Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Rame electrice Softronic Hyperion

135 posts, 87452 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Rame electrice Softronic Hyperion Andrei Andraș

ByOnu wrote:
Sa le curețe și să le dea și o mână de vopsea.

Cel mai probabil nu va fi curățată sau vopsită, ci va aștepta sezonul de vară pentru o nouă colantare.


Astăzi, iarna și primăvara s-au întâlnit, sper, pentru o ultimă dată. În semn de respect, primăvara i-a mai cedat o zi iernii pentru a-și pune o ultimă amprentă.  :P
Cu ocazia asta, Hyperion RES-002 surprins în cartierul Craiter (Ceferiștilor) din Brașov, gonind cu viteză spre București și Craiova.




26.03.2017

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion punmeister

Ma bucur ca cei de la Softrans nu s-au mai colantat si geamurile pe RES002.  :)

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion shoppy

Tot Predeal, in partea cealalta
DSC05443.JPG (520.68 KB; downloaded 6351 times)

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion Andrei Andraș

RES-002, odată cu revizia generală, a primit și un binemeritat colant.

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion CA 205

Arata extraordinar de bine! Sper sa il colanteze la fel si pe RES 001. :bere:

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion 19jimmy84

Dacă era colantat cu bleu complet arăta mult mai bine. Albul ăla se va murdări foarte repede.

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion cris_m

Eu as fi inversat culorile si nu as fi pus auriul ala... arata ca un tren de jucarie :?

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion shoppy

Daca nu este pe bot nu se murdareste asa de repede.

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion WT_fan06

Am o întrebare. De ce această ramă nu strânge vreo comandă, de oriunde ar veni ea? Cum se compară Hyperion față de Flirt (ramă care strânge sute de comenzi în fiecare an) la confort/performanțe tehnice/etc?

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion mureseanu_976

Foarte simplu : nu au capacitate de productie, respectiv garantii financiare reale.

Softronic nu poate produce 20 garnituri / 24 luni (asta ar fi un termen rezonabil in afara), fiindca nu are suficienti angajati care sa lucreze la volumul cerut. Se mai ia in calcul si spatiul limitat in hala lor, structurata mai mult pe constructii locomotive si service / mentenanta.

Apoi, din punctul de vedere al garantiilor financiare : un operator va cauta producatori consacrati care au suficiente rezerve de bani in conturi incat sa nu devina insolvabili (si sa puna in pericol contractele aflate in derulare sau care urmeaza a fi semnate).
Decat sa vina MAV START si sa comande rame Hyperion pe care apoi banca sa puna sechestru in vederea acoperirii creantelor, mai bine isi cumpara de la STADLER, unde are totusi garantia ca-i livreaza toate ramele FLIRT pana la implinirea conditiilor din contractul de achizitie.
Sa nu uitam ca si rama 001 a fost finantata cu un credit de la Garanti Bank, deci nu din fonduri proprii.

Pana una alta, bravo lor ca s-au apucat de numarul 003. Insa, in lipsa unei standardizari, presimt ca va iesi total altfel decat 001 si 002 luate impreuna.

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion WT_fan06

Mulțumesc mult de răspuns.
Atunci, după tot ce ai spus legat de limitările lor, de ce continuă, totuși, cu acest proiect și se înhamă la alte împrumuturi? Doar pentru a le opera în "regie proprie"? Reușesc oare să își plătească datoriile din profitul obținut din serviciul comercial (dacă acesta există, într-o cantitate de luat în seamă)?

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion shoppy

Bancile acelea care le dau imprumuturi fac niste evaluari si daca le acorda inseamna ca au concluzionat ca sunt niste investitii bune.

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion cris_m

Eu zic ca sunt destule de bune aceste investitii, mai ales ca sunt exploatate cu cap. Si chiar nu duc lipsa de clienti.

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion shoppy

Se gaseste capacitatea de productie, Meva si Romvag someaza, Grivita tace si face dar cand a venit CAF imediat s-a gasit spatiu sa asambleze metrourile, la Astra cine stie ce-o mai fi dar la cat se plange drectorul ca nu au de lucru nu cred ca se declara ocupati.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use