Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 949358 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 261 262 263 264 265 266 267  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Sincer eu intrasem sa vad ce s-a mai intamplat cu proiectul... nu sa discutam de cum fura PMB.


Din reportajul lui shoppy reiese ca e un fel de schela cu tunel auto prin ea... unde e acel "artificiu"?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Pentru ca se cofreaza tablierul pentru rampa STS si masinile trebuie sa circule pe relatia Virtutii - Splai

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

danutzu_2910 wrote:
@sorin62 &@shoppy,
Ma intreb, oare cand o sa terminati cu contrele.... ?
Este total neproductiv.... si se plictiseste lumea....

Sau sa imi fac niste popcorn??

Cine are interes in lansat jumatati de adevaruri, jumatati de aluzii si greseli flagrante in speranta ca nu le va corecta nimeni si asa vor deveni adevarate sau ca daca le va corecta cineva atunci si-a lasat voit de la inceput spatiu sa le rastalmaceasca si sa se contrazica nesfarsit, nu se va opri prea curand.
Drept dovada, a spus ca "este gresit ca se sudeaza la table dupa tensionarea hobanelor", apoi cand se dovedeste ca greseste cu tensionarea spune ca el a spus "dupa tensionare" si nu "dupa tensionare completa", adica portita pe care voit si-a lasat-o de la inceput ca sa continue contrele si sa nu mai iasa in evidenta ca a gresit.

Critici Astaldi ca a dat in judecata Metrorex ca si cum asta ar demonstra ca Astaldi este o companie rea sau proasta care tot ce face este sa stea prin tribunale, pai asta dovedeste exact ce spun eu, ca nu este absolut nici o problema cu facturile sau platile cu PMB, ca daca ar fi fost atunci ar fi fost deja in instanta, deci beneficiarul este linistit ca totul se desfasoara corect.

Spui ca solutia cu ancorele prinse pe exteriorul tablierului este o greseala de proiectare pentru ca puntea se va rupe de la mijloc, o asemenea concluzie nu putea trage decat o persoana nedocumentata si neavizata.
Drept dovada Hobanatul Otopeni care are tot ancore pe laterale si este in utilizare dinaintea Basarabului fara absolut nici o problema:
https://www.google.ro/maps/@44.536749,2 ... 312!8i6656
(Sigur si aici va veni explicatia ca si "se va rupe" are grade de comparatie si el nu a spus ca puntea se va rupe "obligatoriu", deci greseala de logica si lipsa de documentare se baga sub pres si contrele merg mai departe.)

O tot tii ca asfaltarea este anormala inainte de probe sau inainte de nustiuce cand ti s-a explicat cu argumente si exemple de la Basarab ca nu este asa, este normal sa se asfalteze si apoi sa se faca reglaje si probe, peste tot s-a facut asa.
Drept dovada, si la Millau, era asfaltat si liniat dar inca avea reazeme temporare si se faceau teste, poate si Eifel erau incompetenti si asfaltau ca habar nu aveau ce urma sa se intample, sau poate cine insista sa se contrazica pune dorinta de a avea replica la orice inainte de dorinta de a avea dreptate:
https://www.media12.fr/les-etablissemen ... unication/

Spui ca sunt probleme de proiectare pentru ca antreprenorul a promis un termen si apoi nu l-a respectat.
Acolo este o nuanta, antreprenorul declara un termen de finalizare doar in cazul in care platile de la PMB vin dupa o anumita planificare, daca PMB cere incetinirea lucrarilor pe antreprenor nu il afecteaza, el poate lucra lafel de bine cu o echipa sau cu 3 pentru ca este platit doar pentru ce face si cu aceeasi margine de profit, iar pe investitori ii intereseaza intai marginea si doar apoi volumul. Si mai este o nuanta, PMB nu a delcarat nimic deci in caz de nerespectare ei se detaseaza, spun ca nu a fost declaratia lor, imaginea lor ramane curata iar opozitia nu poate folosi greseala in campanie.
Inca o dovada ca nu ai cunostintele necesare pentru a discerne ce se intampla cu adevarat in interior si tragi ce concluzii gresite.

