Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF)

71 posts, 39086 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) Utilizator anonim

Nu m-ar mira sa le vedem pe Brasov - Mangalia!  :ugeek:

 


Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) CA 205

Intelesesem ca vor sa opereze pe ruta Bucuresti N.-Brasov, insa cum o sa procedeze avand in vedere ca sunt diesel? Sper ca nu le surade ideea de  merge cu diesel sub catenara cum face TFC-ul pe Bucuresti-Buzau. Sau de nopatea mintii ar fi sa le puna o electrica in fata; asa le-ar strica toata ergonomia si frumusetea.

 


Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) andrei11

CA 205 wrote:
Sper ca nu le surade ideea de  merge cu diesel sub catenara cum face TFC-ul pe Bucuresti-Buzau.

De ce nu ?
1) Cât costă "electrica" și cât costă  Dieselul / km / călător ?
2) Dacă le dă cu + la Diesel de ce n-ar folosi în continuare Dieselul inclusiv pe linie electrificată ?

 


Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) BodoMinea

WT_fan06 wrote:
Sper că nu le vedem pe Bucureşti-Braşov!

CA 205 wrote:
Intelesesem ca vor sa opereze pe ruta Bucuresti N.-Brasov

Este foarte posibil indiferent că ne place sau nu.
andrei11 wrote:
2) Dacă le dă cu + la Diesel de ce n-ar folosi în continuare Dieselul inclusiv pe linie electrificată ?

Dă cu + la Diesel pe această distanță (presupunând că e vorba de București-Brașov) și la acest volum de călători mai mult ca sigur.
CA 205 wrote:
Sau de nopatea mintii ar fi sa le puna o electrica in fata; asa le-ar strica toata ergonomia si frumusetea.

Înțeleg că suntem în România și nu ne mai surprinde nimic, dar asta sigur nu se va întâmpla. Totuși, decizia achiziționării sau închirierii unui material rulant de acest gen este costisitoare - nimeni nu le va folosi ca vagoane care sunt evident, mai ieftine.
Utilizator anonim wrote:
Nu m-ar mira sa le vedem pe Brasov - Mangalia!  :ugeek:

Asta e cea mai bună idee din cele vehiculate, dar asta nu vom afla până la vară.
CA 205 wrote:
Sper ca nu le surade ideea de  merge cu diesel sub catenara cum face TFC-ul pe Bucuresti-Buzau

Transferoviar Călători nu se „oprește” la Buzău sau Ploiești. Trenurile respective continuă sub același număr (rang RegioExpress) sau ca un Regio nou format spre secții neelectrificate secundare precum Buzău - Nehoiașu, Ploiești Sud - Slănic/Măneciu/Târgoviște etc asigurând conexiuni directe vitale cu capitala. Și Galațiul la fel se continuă indirect spre Bârlad, deci decizia de a opera întreaga distanță cu Diesel este absolut firească. Ca să nu mai spunem că circulă și pe rute importante exclusiv diesel (București Titan - Oltenița, Cluj - Oradea) și operarea celor mixte tot cu diesel oferă flexibilitate în jonglarea cu parcul circulant pentru a ajusta capacitatea de transport și a face revizii fără mari bătăi de cap. Dacă RC pune chestiile astea pe București - Brașov și atât eu nu am în plan să îi laud, dar dacă au în plan să le ducă până la Mangalia sau ceva Iași via Tecuci ca extindere a rutei respective, nu avem ce să reproșăm.

 


Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) WT_fan06

E nevoie de o lege pentru interzicerea diesel-urilor dacă întreaga rută pe care operează este electrificată...
Degeaba suntem în 2018, curând 2019...

 


Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) shoppy

Trebuie o lege care sa liberalizeze piata energiei electrice si pentru CF, ca am inteles ca Infra are monopol si un pret cam mare, in timp ce pe piata de motorina functioneaza concurenta.

Nu cred ca o sa le vedem pe Brasov - Bucuresti - Constanta sau pe alta ruta lunga electrificata pentru ca RC se descurca foarte bine cu BB + RIO, mai ales ca o garnitura poate contine 1, 2 sau 3 RIO in functie de cerere, o flexibilitate mare pe care nu inteleg de ce ar pierde-o. De asemenea RC a mai incercat cu diesel pe Predeal si a concluzionat ca se consuma cam mult si efortul prelungit iti amplifica imediat orice problema mecanica.

