Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Evoluția lucrărilor la străpungerea Splaiul Independentei – Ciurel – A1 și la podul hobanat Ciurel (2010 - 201?)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Joi, 08 Aug 2019, 08:32

Drumul acela trebuie sa dea in Virtutii si asta este o cerinta esentiala pentru introducerea sensului unic pe Splai, din nefericire podul nou peste Dambovita este mai putin esential. Eu credeam ca o sa faca o rampa sa dea sus langa podul existent dar daca s-ar face rampa nu ar mai putea sa faca noul pod, asa ca cel putin nu l-au omorat in fasa.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8987
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Radu9 » Joi, 08 Aug 2019, 10:35

Drumul cel nou nu are cum să fie proiectat să se unească cu Virtuții, din mai multe considerente:
- panta este prea mare (ar trebui adus mult material pentru a crea o pantă mai lină)
- punctul de conectare cu Virtuții este într-o curbă foarte periculoasă, unde deja se produc multe accidente
- chiar dacă s-ar modifica punctul de conectare cu Virtuții mai spre Crângași, asta ar presupune distrugerea aproape completă a Ștrandului Ciurel.
- cei care vin din Regie și vor să meargă spre Crângași, o pot face pe Str. General Petre Popovăț. Dacă ratează acea stradă, pot urca pe pod și pot coborî pe prima rampă pe dreapta, în Virtuții. Deci, acel drum nu are sens/logică să se conecteze cu Virtuții.

Din toate cele de mai sus, rezultă că singura logică a acelui drum este să se conecteze cu malul drept printr-un pod. Și având în vedere cât se lucrează în acea zonă, rămân convins că se va face.
Ultima oară modificat de andrei11 pe Joi, 08 Aug 2019, 10:38, modificat 1 dată în total.
Motiv: Când raspunzi la postarea de dinaintea ta nu o mai cita, ca se subînţelege. Mulţumesc.
Radu9
 
Mesaje: 7
Membru din: Lun, 05 Aug 2019, 09:49

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Joi, 08 Aug 2019, 10:44

1) Logic ar fi să se construiască acel pod.
2) Am atâtea contraexemple unde proiectul inițial nu s-a mai respectat încât sunt șanse mari să nu se mai realizeze acel pod.
3) Discuțiile se învârt în cerc, nu ajungeți la nici o concluzie dacă tot ne dăm cu părerea dacă DA, dacă NU.
4) Radu 9, am înțeles că stai acolo, în blocul ( blocurile ) de lângă ștrand. Parcă văd că dacă vrei să ajungi pe malul drept cu auto va trebui să urci cumva pe hobanat, să faci 2 bucle complete pe bretelele pasajului ca să ajungi pe Splai spre Grozăvești.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17343
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Joi, 08 Aug 2019, 11:02

Nu poti sa bagi traficul de pe un bulevard pe o straduta cu case care da intr-o intersectie din fundul unei piete, prost facuta si mereu blocata(uneori in we blocajul ajunge pana jos pe Splai), sau daca s-ar fi putut atunci s-ar fi pus sens unic pe Splai cel putin de cand s-a terminat Grozavestiul.
Se pare ca planul este sa o duca paralel prin strand pana la Soseaua Ciurel(strada din spate de la EMag).

Dupa mine 601 este inutil oricum l-ai pune, autobuzul polueaza iar traseul dubleaza 100% o linie de metrou, este doar asa, ca sa vada studentii ca STB le tine linia studenteasca (pe care oricum nu au gratuitate) ca daca ar merge cu metroul ar zice ca ala este la MT.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8987
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Radu9 » Joi, 08 Aug 2019, 11:26

@andrei11
Nu am cum să urc pe podul hobanat de la 20th Residence. E adevărat că se va construi un drum pe lângă rampa dinspre Regie, dar acela va fi cu sens unic. Chiar și presupunând prin absurd că ar putea fi cu dublu sens, aș ieși mai bine prin Petre Popovăț.

@shoppy
Străduța aceea este acum aglomerată deoarece majoritatea covârșitoare a mașinilor care trec pe acolo vor să ajungă pe Virtuții. După ce se deschide podul, aglomerația se va muta pe acesta, Petre Popovăț va fi mult mai liberă.

Linia 601 nu dublează 100% metroul, nu poți ajunge direct de la Semănătoarea/Regie la Universitate cu acesta din urmă. Și mulți oameni exact asta vor.

În plus nu am văzut absolut nicio schiță cu vreun drum care să se conecteze prin ștrand la Virtuții. Înțeleg că podul acela mic nu apare chiar pe toate planurile (și pot fi diferite motive pentru asta), dar până nu apare ceva legat de conectarea aia, nu are rost să discutăm.
Radu9
 
Mesaje: 7
Membru din: Lun, 05 Aug 2019, 09:49

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 08 Aug 2019, 12:03

shoppy scrie:Daca termenul este la craciun ca sa stie poporul cu cine sa voteze, pana acum par sa se incadreze.