Eu spun ca se sudeaza amortizoarele de vibratii la tablierul metalic de pe Virtutii la care tu spui:
Sorin62 wrote:
În ceea ce privește amortizoarele de vibrații, situația este următoarea: tablierul metalic este unitar. Are o porțiune în consolă și o porțiune susținută de hobane

De aici nu se mai intelege nimic, ori:
- ai impresia ca tablierul metalic de peste Dambovita ajunge pana pe Virtutii fara sa sti ca este o bucata de tablier metalic intre ele
- faci voit confuzie intre tablierul metalic de peste Virtutii si cel de peste Dambovita pentru a ocoli argumentul care nu iti convine si a continua contrele
Nu stiu care este mai condamnabil.

Spui ca eu iti atribui declaratii pe care tu nu le faci, cand afirmi nenumarate jumatati de adevaruri si jumatati de aluzii crezand ca o sa poti apoi sa le rastalmacesti dupaia cum vrei tu, nu iti dai seama ca te expui la un risc, ca si altii pot sa le rastalmaceasca lafel de corect dar altfel decat asa cum vrei tu.

Deci lacunele de logica si documentare exista si continua din dorinta de a continua contrazicerile si aluziile in detrimentul adevarului ingineresc si a informarii corecte.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ovidiuc

Salut,

Din cand in cand, cred ca o data pe zi, se aude foarte tare o lovitura intr-un metal, undeva in zona piciorului podului din fata casei roz de pe Splai, pe partea cu Regia. Din conversatiile de pana acum imi pare ca o parte din voi lucrati in constructii, poate ma lamuriti si pe mine, sa invat si eu ceva nou, ce proces ingineresc se petrece. Asta daca nu cumva vreun pescar vine cu ciocanul la el si vrea sa ma trezeasca (se mai aude si noaptea cateodata). Multumesc.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Cât timp tablierul metalic nu are montate amortizoarele de vibrații și se sprijină pe reazeme temporare, zgomotul poate fi cauzat de eliberarea stresului din procesul de dilatație/contracție cauzat de diferența de temperatură zi/noapte, un proces normal.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oc7avian

Așa este. Primăvara și toamna prindeam zgomotul fix când veneam de la muncă pentru că începea apusul și atunci scădea temperatura mai rapid.

 


  • ikb
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ikb

ROventura wrote:
Știe cineva dacă după finalizarea primei faze a proiectului(Pasajul Ciurel) și va fi dat în folosință, se va putea accede și din direcția străzii Dâmboviței/Aleea Lacul Morii până la finalizarea fazei următoare (Ciurel-intersecția cu Uverturii)?

Ma intereseaza si pe mine treaba asta daca stie cineva precis. Mi se pare o tampenie catastrofala sa nu lege strada Dambovita de pod, e la 10 metri. Practic e un cartier intreg care nu are de ales daca vrea sa mearga in piata Victoriei sau piata Unirii, decat sa se reverse tot in Maniu si in intersectia de la Lujerului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