 


Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) vancouver

Din ce am vazut pe site-ul Regio Calatori, in week-end au tren Brasov-Iasi, via Ploiesti-Marasesti-Tecuci-Barlad. Asadar intre Tecuci si Iasi merge pe linie neelectrificata. Deci e ceva diesel. Insa intre Brasov si Ploiesti circula la roata unui alt tren, unul din cele 4 care merg zilnic Bucuresti-Brasov. Deci practic folosesc tractiunea diesel doar intre Ploiesti si Iasi, din care Ploiesti-Marasesti este sub catenara.

Ei bine, de la noul mers, din 10.12.2018, vor opera legatura Brasov-Iasi zilnic, si nu doar in week-end, dar tot asa, pe Ploiesti-Brasov la roata unei rame electrice. De asemenea mai observ ca in perioada 15.06 - 08.09 trenul de Iasi nu mai circula, si pica si una dintre cele 4 perechi Bucuresti-Brasov. E clar ca au de gand sa foloseasca ramele pe relatia cu Constanta si / sau Mangalia.

Nu rezulta de aici nimic concret legat de ruta pe care vor merge automotoarele diesel noi, dar aparent e destul de logic si corect cum fac.

 


Re: Automotoare diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călători MariusCFRBucuresti

Vor veni de la noul mers la Bucuresti cu cateva perechi de trenuri,iar din vara le baga pe Constanta la 160.  8-)

 


Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) shoppy

Mangalia se justifica doar 4 luni pe an, nu te apuci sa aduci rame noi si sa mergi sute de km pe sub catenara acolo unde deja te descurci foarte bine cu electricele doar pentru 4 luni.

 


Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) Andrei Andraș

Primele două rame noi ale RegioCălători au efectuat probe de parcurs astăzi între Brașov și Câmpina. Urmează zilele următoare probe până la București, iar din 09.12 operarea a 2 perechi de trenuri între Brașov și București. Iar, în sezonul estival, le vom vedea pe Brașov - Mangalia.
Ramele sunt vopsite în totalitate, li s-au aplicat sigle RGC, dar și numere UIC. Au fost încadrate în clasa 72. Vagoanele motor au primit numerele următoare:
Foto 1:
- 95-53-9-72 5001-5
95-53-9-72 5002-3
Foto 2:
- 95-53-9-72 5003-1
95-53-9-72 5004-9
IMG_8886 - Copy.JPG (295.05 KB; downloaded 5685 times)

IMG_8885 - Copy.JPG (287.97 KB; downloaded 5684 times)

 


Re: Automotoare diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călători truscamihai

Bun, dar raman cu o intrbare. Cat am facut anul trecut naveta (8 luni )cu acest tip de automotor intre Alencon si Caen, nasul inchidea de la un panou de la prima usa cu o cheie restul de usi. Cam in 70 % din cazuri era aceasta problema. In rest aceste rame erau foarte spatioase si moderne.

 


Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător truscamihai

Si revin cu cateva foto.
20170810_112034.jpg (210.71 KB; downloaded 5651 times)
20170810_112036.jpg (185.61 KB; downloaded 5651 times)
20170810_193623.jpg (340.03 KB; downloaded 5647 times)
20170810_193732.jpg (265.65 KB; downloaded 5651 times)
20170810_210535.jpg (147.5 KB; downloaded 5654 times)
20170810_210543.jpg (131.67 KB; downloaded 5650 times)
20170810_210626.jpg (135.31 KB; downloaded 5653 times)
20170810_210629.jpg (144.7 KB; downloaded 5651 times)
La fiecare usa era un afisaj cu indicatia rutei si statia in care opreste .
20170810_210646.jpg (238.26 KB; downloaded 5650 times)
20170810_210653.jpg (109.97 KB; downloaded 5652 times)

 


Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător truscamihai

Si partea a II-a de poze.
IMG_20170803_181515.jpg (221.81 KB; downloaded 5646 times)
IMG_20170803_181612.jpg (356.52 KB; downloaded 5647 times)

 


Automotoarele diesel X 72500 ale Regio Călători Andrei Andraș

Astăzi, 5001 și 5003, au deservit trenul 16034, respectiv 16033.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419435 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use