Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Rame electrice Softronic Hyperion

135 posts, 87400 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Rame electrice Softronic Hyperion Utilizator anonim

La inceputul anului Softronic a anuntat realizarea unei rame electrice pe siteul propriu. Zilele acestea in cadrul conferintei Zilele Feroviare 2012 in cadrul standului de prezentare Softronic au fost prezentate primele date despre rama. Ca informatii despre stadiul proiectului - prima rama este construita si in stadiu de echipare. Totul este constructie noua, nu modernizare sau transformare cum se zvoneste.

DSC_4033.JPG (195.19 KB; downloaded 13565 times)


DSC_4033 - Copy.JPG (208.94 KB; downloaded 13525 times)


DSC_4041.JPG (99.23 KB; downloaded 13528 times)


DSC_4046 - Copy (2).JPG (160.55 KB; downloaded 13524 times)

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo bercenicity

3kV DC? Pentru cine e - Polonia/Cehia/Slovacia/Italia/Slovenia/Belgia?
Sper sa fie o greseala de tipar...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo Utilizator anonim

Variaza in functie de tara si comanda.

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo AlexD

Abia astept s-o vad pe viu, poate scot si astia de la Softronic ceva calumea, sa fie si placut ochiului si practic.
Puterea este rezonabila 1720KW x 2 = 3440KW la 4 vagoane, hmmmm urca Predealul fara probleme parerea mea. Din imagini nu am vazut decat 2 boghiuri motoare restul fiind purtatoare. Nu stiu daca varianta cu 8 sau 10 vagoane s-ar mai descurca pe Predeal cu doar 3440KW...
Andrei, ai idee daca varianta de 155 de locuri in 4 vagoane are 'fotolii' de Desiro(72locuri) ar fi ceva superb, sa stau linistit pe scaun fara grija ca ma vars peste cel de langa mine :D .

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo bercenicity

De unde ai scos 2*1720?

Sunt 1720 kW pe rama. Daca sunt doua rame vine 2*1720. Cam toate EMU-urile electrice (non high-speed) sunt in gama asta de putere.

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo AlexD

De unde am scos? Din datele prezentate de cofetarii de la Softronic, 2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare de unde sa stiu eu ca are doar 1720 toata rama??? La atatia KW daca mai are si 6 unitati cu ce urca Predealul, ii pun EA la tractiune???

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo bercenicity

Nu vad unde zice in textul de mai sus "2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare". Daca ai alte informatii impartaseste-le si cu noi :)

Pentru 6 unitati am avea 2 rame de cate trei unitati (de exemplu)

O mica comparatie:
LE seria 480 + 3 vag. 20-91 vs EMU Softronic 4 corpuri
Locuri: 198 vs 188
Tara: 120 + 3*46 = 258t vs 134.6t
Forta tractiune: 292kN vs 146kN
F_tractiune/Tara = acc_max: 1.31m/s2 vs 1.08m/s2

Zic eu ca nu se compra rau. Sunt curios de la cate vagoane de pasageri in sus un tren este obligat sa aibe impingatoare pe Predeal-Brasov.

Iar pentru o rama de metrou (Bombardier) de 173.5t cu 2000 kW pantele de 3.5% nu sunt o problema (in caietul de sarcini pentru noile trenuri se specifica chiar o declivitate de 4.5%); bine ca raportul de transmisie e pentru Vmax de 80km/h e partea a doua...


OT: Chiar sunt curios daca au testat "cratitele" fratuzesti pe Predeal cu cei 615kW ale lor...

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo AlexD

bercenicity wrote:
Nu vad unde zice in textul de mai sus "2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare". Daca ai alte informatii impartaseste-le si cu noi :)
Sunt curios de la cate vagoane de pasageri in sus un tren este obligat sa aibe impingatoare pe Predeal-Brasov.


Pai am banuit si eu din pozele puse de Andrei, nu am alte informatii dar daca rama are 2 'locomotive' nu e normal sa aiba 1720KW per 'locomotiva'?

La trenurile de calatori din cate stiu eu la EA pe BV-Predeal daca are de la 10 vagoane iar la EC de la 7, pot fi corectat, nu ma supar :P .