ikb si ROventura,
acest pasaj suprateran  de la Ciurel(pod hobanat) are doua functiuni clare:
1 - Splaiul Independentei devine pe fiecare parte a raului Dambovita o strada cu unic sens(de fapt asa a fost conceput, Splaiul Independentei de la Unirii si pana la Ciurel sa fie sens unic , pe partea dreapta a raului spre Unirii, pe partea stanga sa fie sens unic pana la Ciurel. Din motive tehnice si de alta natura, de la Podul Grozavesti spre Ciurel s-a folosit doar partea dreapta a raului, partea stanga fiind doar de importanta locala(caminele studentesti de ex.) pentru ca nu strapungea pana in Sos. Virtutii
2 - sa supratraverseze Sos. Virtutii(cu o continuare candva spre A1), cu iesire in Virtutii spre Bd. Iuliu Maniu, iar din sensul Virtutii(Crangasi) spre Splaiul Independentei, fara semafor...Sensurile dinspre Iuliu Maniu(Virtutii) si Pod. Basarab(Splai) se va face tot fara semafor, cu integrare in respectiva cale de urmat. Cat priveste intrebarea voastra, Str. Dambovita nu are nimic in comun cu acest pasaj, acea strada "iese" undeva la o suta metri  distanta de intersectia de fata, cu obligatia "la dreapta" pe Virtutii(sensul spre Maniu). In cealalta parte, strada se termina in camp(?)
La prima intrebare, nu reiese din nici un plan ca Aleea Lacul Morii ar fi candva conectata cu acest pasaj(la o bretea de acces in nici un caz!), ci poate doar cu Sos. Virtutii(la fel, cu o conditie:obligatoriu la dreapta.., dar e greu de crezut cand va fi gata pasajul suprateran)Cred ca Aleea Lacul Morii va deveni candva doar o alee pt. pietoni si biciclisti(parerea mea)
Restul proiectului sta in stele, practic sunt doar promisiuni de ani de zile si nu se intampla chiar nimic..
Sper sa mai raspunda cineva care chiar este in tema cu acest proiect.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Conform cu ultimul PUZ pe care il avem, raspunsul e nu. Legatura va face parte din faza a doua a proiectului (care momentan n-are PUZ, deci nu va bazati pe nimic din ce vedeti in desen, mai la stanga de bretelele de legatura cu Virtutii). Insa nu stiu daca acest PUZ pe care il avem pentru faza 1 e cel mai recent.

https://metrouusor.com/documente/ciurel ... rel_p1.jpg

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ROventura

Probabil ca o eventuala legătură între str Dâmbovița și pasaj ar aglomera micuța strada și ar prelua tot traficul din Chiajna care intenționează sa ajungă spre nodul capitalei, tocmai d-aia nu cred ca va fi posibil. Din păcate, cei care vin din direcția aia vor fi nevoiți sa se înghesuie,în continuare, în Iuliu Maniu, Uverturii și intersecția de la Lujerului pentru a accesa o ruta către alte destinații din București. Deci mai avem de așteptat, probabil ani buni și ore în trafic pana se va realiza și faza a doua a proiectului.
______________________________
Goldmund wrote:
ikb si ROventura,
Cred ca Aleea Lacul Morii va deveni candva doar o alee pt. pietoni si biciclisti(parerea mea)

Din ce am văzut de câteva săptămâni poliția locală e zilnic acolo și interzice accesul cu auto. Măcar de ar amenaja putin aleea, dar probabil sunt acolo doar ca lumea sa nu mai depoziteze deșeurile și molozul din construcții. Păcat, e o zona cu un potențial de agrement imens pentru București.

 


  • ikb
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ikb

hei Goldmund
Cred ca m-am exprimat putin cam confuz. Prin legatura cu pasajul nu ma refeream la strada Dambovita, ci la strada care ar putea sa o lege de pasaj, Amilcar C Sandulescu. Se termina practic la 20m de pasaj. Poate se activeaza cineva totusi pentru ca e o oportunitate majora de a descongestiona Maniu si sa lege si cartierul ala de centru cat de cat.
Capture.JPG (178.93 KB; downloaded 2876 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Chiar daca s-ar picona Sandulescu toata ca sa se scoata betonul acela distrus si s-ar face sens unic spre pasaj(ca altfel se blocheaza si mai rau), tot Uverturii o sa se bage pe stradute ca sa evite blocajul pe aici, chestie care nu este sustenabila pe strazile inguste ca Dezrobirii, Dambovitei si celelalte.

Da, potentialul de agrement este gigantic, Aleea Lacul Morii trebuie unita cu un pasaj pietonal de Aleea Lacul Dambovita peste Canalul Arges si unita si cu Virtutii la Ciurel pentru a se putea inconjura lacul. In weekend este plin de oameni care merg din Parcul Crangasi pana la insula, chiar daca insula este demult abandonata si vandalizata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_atanasiu

Amilcar este foarte ingusta

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului vanelllou

Doar pare ingusta :-). Peste un an doi, cand dau aia drumul la blocul de 15 etaje de pe Dambovitei o sa ni se pare lux cum era acum :-).

 


Go to page:  1  ... 261 262 263 264 265 266 267  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420650 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use