In prezent, Softrans opereaza toate cele 3 rame Hyperion, concentrate pe ruta Craiova - Bucuresti - Brasov si in sezonul estival și catre Constanta. In lipsa clientilor pentru rame, totul fiind facut cu finantarea bancilor, productia se opreste la 03, Softronic avand ample comenzi de locomotive. Dar, in cazul in care va exista un interes concret, se poate relua productia, dar, pentru Softrans astea raman.
Ramele si-au dovedit fiabilitatea, de la lansarea lui 001 in 2014 si pana in prezent, au avut o rata minima de defectari iar problemele mai grave nu au existat, pe langa asta, RES 001 are aproximativ 1,7 milioane km rulati, anul viitor aducand pragul de 2 milioane.
Totusi, partea negativa este infrastructura de pe M900, unde ramele pur si simplu sunt distruse din cauza sinelor foarte uzate si a diferentelor de nivel si profil dintre terasament si poduri sau alte treceri la nivel care genereaza jocuri orizontale si verticale peste limita normala, care duc la accelerarea uzurii pentru amortizoare si suspensii in special. Apoi sina cu mari probleme si exfolieri duce la o uzura mult mai rapida a osiilor care trebuiesc strunjite mai des, apoi inlocuite mai des decat ar fi necesar si normal.
Azi 003 a intrat la revizia tehnica, fiind inlocuit de 002 care va reveni in uzina, la care au fost schimbate jumatate din osii cu unele noi.
Urmeaza ca 003 sa fie colantat Garanti iar 002 Raifeissen, geamurile NU vor mai fi colantate.

- 003 (1).jpg (453.74 KiB) Vizualizat de 280 ori

- 003 (2).jpg (347.36 KiB) Vizualizat de 280 ori

- 003 (3).jpg (425.55 KiB) Vizualizat de 280 ori