Depoul Bujoreni

Sediile, dispeceratele, depourile, autobazele, și uzina RATB / STB

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde barbuandrei » Dum, 20 Mai 2018, 19:34

In principiu, da. Nu se mai afla in depou la Bujoreni.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 511
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde barbuandrei » Vin, 06 Iul 2018, 13:38

Situatia parcului la depoul Bujoreni in data de 06.07.2018:
Turatia :
Linii deservite: 61, 62, 69, 91, 93, 96.
Numar ture :
Linie - Ture zile lucratoare / Ture zile de sarbatoare
61 - 6 / 5
62 - 10 / 6
69 - 21 / 12
91 - 4 / 2
93 - 9 / 6
96 - 12 / 7
Total : 62 / 38 de ture

Parcul Depoului Bujoreni la data de 06.07.2018 este format din urmatoarele troleibuze:

Ikarus 415T (52 de bucati): 5248 , 5250, 5251, 5252, 5253, 5254, 5255, 5256, 5257, 5258, 5259, 5260, 5261, 5262, 5263, 5264, 5265, 5266, 5267, 5268, 5269, 5270, 5271, 5272, 5273 , 5274 , 5275 , 5276, 5277, 5278, 5279, 5280, 5281, 5282, 5283, 5284, 5285, 5286, 5287, 5288, 5289, 5290, 5291, 5292, 5293, 5294, 5295, 5296, 5297, 5298, 5299, 5300.

Irisbus Citelis (49 de bucati): 5301, 5302, 5303, 5304, 5305 , 5306, 5307, 5308, 5309, 5310, 5321, 5322, 5323, 5324, 5325, 5326, 5327, 5328, 5330, 5341, 5342, 5343, 5344, 5345, 5346, 5347, 5348, 5349, 5350, 5361, 5362, 5363, 5364, 5365, 5367, 5368, 5369, 5370, 5381, 5382, 5383, 5384, 5385, 5386, 5387, 5388, 5389, 5390.

Rocar 412EA De Simon: 7459

Rocar 812EA Autodromo: 7460

Troleibuz Scoala : 5201 , 5329

Total parc activ : 69 din 103
Defecte tehnice de moment sunt la : 5302, 5368, 5388.
De mentionat ca 5324 se afla pe canalele de reparatie, lucrandu-se constant la ea.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 511
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde barbuandrei » Sâm, 01 Sep 2018, 23:04

Turatia depoului Bujoreni incepand din septembrie:
61 - 6
62 - 10
69 - 23
91 - 4
93 - 9
96 - 12

Total: 64

Indisponibile la Bujoreni : 5250, 5264, 5269, 5270, 5272 si 5296 (retrase din circulatie pana la sosirea de piese noi). La capitolul Irisbus, depoul sta destul de bine, fiind defecte doar cele de lunga durata: 5310, 5324, 5348, 5350, 5366 si 5384. Ele au fost reparate partial, inafara de 5384, dar asteapta piesele lipsa.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 511
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde Andrei98 » Joi, 13 Sep 2018, 00:15

Exista vreo sansa sa mai intre vreodata in circulatie, macar unul dintre cele doua troleibuze Rocar? Personal nu, fiindca s-a tot incercat repararea lor si intretinerea pare destul de costisitoare. :roll:
In ultima perioada de circulatie (asta tin sa cred ca prin vara anului 2013), 7459 ”pica” foarte des, mai ales ca URAC-ul si-a bagat si prin el ”ghiara”, numai zic de uzura si faptul ca sa un troleu de un fel, si 100 de altul...
Ultima oară modificat de Andrei98 pe Joi, 13 Sep 2018, 00:18, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
Andrei98
 
Mesaje: 182
Membru din: Mie, 09 Mar 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde punmeister » Joi, 13 Sep 2018, 00:16

Sanse mici avand in vedere ca sunt cu echipamente de tractiune Kiepe Electric.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1909
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde Andrei98 » Joi, 13 Sep 2018, 00:20

Pai si asta in ce mare valoare consta? Nu se poate schimba ”echipamentul” daca masina in rest e buna? :roll:
Avatar utilizator
Andrei98
 
Mesaje: 182
Membru din: Mie, 09 Mar 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde barbuandrei » Joi, 13 Sep 2018, 02:42

Din pacate, nu se vor mai repara. Oricum 7459 era un adevarat chin pentru soferi, multi dintre ei refuzand sa iasa cu ea in traseu.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 511
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde anndrei » Joi, 13 Sep 2018, 13:42

De ce era un chin pt. soferi, il impingeau ei ca nu inteleg?
anndrei
 
Mesaje: 318
Membru din: Sâm, 12 Mar 2011, 17:52

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde barbuandrei » Joi, 13 Sep 2018, 20:49

Era un chin cand sareau captatori ("dădeau cu betele" - in limbajul lor), deaorece trebuie desfacut capacul de la motor sa poti arma trăgători, fiindca sunt pozitionati in spatele capacului.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 511
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde Andrei98 » Joi, 13 Sep 2018, 21:12

Din cate imi aduc aminte, 7459 avea titularul sau deci nu stiu daca chiar oricine iesea cu el la traseu... :roll:
Avatar utilizator
Andrei98
 
Mesaje: 182
Membru din: Mie, 09 Mar 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde anndrei » Joi, 13 Sep 2018, 21:15

Si chiar era un asa mare chin sa ridici un capac cu balamale, sau faceau ca de obicei soferii RATB din tantar armasar? Iar captatorii nu sareau toata ziua...Ce ma mira este troleibuzul 7460 care a avut RK la URAC si nu mai circula. Asa de bine l-au reparat? Daca nu sunt in stare sa nu se mai bage!
anndrei
 
Mesaje: 318
Membru din: Sâm, 12 Mar 2011, 17:52

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde Andrei98 » Joi, 13 Sep 2018, 22:17

Cu o masina mai veche in general e un chin... ma rog, pacat de Autodromo ca numai circula ca respecta pentru un an ca 2018 macar low floorul...
Avatar utilizator
Andrei98
 
Mesaje: 182
Membru din: Mie, 09 Mar 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde anndrei » Joi, 13 Sep 2018, 23:15

Si Ikarusurile sunt vechi, poate si mai vechi unele dintre ele...
anndrei
 
Mesaje: 318
Membru din: Sâm, 12 Mar 2011, 17:52

Re: Depoul Bujoreni

Mesajde Andrei98 » Joi, 13 Sep 2018, 23:43

Da dar Ikarusurile sunt cate sunt, Rocarurile doar 2 si alea de alte generatii. :roll:
Avatar utilizator
Andrei98
 
Mesaje: 182
Membru din: Mie, 09 Mar 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Unitățile de întreținere și exploatare ale RATB / STB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori