Topic: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
66 posts, 47853 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
Gabi23
Automotorul 975 folosit între Caracal și Piatra Olt:
Automotorul 975 folosit între Caracal și Piatra Olt:
975 - Caracal - 27.04.2015.JPG (124.14 KB; downloaded 7344 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
Andrei Andraș
77-0915-7 în zilele sale de glorie, în anul 1995.
Sursă: Facebook
77-0915-7 în zilele sale de glorie, în anul 1995.
Sursă: Facebook
13734880_859973874136226_4460215216943615771_o.jpg (682.4 KB; downloaded 6877 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
Gabi23
Încă se investesc resurse financiare în reparația și exploatarea ”comercială” a acestor epave .
946 folosit pe ruta Craiova - Calafat:
980 și 915 atașate în coada unui regio Craiova - Piatra Olt - Pitești:
Încă se investesc resurse financiare în reparația și exploatarea ”comercială” a acestor epave .
946 folosit pe ruta Craiova - Calafat:
946 - Craiova - 07.09.2016.JPG (400.83 KB; downloaded 6852 times)
980 și 915 atașate în coada unui regio Craiova - Piatra Olt - Pitești:
980+915 - Craiova - 07.09.2016.JPG (404.86 KB; downloaded 6855 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
ByOnu
Incredibil cum CFR Calatori se tine cu dintii de aceste epave (dragi mie(!), dar sunt pentru muzeu, clar), in timp ce zeci de Desiro sunt pe butuci prin depouri. Pe langa asta am putea achizitiona automotoare nemtesti SH de calitate construite dupa 1990.
Acestea faceau rute de 3h (cum ar fi Timisoara - Nerau) inainte de preluarea rutelor de catre Regio Trans. Imaginati-va sa circulati in asemenea conditii, 3h, pe scaune din plastic intr-un vagon (de marfa!) fara suspensii. Simti fiecare imbinare. Inca le vad grupate cate 4 in Timisoara Nord, deci sigur inca chinuiesc calatorii pe anumite rute.
Inteleg perfect ca este mult mai simplu sa intretii o Malaxa decat un Desiro, ca e mai din topor, dar nu poti sa mai tii asemenea epave in circulatie. Le-au mai si delfinizat.
Incredibil cum CFR Calatori se tine cu dintii de aceste epave (dragi mie(!), dar sunt pentru muzeu, clar), in timp ce zeci de Desiro sunt pe butuci prin depouri. Pe langa asta am putea achizitiona automotoare nemtesti SH de calitate construite dupa 1990.
Acestea faceau rute de 3h (cum ar fi Timisoara - Nerau) inainte de preluarea rutelor de catre Regio Trans. Imaginati-va sa circulati in asemenea conditii, 3h, pe scaune din plastic intr-un vagon (de marfa!) fara suspensii. Simti fiecare imbinare. Inca le vad grupate cate 4 in Timisoara Nord, deci sigur inca chinuiesc calatorii pe anumite rute.
Inteleg perfect ca este mult mai simplu sa intretii o Malaxa decat un Desiro, ca e mai din topor, dar nu poti sa mai tii asemenea epave in circulatie. Le-au mai si delfinizat.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
PaulIP
Daca tot s-au obosit sa le faca "delfini", puteau sa modernizeze suspensiile si dotarile din interior. CFR are atatea vagoane retrase din circulatie incat nu cred ca nu se puteau lua niste scaune sau sisteme de suspensie de pe cateva din ele...
In alta ordine de idei, am gasit poza asta, care infatiseaza un automotor incadrat in clasa 77.
Intrebarea mea este daca s-au facut Malaxe pe sasiu scurt (ca de 77 original), dar cu caroserie "aerodinamica".
Daca tot s-au obosit sa le faca "delfini", puteau sa modernizeze suspensiile si dotarile din interior. CFR are atatea vagoane retrase din circulatie incat nu cred ca nu se puteau lua niste scaune sau sisteme de suspensie de pe cateva din ele...
In alta ordine de idei, am gasit poza asta, care infatiseaza un automotor incadrat in clasa 77.
Intrebarea mea este daca s-au facut Malaxe pe sasiu scurt (ca de 77 original), dar cu caroserie "aerodinamica".
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
Robert24
Iar arunca CFR Calatori bani pe aceste epave...
Anunt de participare (sectoriale) numarul 177639/01.08.2017
Denumire contract: „Reparatie planificata tip RG la automotoarele pe 2 osii seria 900 dotate cu motor diesel Volvo TAD720VE, cutie de viteze Allison 3000 si instalatie de comanda multipla si alte servicii de reparatii constatate în prezenta Receptiei CFR pe fluxul tehnologic de reparatie tip RG”
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1,682,000 si 11,199,600 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 12 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente pentru serviciile ramase de executat vor fi incheiate in functie de fondurile alocate in perioada 2017 – 2021, estimativ la un interval de 6 luni. Valoarea totala a contractului subsecvent: minim 1.682.000 lei, fara TVA - maxim: 1.850.200 lei, fara TVA.
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 05.09.2017 16:00
Iar arunca CFR Calatori bani pe aceste epave...
Anunt de participare (sectoriale) numarul 177639/01.08.2017
Denumire contract: „Reparatie planificata tip RG la automotoarele pe 2 osii seria 900 dotate cu motor diesel Volvo TAD720VE, cutie de viteze Allison 3000 si instalatie de comanda multipla si alte servicii de reparatii constatate în prezenta Receptiei CFR pe fluxul tehnologic de reparatie tip RG”
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1,682,000 si 11,199,600 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 12 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente pentru serviciile ramase de executat vor fi incheiate in functie de fondurile alocate in perioada 2017 – 2021, estimativ la un interval de 6 luni. Valoarea totala a contractului subsecvent: minim 1.682.000 lei, fara TVA - maxim: 1.850.200 lei, fara TVA.
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 05.09.2017 16:00
CS RG AM 900 2017-semnat.pdf
CS RG AM 900 2017-semnat.pdf (11.18 MB; downloaded 462 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
shoppy
Pai daca le-a cumparat motoare noi, doar nu o sa le cumpere motoare noi si dupa 5 ani sa le taie.
Pai daca le-a cumparat motoare noi, doar nu o sa le cumpere motoare noi si dupa 5 ani sa le taie.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
Victor92
95 53 9 770936-6 - R 9486 (Craiova -> Piata Olt) - Gara Craiova - 16 Septembrie 2017
95 53 9 770936-6 - R 9486 (Craiova -> Piata Olt) - Gara Craiova - 16 Septembrie 2017
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
Andrei Andraș
Malaxa 77-0940-5 surprins în gara Brașov în drum spre a mia tinerețe.
07.02.2018
Malaxa 77-0940-5 surprins în gara Brașov în drum spre a mia tinerețe.
IMG_6516 - Copy.JPG (361.86 KB; downloaded 7809 times)
07.02.2018
- Gaby
-
Posted:
-
- Robert
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
Robert
Ard de nerăbdare să văd în ce culoare le vor vopsi acum. Poate aleg tema express )
Ard de nerăbdare să văd în ce culoare le vor vopsi acum. Poate aleg tema express )
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 77 (Malaxa)
stefan_br
Malaxa 77-0901-7 parasind Plosca, catre Alexandria cu trenul R 9373.
Malaxa 77-0901-7 parasind Plosca, catre Alexandria cu trenul R 9373.
📖 Pagination options