Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotoare clasa 76 (VT614 / seriile 76-14xx)

37 posts, 23295 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Automotoare clasa 76 (VT614 / seriile 76-14xx) KOSTYK

am aici un comunicat de pe site-ul celor de la TFG:
Incepand cu luna martie 2010, Transferoviar Grup isi dezvolta Divizia de Calatori demarand aceasta
activitate cu punerea in exploatare a primelor doua sectii de cale ferata neinteroperabile, pe rutele
Oradea - Baile Felix - Cordau si Buzau - Berca - Nehoiasu.
Transferoviar Grup pune in circulatie in premiera in Romania automotoare de tip VT624 care dupa
modernizarea in Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca, intra pe sectiile de circulatie neinteroperabile
dar si pe liniile principale, pe rute ca Timisoara - Arad – Oradea – Cluj-Napoca - Bistrita.
In perspectiva compania urmareste dezvoltarea acestei aplicatii prin inchirierea unor noi sectii
si rute pe linii principale, avand ca obiective:
-    identificarea , intelegerea si satisfacerea cerintelor clientilor nostri;
-    executarea unor servicii in conditii de imbunatatire continua a calitatii si sigurantei calatorilor.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Automotoare VT614 modernizate la Remarul 16 Februarie Dr2005

VT614 e unul singur... şi stă în ,,remiza" din Cluj-Napoca (adică în curtea la Remarul 16 Februarie). Ce ai văzut la Nehoiaşu e un VT624, la fel cum mai sunt deja 11 bucăţi în circulaţie.

2401+2402
2403+2404 - Nehoiaşu
2405+2406
2407+2408 - Caransebeş
2409-2410
2411+2412 - Galaţi
2413+2414 - Galaţi
2415+2416 - Galaţi
2417+2418 - Cluj
2419+2420 - Cluj
2421+2422 - Cluj

La Caransebeş sunt 3 automotoare (deci încă 2 dintre cele la care nu le ştiu locaţia), la Cluj sunt 4, la Nehoiaşu 1 (+un X4500 închiriat de la Regiotrans) şi la Galaţi 3. Deasemenea, la Băile Felix mai e un LVT+LVS închiriat de la CFR Călători.€

 


Re: Automotoare VT614 modernizate la Remarul 16 Februarie AlexCta

76-1414-2 in Brasov

DSCF5710a.jpg (166.23 KB; downloaded 10433 times)

 


Re: Automotoare VT614 modernizate la Remarul 16 Februarie vancouver

@AlexCta: In poza este un automotor nou seria 76, si nu un VT614 modernizat.

http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/tren-de-ultima-generatie-produs-de-remarul-16-februarie-prezentat-la-bucuresti--75339.html:

Tren de ultimă generaţie produs de Remarul 16 Februarie, prezentat la Bucureşti GALERIE FOTO
de Cristina Pirvu, 04 octombrie 2011, 22:40
Cel mai nou tren construit de clujenii de la Remarul 16 Februarie este prezentat în această perioadă la Bucureşti, în cadrul expoziţiei “Zilele Feroviare”.


Automotorul de ultimă generaţie este prezentat astăzi, în cadrul expoziţiei "Zilele Feroviare - Summitul Feroviar SEMN" de la Bucureşti. Societatea Remarul 16 Februarie a livrat deja patru astfel de trenuri Societăţii Naţionale de Transport Feroviar CFR. Preţul unui astfel de tren este de 7,3 milioane de lei.

"Automotorul Diesel Hidraulic ADH 11" circulă deja în zona Sibiului. Conform reprezentanţilor companiei Remarul 16 Februarie, vagonul motor al trenului se împarte în două compartimente de clasa I, două saloane de clasa a II-a, un compatiment de serviciu şi cabina mecanicului. (...)

"Producţia prototipului a început în primele luni ale anului presupunând un efort mare de proiectare, logistică şi realizare efectivă a automotorului. Preţul trenului este de 7,3 milioane de lei. (...) Trenul construit la Cluj are mai multe dotări între care şi un motor MTU, care "echipează Mercedes în Germania", conform lui Timar. Noul tren produs la Cluj are saloane pentru călători dotate cu fotolii ergonomice tapiţate, iar în vagonul intermediar are dispuse două toalete vacuumatice, dar şi o toaletă dotată corespunzător pentru persoanele cu dizabilităţi.

