Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotoare necunoscute

23 posts, 12724 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Automotoare necunoscute stakee

50 53 2429 010-3  Drobeta Turnu Severin

50 53 2429 010-3 Drobeta Turnu Severin 1.jpg (224.95 KB; downloaded 4735 times)
50 53 2429 010-3 Drobeta Turnu Severin 2.jpg (197.55 KB; downloaded 4736 times)

 


Automotoare Necunoscute stakee

Din ce am inteles doar 2 exista la noi in tara, posibil sa mai fie si altele de care nimeni nu stie, acesta se afla in acelasi loc de ceva ani si este intr-o stare de degradare avansata, al 2 lea am inteles ca se afla prin depou Brasov si este utilizat de CFR Infrastructura ca posibil vagon pt muncitori

Nu prea stiu multe despre aceste motoare doar ca e posibil sa fi fost germane de pe vremea razboiului

6 august 2015 Constanta



German WW2 Epoch Railcar by Gabi Stakee, on Flickr



German WW2 Epoch Railcar by Gabi Stakee, on Flickr

Locatia exacta acestuia este la capatul remizei Mihai Barbu/Bravu din port, insa nu se musai sa mergeti in port sa il prindeti. Ca sa ajungeti la el luati de la gara autobuzul 2-43 si coborati la Liceul Navrom, ca idee statia vine pe o strada unde incepe sa se vada imediat valea portului, autobuzul cand intra in cartierul poarta 6 taie niste case apoi face stanga si apoi ia o curba foarte ascutita la dreapta pe strada cu liceul si se vede foarte bine portul. Cand coborati o sa se vada niste blocuri in continuare strazii. Mergeti dupa blocurile spre valea portului si urcati pe dealul ce o sa il vedeti. Va avertizezi ca in perioada asta sunt scaieti la greu. Pana ajungeti sus de tot pe acest deal o sa vedeti un fel de piarta ca o posibila cazemata germana. Urcati pe ea si o sa vedeti remiza plus motorul in fata voastra. Chiar si o camera cu zoom scazut il poate capta fara probleme, insa pentru un cadru decent trebuie nitel de zoom. E o zona cam ciudata, dubioasa deci daca e incercati sa nu mergeti singuri si in special noaptea, dar pe timp de zi nu va faceti probleme.

Va las si un link cu locatia aproximativa, liceul Navrom pe dreapta, statia vine in capatul gardului de piatra. Observati blocurile si dealul pe stanga, acolo trebuie sa ajungeti

https://www.google.ro/maps/@44.146884,2...56!6m1!1e1

 


Re: Automotoare Necunoscute Florinds

Poate va fi folosit in vreun fel pana ajunge scrum din cauza ruginii...

 


Re: Automotoare Necunoscute truscamihai

Salut, aceste automotoare exista pe la noi ? http://www.drehscheibe-online.de/foren/...sg-7546168

 


Re: Automotoare Necunoscute shoppy

Nu, ca experiment am avut cateva automotoare si remorci de automotare facut de Faur, dar nu s-a concretizat nimic.

 


Re: Automotoare Necunoscute truscamihai

Sal, am inteles. Cred ca ar fi fost bune pe la noi.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Automotoare Necunoscute Tom

Am găsit pe youtube un filmuleț despre trenurile de peste Prut.
Trecând peste partea amuzantă, cum au dezunit vagoanele și au venit pojarnicii să stingă focul și l-au alergat să-l ajungă că plecase, trenul pare unul de tipul celor care în România a avut seria 75 și se numea "Săgeata Albastră". Sau poate mă înșel și e tipul de DMU care e și la bulgari?


 


Re: Automotoare Necunoscute bercenicity

Sunt celelalte automotoarele "default" (pe langa DR1) sovietice (605 garnituri construite), facute de Ganz-MAVAG: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0...B4_%D0%941

 


Re: Automotoare Necunoscute Shinkasen

E un motor Faur Mbxd2 pe la Criscior, adus din Polonia, dar starea lui e una deplorabila.
http://www.forumtrenuri.com/t2846-brad-...u-mocanita

 


Re: Automotoare Necunoscute truscamihai

Pacat ca au ajuns in starea asta, macar puteau sa le tin in hala.

 


Re: Automotoare Necunoscute Beaver_27

Puteți să mă ajutați cu ceva?  :D
Am văzut o ramă electrică în gara Chitila pe care nu am putut să o identific. Este "nemțească" și a venit în România pentru niște teste.
Poze aici :

 


Re: Automotoare Necunoscute AndreyCFR

Este rama electrică Stadler Flirt UK care va aparține Abellio Greater Anglia. În pozele de mai sus este versiunea Bi-mode, care poate merge pe liniile electrificate dar și pe cele neelectrificate.

 


Re: Automotoare Necunoscute BodoMinea

În poză este o variație a ramei Stadler FLIRT 3 EMU/DMU, cea făcută pentru UK, cum s-a menționat și mai sus. Un element atipic este acea sectiune de mijloc fără geamuri, în condițiile în care ramele acestea sunt full walk through de obicei. Mă gândesc că fiind full low floor și hibrid în același timp, acolo au pus generatoarele diesel. Prin urmare nu este nemțească, ci elvețiană.
Mai multe detalii despre contractul din care fac parte aceste trenuri: http://railcolornews.com/2016/10/08/uk- ... -exterior/
Și un articol fix despre unitatea aceasta: http://railcolornews.com/2018/06/30/uk- ... transport/

Și nu a fost singura apariție cu destinație 'insulară' din ultimul timp de la CTF Faurei. Jurnal Feroviar a anunțat pe Facebook și o rundă de teste efectuate de automotorul CAF Civity DMU, care vor înlocui faimoasele Pacer pe linii neelectrificate.
FB_IMG_1530687909533.jpg (58.42 KB; downloaded 6557 times)

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4159144282

 


Re: Automotoare Necunoscute Beaver_27

Mulțumesc pentru răspuns! Conductorul locomotivei care o tracta nu știa multe, tot ce mi-a zis e că e nemțească.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433179 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use