Ai uitat de breteaua de la STS. Eu zic ca n-au cum sa se incadreze anul asta, dar e fezabil sa termine pana la alegerile locale.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4348
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Joi, 08 Aug 2019, 12:13

Nu am uitat, daca ar trage tare...

Si cine merge cu 601 din Regie la Universitate?, ca parca doar Poli si Medicina aveau camine in Regie si Grozavesti.

Aha, acum am observat, vedeti la documentatie tehnica a 3-a imagine, apare strada prin strand.
Aha, acum am inteles, voi vreti podul ca sa mergeti voi pe el dar nu vreti strada prin strand ca sa nu fie mult trafic prin fata blocului.
Sa spui ca Popovat este blocat de cei care vin din centru si de la Grozavesti ca sa ajunga la Ciurel o iau pe traseul Regie - Popovat - stanga la Crangasi ca sa stea in blocaj pe tot Popovat si apoi pe Crangasi - Ciurel, este asa, toate solutiile pe sub geamul meu sunt proaste si toate solutiile prin alta parte sunt bune. Pai daca era sa se construiasca doar ce convine riveranilor pai acest proiect nu se mai facea deloc, vezi vecinii vostrii din vila roz care au incercat sa opreasca proiectul cu totul.
Ultima oară modificat de shoppy pe Joi, 08 Aug 2019, 12:36, modificat 1 dată în total.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8987
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde oc7avian » Joi, 08 Aug 2019, 12:32

Propun să mai așteptăm un pic și vedem ce vor mai exact să facă acolo. În spatele plăcilor de beton de pe Dâmbovița s-a săpat serios, dar TibiV are dreptate că deocamdată nu e de anvergura unui pod rutier (apropo TibiV, a trebuit să merg până în 2014 pentru pozele de la Nicolae Grigorescu... atât de greu a mers acel proiect. Însă mulțumesc, pentru că am văzut lucruri interesante postate când încă nu eram pe forum).

Breteaua asta la sol ar fi dublat breteaua de coborâre de pe pod și ar fi creat 2 intrări pe Virtuții prea apropiate, dacă se făcea rampă în capătul actual. Conexiunea prin marginea ștrandului apare în documentație și e aprobată în PUZ. Acolo problema va fi cu avizul pentru defrișări, nu cu ștrandul (afectează o parcare și intrarea). Oricum, lipsa acestei bretele permite implementarea sensului unic pe Splai, dar după cum a spus un coleg mai sus: întoarcerea se va face folosind cele 2 bretele de lângă Lukoil.

601-le nu l-aș declara inutil deloc. Dublează metroul doar pe porțiunea Crângași - Eroilor a M1, apoi pleacă spre Piața Rosetti pe Regina Elisabeta. Tocmai că te scapă de schimbul la Unirii, când dimineață sau seara ar fi nebunie la metrou. În sens invers e folosit de persoane de toate vârstele, mai ales pentru legătura cu 41 (ce spun e empiric și subiectiv, recunosc).
Deci după deschiderea Podului Ciurel aș vedea traseul lui 601 modificat astfel:
- se renunță la stația Piața Crângași, deci se evită cartierul
- se mută stația Pod Ciurel într-un loc unde se oferă un schimb facil către 41 (către M1 există deja la Petrache Poenaru)
- (fantezie personală) se comasează Semănătoarea 1 și 2 între gurile de metrou; nu înțeleg de ce capătul este între 2 stații, la 200m de fiecare dintre ele
oc7avian
 
Mesaje: 58
Membru din: Mar, 12 Mar 2019, 19:40

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Radu9 » Joi, 08 Aug 2019, 12:43

shoppy scrie:Aha, acum am observat, vedeti la documentatie tehnica a 3-a imagine, apare strada prin strand.

OK, recunosc, mi-a scăpat. Oricum, aia e singura poză unde apare și, în plus, acolo se vede și podul cel mic.

Ideea este că podul trebuie făcut. Despre strada prin ștrand, nu știu cât de utilă ar fi, ținând cont că trebuie să distrugi ștrandul.
Radu9
 
Mesaje: 7
Membru din: Lun, 05 Aug 2019, 09:49

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 08 Aug 2019, 12:46

In plansele postate de @aztec tot la Documentatie Tehnica, strada prin strand nu mai apare.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4348
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde survola » Joi, 08 Aug 2019, 13:00

Se poate da drumul la circulație pe pasaj și fără breteaua "de la STS" terminată.
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 2758
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 08 Aug 2019, 13:09

Doar pe barba constructorului. Receptia nu se poate face cu anexe, intrucat nu este lucrare de interes national, in acest caz aplicandu-se prevederile HG 343/2017.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4348
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde survola » Joi, 08 Aug 2019, 13:14

Eu mă gândesc că se poate deschide din punct de vedere al circulației, e o bretea de coborâre, nu prea are cine sa coboare pe acolo până nu se face "străpungerea".
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 2758
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 08 Aug 2019, 13:59

Dupa intrarea in vigoare a legii 97/2019 nu se mai admite utilizarea constructiilor noi fara receptie la terminarea lucrarilor.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4348
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Străpungerea Splaiul Independenței – Ciurel – A1


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori