Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Autobaza Obregia

119 posts, 66817 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Obregia V2A

Teoretic ar fi:

123 - 15/9
125 - 3/1
232 - 10/5
312 - 6/4
313 - 17/11
381 - 18/9
T4 - 3/0
R465 - 4/2
R475 - 4/2.
Practic, însă, din cauza numărului foarte mare de mașini indisponibile, lipsesc frecvent ture din 232, 313 și 381. Nu mai spun că 313 trebuia să aibă 19 ture iar 232 încă un tur...

 


Re: Autobaza Obregia Daddy

Pentru 313 era aprobat pentru septembrie-decembrie un parc chiar de 20 de vehicule, atentie! pentru traseul vechi nu pe cel prelungit. E strigator la cer ce se intampla aici.

http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/79_20190626.pdf pag.145,259

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Obregia V2A

Da, dar ulterior a fost actualizat programul de transport în urma înființării traseelor școlare + 343, 641, 642, 643, iar 313 a pierdut un tur L-D. La fel și 232, trebuia să aibă 18/9 ture și a fost redus la 17/8. Mai mult de 16 ture nu am văzut. Inclusiv 123 și 381 au cu un tur L-D, respectiv un tur L-V mai puțin din cauza motivului expus mai sus.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Obregia Utilizator anonim

313 dubleaza 90% linia de troleibuz, probabil se tine cont si de asta.  ;)

 


Re: Autobaza Obregia Serban Robert

*Îmi cer scuze de off-topic*

Dar 313, de la 1 iulie încoace, are traseu comun cu troleibuzul doar pe aproape 50% din traseu(măsurat cu calculatorul de distanțe). Plus că mai mult 73 dublează 313, mai ales când vin unul după altul... Ca să nu mai spun că dimineața la 6, amândouă vin rar.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Obregia V2A

La data de 18.03.2020, parcul autobazei Obregia (secțiile Metalurgiei și Berceni) este format din:

Mercedes-Benz Citaro Euro 3 (43): 4100, 4103, 4105, 4108, 4110, 4111, 4127, 4134, 4136, 4138, 4140, 4143, 4145, 4146, 4148, 4150, 4151, 4164, 4198, 4199, 4203, 4206, 4219, 4235, 4237, 4238, 4239, 4240, 4259, 4265, 4269, 4270, 4274, 4276, 4281, 4376, 4391, 4432, 4453, 4481, 4493, 4551, 4555;

Mercedes-Benz Citaro Euro 4 (40): 4627, 4628, 4630, 4631, 4632, 4633, 4635, 4642, 4647, 4654, 4734, 4742, 4783, 4785, 4786, 4788, 4800, 4807, 4808, 4841, 4884, 4891, 4918, 4919, 4921, 4924, 4948, 4949, 4956, 4957, 4958, 4959, 4961, 4962, 4963, 6206, 6207, 6224, 6283, 6299;

Otokar Kent C-10 (7): 6323, 6325, 6326, 6327, 6328, 6329, 6330;

Otokar Kent C-12 (26): 6412, 6483, 6492, 6495, 6496, 6497, 6498, 6499, 6500, 6557, 6562, 6563, 6564, 6565, 6567, 6568, 6569, 6571, 6572, 6573, 6577, 6696, 6698, 6709, 6710, 6712.

Total: 116 autobuze.

Cel puțin autobuzele MB Citaro 4151, 4219, 4238, 4432, 4453, 4734, 4891 și Otokar sunt repartizate la secția Berceni.

Indisponibile: 4108, 4111, 4146, 4237, 4274, 4281, 4376, 4391, 4647, 4742, 4808, 4957, 6500, 6577.

Linii deservite:

123 - 18/12 (+ 3/1 Titan)
125 - 3/1
232 - 17/9
301 - 3/2 (+ 17/10 Giurgiului și Berceni cu mașini ex-Pipera)
312 - 6/4
313 - 20/12
381 - 17/5 (+ 11/9 Floreasca)
R465 - 4/2
R475 - 4/2
T4 - 3/0 (suspendată temporar)

Total: 95/49 ture.

 


Re: Autobaza Obregia Axel

La capitolul indisponibile intra si 6497 tamponata frontal in urma cu cateva zile  :cry:

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Obregia V2A

Turația autobazei Obregia în august 2020:

123 - 17/10
125 - 3/1
232 - 15/9
312 - 5/4
313 - 17/10
381 - 17/5
R465 - 4/2
R475 - 4/2

Total: 82/43 ture (din 114 mașini)

Mașini indisponibile: 4103, 4108, 4145, 4146, 4206, 4219, 4238, 4259, 4265, 4269(?), 4281, 4376*, 4391, 4481, 4647, 4742, 4808, 4884, 4919, 4957, 4963, 6224, posibil încă 1-2.
*4376 este funcțional, l-am văzut de două ori prin oraș în ultimele săptămâni cu afișajul ”888 Transport Tehnologic”. Nu a revenit, încă, la traseu.

De la postarea mea anterioară, singura modificare în structura parcului constă în transferul autobuzelor 4783 și 4807 la dep. Bujoreni.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Obregia Utilizator anonim

Iar odata cu trecerea celor 17 ture din 123 la Bujoreni, Kenturile de acolo vor migra in 381 si 313.

 


Re: Autobaza Obregia Stefan28

Mi se pare o aberație sa duci 123 la Bujoreni, mai apoi cu acces la Gara de Nord... Dar ma rog...
:roll:

 


Re: Autobaza Obregia Dragos31

Și care e problema cu accesul de la Bujoreni la Gara de Nord?

Troleibuzele de pe linia 62 fac asta zilnic, pe un traseu poate chiar mai lung decât cel pe care îl vor avea autobuzele în viitor ...

 


Re: Autobaza Obregia ByOnu

Poate pentru ca-s... troleibuze? :think:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Obregia Utilizator anonim

Eu inca sper sa renunte la 123 si 133 pentru linii cu acces mai facil la Bujoreni.

 


Re: Autobaza Obregia WT_fan06

La troleibuze și tramvaie, de bine de rău, se iau călători pe trasee de acces retragere, lucru care din păcate nu se mai aplică și în cazul autobuzelor.

Plus că unele tipuri de transport sunt ecologice și altele nu. :no:

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420659 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use