Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călători

Prezentări și discuții - rame electrice și automotoare

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător

Mesajde Marian Andrei » Sâm, 01 Dec 2018, 12:44

Vor circula de la noul mers zilnic astfel: 16032 Brasov 05.02 - Bucuresti 08.12, 16031 Bucuresti 08.40 - Brasov 12.29, 16036 Brasov 14.00 - Bucuresti 17.35, 16035 Bucuresti 18.08 - Brasov 21.45.

DSC_7924.JPG
DSC_7924.JPG (165.45 KiB) Vizualizat de 551 ori


DSC_7958.JPG
DSC_7958.JPG (176.37 KiB) Vizualizat de 551 ori
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16260
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător

Mesajde stefan_br » Dum, 10 Feb 2019, 13:41

5001 si 5004 astazi la R 16033

Imagine
:477: :2176:
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Avatar utilizator
stefan_br
Moderator forum
 
Mesaje: 2307
Membru din: Dum, 29 Aug 2010, 11:08
Localitate: Braila/Bucuresti

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător

Mesajde Gabi23 » Dum, 10 Feb 2019, 14:15

Are idee cineva câte unități sunt în exploatare în prezent?
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 10118
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător

Mesajde BodoMinea » Dum, 10 Feb 2019, 15:28

Din câte știu eu, două în acest moment, fix cele din poză și tot cele care au debutat pe 1 decembrie 2018 în primul lor drum Brașov - București.
TREN km 2018: ☆8700, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2018: 5400, 2017: 19800, 2016: 6900 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 684
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător

Mesajde ByOnu » Dum, 10 Feb 2019, 15:52

Deci 5001, spre exemplu, nu este intregul automotor, ci doar unul dintre capetele cu post de conducere, corect? Celalalt fiind 5002.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4099
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT)

Mesajde BodoMinea » Dum, 10 Feb 2019, 16:09

A explicat colegul nostru foarte bine numerotarea.
Andrei17 scrie:Foto 1:
- 95-53-9-72 5001-5
95-53-9-72 5002-3
Foto 2:
- 95-53-9-72 5003-1
95-53-9-72 5004-9

Cred că aceste numere sunt ale vagoanelor de capăt, iar vagonul intermediar poartă același număr de PARC cu unul din capete (5001/5002 & 5003/5004), însă se diferențiază prin altă încadrare numerică de clasă a vehiculului feroviar.
TREN km 2018: ☆8700, 2017: 5800, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2018: 1890, 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2018: 5400, 2017: 19800, 2016: 6900 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 684
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător

Mesajde stefan_br » Dum, 10 Feb 2019, 16:11

La celalalt capat al lui 5004 era scris 1002.
:477: :2176:
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Avatar utilizator
stefan_br
Moderator forum
 
Mesaje: 2307
Membru din: Dum, 29 Aug 2010, 11:08
Localitate: Braila/Bucuresti

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător

Mesajde shoppy » Dum, 10 Feb 2019, 21:24

Pai fiecare unitate are 3 vagoane, cum de are doar 2 inmatriculari?
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Paris)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8466
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător

Mesajde cris_m » Mar, 19 Feb 2019, 00:46

Duminica, am avut placerea sa ma intorc de la Brasov cu o astfel de rama. Poze nu am apucat sa fac, intrucat a fost foarte aglomerat de la Predeal pana la Bucuresti. S-a stat in picioare pe culoar (dupa Ploiesti controlorul a rugat mecanicul sa ii spuna prin statie daca se urca cineva...). Tot controlorul spunea ca personal ar fi bagat ramele vechi la cerere care era. Totusi mai bine cu acestea, se prezinta muuuult mai bine ca tigaile de RIO. :popa:

Pe scurt as puncta urmatoarele aspecte despre rame (cu "+" plusuri si cu "-" minusurile):
+ ofera conditii net superioare ramelor RIO
+ usor accesibile persoanelor cu dizabilitati sau cu bagaje grele si multe (conditii specifice traseului de munte)
+ geamurile mari dau senzatia de lumina
+ spatiile de bagaje decente fata de Hyperion (cam la fel ca la ramele IC2 de la ATC)
+ scaune tapitate mai comode ca la RIO
- spatiu cam mic la picioare, cel putin la locurile cu masuta rabatabila (am stat 3 oameni cu inaltime medie de 1.70 si abia aveam loc la picioare unii de altii, nu vreau sa stiu cum ar fi pentru cineva mai inalt...)
- usile dintre compartimente se inchid cand te astepti mai putin, multi oameni fiind "prinsi" in ele...
- ventilatia extrem de proasta, desi mergea clima era un aer statut cu iz de naftalina
- franele la viteza foarte mica (~20 km/h) foarte violente
- lipsa afisajelor cu numarul trenului pe exterior si interior (la interior mi se pare ca au fost mascate afisajele cu banda adeziva albastra...)

Asa una peste alta, sunt mult peste batranele RIO. Multi se minunau cand se urcau la Brasov daca e trenul lor :lol: . Pacat ca nu au luat mai multe rame de acest gen. Dintr-o discutie intre controlor si cativa calatori, am aflat ca la vara vor fi introduse sigur pe Mangalia.
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 2906
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Anterior

Înapoi la Prezentări și discuții - rame electrice și automotoare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: punmeister şi 3 vizitatori