Spre deosebire de vechile trenuri folosite de CFR Călători, trenul are ferestre termopan realizate din sticlă securizată, iar iluminatul compartimentelor este asigurat cu ajutorul unor lămpi fluorescente. (...) Acesta este compus din trei vagoane şi are 174 de locuri pentru călători la clasa a II-a şi 24 de locuri la clasa I, viteza maximă pe care o atinge trenul fiind de 120 km/h."Acest automotor face parte dintr-o serie de trenuri pe care CFR le-a achiziţionat. Noi le vom livra celor de la CFR 40 de trenuri. Suntem în negocieri cu câţiva potenţiali clienţi din străinătate pentru exportul acestui tren", a precizat Timar.


2011.10.05 - 00053288_large.jpg (68.98 KB; downloaded 10357 times)


2011.09.18 - snc00036q.jpg (261.99 KB; downloaded 10334 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Automotoare VT614 modernizate la Remarul 16 Februarie Dr2005

vancouver wrote:
@AlexCta: In poza este un automotor nou seria 76, si nu un VT614 modernizat.


E drept, sunt multe lucruri noi la automotor, precum:
- motor diesel
- transmisie hidraulică
- aer condiţionat şi încălzire
- bot modificat + post conducere
- platformă pentru persoane în scaun cu rotile şi toaletă pentru acestea
- tapiţerie nouă la scaune
- geamuri (unde a fost cazul)

... dar restul e VT614 vândut la preţ de fier vechi de DB :!: Sunt poze mai sus cu modul în care arată când sosesc în România. Remarul le cumpără, le repară şi le vinde la CFR Călători. Dacă ăla e preţul, nu mă mir că trag tare să scoată cât mai multe, în vreme ce automotorul pentru TFG (care e în acelaşi holding cu Remarul) zace în curte neatins.

 


Re: Automotoare VT614 modernizate la Remarul 16 Februarie Der Hofmeister

Automotorul 76-1411-8 in Brasov, pregatit pentru a pleca in cursa la Fagaras




76-1411-8 - 27.12.2011 by Meister Hoffmeister, on Flickr

59-1411-4



59-1411-4 - 27.12.2011 by Meister Hoffmeister, on Flickr

76-1451-4



76-1451-4 27.12.2011 by Meister Hoffmeister, on Flickr

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Automotoare VT614 modernizate la Remarul 16 Februarie Utilizator anonim

1451 vazut de sus

DSC_8611.JPG (343.19 KB; downloaded 9484 times)


DSC_8614.JPG (370.75 KB; downloaded 9481 times)

 



Re: Automotoare seria 76 (VT614 / seriile 76-14xx) Gabi23

1411-1451 ca tren Regio Copşa Mică-Sibiu.




76-1451-4 - Sibiu - 08.02.2014 by Gabriel Dumitriu, on Flickr

 


Re: Automotoare clasa 76 (VT614 / seriile 76-14xx) Robert24

1414 in Sibiu

76-1414-2 Sibiu 18aug14.jpg (242.87 KB; downloaded 8871 times)

 


Re: Automotoare clasa 76 (VT614 / seriile 76-14xx) zofei.2006

Unul din primele VT-uri 614 titular pe Oradea - Baile Felix a fost adus la Bucuresti pentru a face pe M 700 perechea 15072/15073 Galati - Bucuresti - Galati .

 


Re: Automotoare clasa 76 (VT614 / seriile 76-14xx) ANDU2100HP

ADH 76-1414-2 trecand prin statia Talmaciu 14-aug-2014

76-1414-2 ADH.jpg (212.54 KB; downloaded 8713 times)

 


Re: Automotoare clasa 76 (VT614 / seriile 76-14xx) MariusCFRBucuresti

Cel de Galati.

DSCF8100.jpg (372.88 KB; downloaded 8529 times)

 


Re: Automotoare clasa 76 (VT614 / seriile 76-14xx) Gabi23

VT 1403-1404 circulă pe ruta Cluj Napoca - Oradea. Încă se menține destul de curat și nu prezintă probleme vizibile dpdv estetic, fiind destul de confortabile.

1403-1404 - Cluj Napoca - 02.08.2015 (1).JPG (116.49 KB; downloaded 7993 times)

1403-1404 - Cluj Napoca - 02.08.2015 (2).JPG (117.8 KB; downloaded 7982 times)

1403-1404 - Cluj Napoca - 02.08.2015 (3).JPG (91.13 KB; downloaded 8027 times)

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use