Pagina 9 din 10

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Lun, 24 Iun 2019, 17:29
de Marian Andrei
Identica cu 002, colantata Lays. ;)

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Dum, 30 Iun 2019, 18:18
de stefan_br
001 pe M900 catre Craiova.

IMG_1104.jpg
IMG_1104.jpg (396.87 KiB) Vizualizat de 1808 ori

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Mar, 02 Iul 2019, 21:08
de Marian Andrei
RES 003 in aceasta seara in Gara de Nord, a facut o proba Cernele - București - Cernele.
In cel mai scurt timp intra la drum si ii va lua locul lui 001 care intra la o revizie mai ampla, pentru inlocuirea podelei și a scaunelor.

DSC_6177.JPG
DSC_6177.JPG (161.89 KiB) Vizualizat de 1703 ori


DSC_6194.JPG
DSC_6194.JPG (166.76 KiB) Vizualizat de 1703 ori


DSC_6209.JPG
DSC_6209.JPG (176.52 KiB) Vizualizat de 1703 ori


DSC_6219.JPG
DSC_6219.JPG (182.68 KiB) Vizualizat de 1703 ori

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Sâm, 06 Iul 2019, 19:54
de ALEXCFRBV
20190706_201940.jpg
RES 001 (IR 15934)
20190706_201940.jpg (1.75 MiB) Vizualizat de 1577 ori
RES 001
RES 002

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Dum, 07 Iul 2019, 14:36
de ALEXCFRBV
RES 003

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Mar, 09 Iul 2019, 10:34
de Dragos31
RES 002 ieri in Gara Baneasa(Bucuresti), asteptand sa fie "depasit" de catre 95 53 972 5002-3. :)

Imagine

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Mar, 16 Iul 2019, 13:34
de Dragos31
RES 003 joi dupa-amiaza in Bucuresti Nord, proaspat sosit de la Craiova. :yes:

Imagine

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Vin, 09 Aug 2019, 17:53
de SirVlady
A revenit RES 001 la traseu dupa RR, astazi pe IR 15982/15984.
©️ Adisoft
FB_IMG_1565365851137.jpg
FB_IMG_1565365851137.jpg (98.99 KiB) Vizualizat de 1023 ori

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Mie, 02 Oct 2019, 22:44
de Marian Andrei
In prezent, Softrans opereaza toate cele 3 rame Hyperion, concentrate pe ruta Craiova - Bucuresti - Brasov si in sezonul estival și catre Constanta. In lipsa clientilor pentru rame, totul fiind facut cu finantarea bancilor, productia se opreste la 03, Softronic avand ample comenzi de locomotive. Dar, in cazul in care va exista un interes concret, se poate relua productia, dar, pentru Softrans astea raman.

Ramele si-au dovedit fiabilitatea, de la lansarea lui 001 in 2014 si pana in prezent, au avut o rata minima de defectari iar problemele mai grave nu au existat, pe langa asta, RES 001 are aproximativ 1,7 milioane km rulati, anul viitor aducand pragul de 2 milioane.

Totusi, partea negativa este infrastructura de pe M900, unde ramele pur si simplu sunt distruse din cauza sinelor foarte uzate si a diferentelor de nivel si profil dintre terasament si poduri sau alte treceri la nivel care genereaza jocuri orizontale si verticale peste limita normala, care duc la accelerarea uzurii pentru amortizoare si suspensii in special. Apoi sina cu mari probleme si exfolieri duce la o uzura mult mai rapida a osiilor care trebuiesc strunjite mai des, apoi inlocuite mai des decat ar fi necesar si normal.

Azi 003 a intrat la revizia tehnica, fiind inlocuit de 002 care va reveni in uzina, la care au fost schimbate jumatate din osii cu unele noi.

Urmeaza ca 003 sa fie colantat Garanti iar 002 Raifeissen, geamurile NU vor mai fi colantate.

003 (1).jpg
003 (1).jpg (453.74 KiB) Vizualizat de 745 ori


003 (2).jpg
003 (2).jpg (347.36 KiB) Vizualizat de 745 ori


003 (3).jpg
003 (3).jpg (425.55 KiB) Vizualizat de 745 ori

Re: Softrans (SFTRA)

MesajScris: Dum, 22 Dec 2019, 22:31
de Rarzet44
La licitatia ARF de ce nu s.a înscris oare Softronic cu Hyperion?

Re: Softrans (SFTRA)

MesajScris: Lun, 23 Dec 2019, 00:38
de Andrei98
Vrei sa vina cele 40 rame in 50 ani?

Re: Softrans (SFTRA)

MesajScris: Lun, 23 Dec 2019, 11:27
de BodoMinea
Softronic ar putea produce mai multe Hyperion, însă linia lor de producție este optimizată pentru a scoate cât mai multe locomotive Transmontana (având acum clientul mare Green Cargo). Ei sunt într-o problemă de „oul sau găina” - nu pot investi în linia de producție fără comenzi, fără linia de producție optimizată nu pot scoate trenuri în serie, iar la licitații nu se încadrează pentru că nu au pus în funcțiune mai mult de X bucăți sau nu au depăsit suma Y ca cifră de afaceri. Probabil și licitația ARF a avut astfel de condiții.

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Lun, 23 Dec 2019, 12:55
de punmeister
Asa este, ARF a cerut ca ofertantii sa fi livrat minimum 40 de unitati (tramvaie, metrouri sau EMU) in ultimii 5 ani.

Re: Rame electrice Softronic Hyperion

MesajScris: Lun, 23 Dec 2019, 21:03
de Robert
Nu aveau decat sa semneze un parteneriat. Daca nu ma inseala memoria
Astra nu a produs nici un EMU pana in ziua de astazi si uite ca totusi au participat la licitatie.