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo bercenicity

E o rama electrica - tractiune distribuita, n-avem locomotiva. Puterea se da pe rama in total.

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo Robert24

AlexD wrote:
bercenicity wrote:
Nu vad unde zice in textul de mai sus "2 unitati motoare a cate 1720KW fiecare". Daca ai alte informatii impartaseste-le si cu noi :)
Sunt curios de la cate vagoane de pasageri in sus un tren este obligat sa aibe impingatoare pe Predeal-Brasov.


Pai am banuit si eu din pozele puse de Andrei, nu am alte informatii dar daca rama are 2 'locomotive' nu e normal sa aiba 1720KW per 'locomotiva'?

La trenurile de calatori din cate stiu eu la EA pe BV-Predeal daca are de la 10 vagoane iar la EC de la 7, pot fi corectat, nu ma supar :P .


Nu e o regula neaparat acest 10. Depinde si de ce locomotiva e la datorie.
Am mers de vreo 2 ori in ultimii ani cu trenuri de 11-12 vagoane care nu au avut nicun ajutor.

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo bercenicity

adisoft1991s wrote:
E oficial  apare si Transmontana 005 tot la  DB http://www.digi24.ro/stire/Softronic-Craiova-singura-fabrica-de-locomotive-din-sud-estul-Europei_93155

La 00:16 si 00:30 ce bogiuri sunt? Cumva pentru rama electrica? Primul arata a bogiu pentru articulatie...

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo Robert24

“Hyperion” – prototipul primului tren electric regional, scos la rampă de Softronic Craiova


La Craiova se va produce, în premieră la nivel naţional, un tren electric regional, la uzina de locomotive Softronic. Acesta va avea patru vagoane cu peste 150 de locuri şi va fi modern echipat. În prezent, un prototip de acest fel se află pe linia de montaj. Președintele Consiliului Județean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, a făcut o vizită, în cursul săptămâni, la  Softronic, ocazie cu care a discutat cu reprezentanți din conducerea firmei despre proiectul care vizează fabricarea trenului.

“Am vizitat uzina Softronic și am văzut cum, în halele de la Craiova, prinde contur acest proiect extraordinar al trenului electric regional, un produs cum nu a mai fost fabricat vreodată în România. Este vorba despre o ramă electrică formată din patru vagoane, având peste 150 de locuri, un tren rapid și modern, dotat cu echipamente de înaltă performanță. Prototipul aflat acum pe linia de montaj este rezultatul a aproape doi ani de muncă și se estimează că în această toamnă va fi gata pentru prima prezentare oficială. Pentru noi, ar fi o mare bucurie să vedem, într-o zi, acest tren născut la Craiova făcând legătura între marile orașe ale regiunii Oltenia”, a declarat Ion Prioteasa. Trenului regional fabricat la Craiova este realizat prin fonduri europene, în cadrul unui proiect contractat prin Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice, respectiv „Introducerea în fabricație a trenului electric regional“, în valoare totală de peste 14 milioane de lei. Denumită „Hyperion“, rama electrică autopropulsată fabricată la Craiova va fi compusă din două vagoane motoare și două vagoane purtătoare și va avea o capacitate de 150-188 de scaune, putând atinge viteza maximă de 160 km/h. Compania Softronic produce în prezent două modele de locomotivă electrică: Phoenix, cu o putere nominală de 5.100 kW, și Trans Montana (6.000 kW).








http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiov...aiova.html

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo Andrei Irimescu

Se pare ca rama Hyperion Angelo va circula pe ruta Bucuresti-Craiova.
http://www.gds.ro/Actualitate/2013-08-3...00+de+euro

 


Re: Rama electrica Softronic Hyperion Angelo Robert24

Ca sa circule pe Bucuresti - Craiova - Tg Jiu (conform articolului) trebuie intai sa fie si cumparata (de cineva). CFR Calatori nu are bani, Regiotrans are prea multe RIO pe care nu le foloseste etc.
Mai stiti, poate apare vreo firma de garsoniera "Olt-trans"  :twisted:

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419370 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use