Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4140 posts, 949585 views
📖 Pagination options
- larus
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
larus
Sambata cand am trecut cu tramvaiul pe acolo, era un "nene" care facea poze la segmente, cocotat pe o movila din incinta. Credeam ca era Gabi, dar vad ca el a facut pozele de pe strada.
Sambata cand am trecut cu tramvaiul pe acolo, era un "nene" care facea poze la segmente, cocotat pe o movila din incinta. Credeam ca era Gabi, dar vad ca el a facut pozele de pe strada.
- realistul
-
Posted:
-
- eren13
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
eren13
Salutare,
Doresc sa cumpar un imobil pe strada Dezrobirii la aproximativ 50-100 m de intersectia cu Strada Dambovitei.
Stiti ceva de zona pe unde "va trece" acest proiect ?
Pot fi afectat direct (expropriat) sau indirect (obturare vizuala, etc.) ?
Am primit asigurari de la dezvoltator cat si din alte surse (imobile de pe strada Dreptatii x Dombovitei) ca acest proiect va fi pe langa lac si nu ma va afecta .
Totodata, ma gandesc ca exista foarte multe blocuri si imobile mult mai aproape de lac decat mine.
Presupun ca toate autorizatiile de constructii au tinut seama de aceasta Strapungere Splai-Ciurel-A1.
Nu as dori sa ma trezesc cu situatii neplacute (exproprieri si altele).
Puteti sa ma ajutati cu ceva informatii in acest sens ?
Va multumesc, o zi faina !
Salutare,
Doresc sa cumpar un imobil pe strada Dezrobirii la aproximativ 50-100 m de intersectia cu Strada Dambovitei.
Stiti ceva de zona pe unde "va trece" acest proiect ?
Pot fi afectat direct (expropriat) sau indirect (obturare vizuala, etc.) ?
Am primit asigurari de la dezvoltator cat si din alte surse (imobile de pe strada Dreptatii x Dombovitei) ca acest proiect va fi pe langa lac si nu ma va afecta .
Totodata, ma gandesc ca exista foarte multe blocuri si imobile mult mai aproape de lac decat mine.
Presupun ca toate autorizatiile de constructii au tinut seama de aceasta Strapungere Splai-Ciurel-A1.
Nu as dori sa ma trezesc cu situatii neplacute (exproprieri si altele).
Puteti sa ma ajutati cu ceva informatii in acest sens ?
Va multumesc, o zi faina !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Salut,
Postarea mea este foarte serioasă și trebuie tratată ca atare.
- Nimeni nu știe la ora actuală pe unde va fi continuarea străpungerii spre A 1.
- Da, poți fi afectat direct / indirect.
- Dezvoltatorul are interesul să-și vândă produsul / marfa, îl afectează fix în pix dacă blocul / casa respectivă va fi demolată după 2 - 3 ani. Vezi că dezvoltatorul are probabil un contract beton cu tine,nu-l vei putea trage la răspundere în caz de demolare în 2 - 3 - 5 - 10 ani.
- Cum am precizat la ora actuală nimeni nu știe care va fi traseul și cât de lat va fi bulevardul.
- Nicio autorizație de construcție nu a ținut seama de străpungere.
- Poți să te trezești că vei fi demolat în 2 / 3 ani. Poate 10, 15.
Informațiile pe care ți le-am oferit sunt foarte serioase, dacă dorești poți ține cont de ele, dacă nu, nu.
O zi bună !
PS : Au mai pățit-o și alții înaintea ta, vezi cazul familiei Daneș.
ATENȚIE ! De luat aminte, vis a vis de demolări la care cu un an doi înainte nici nu te așteptai !
Salut,
Postarea mea este foarte serioasă și trebuie tratată ca atare.
- Nimeni nu știe la ora actuală pe unde va fi continuarea străpungerii spre A 1.
- Da, poți fi afectat direct / indirect.
- Dezvoltatorul are interesul să-și vândă produsul / marfa, îl afectează fix în pix dacă blocul / casa respectivă va fi demolată după 2 - 3 ani. Vezi că dezvoltatorul are probabil un contract beton cu tine,nu-l vei putea trage la răspundere în caz de demolare în 2 - 3 - 5 - 10 ani.
- Cum am precizat la ora actuală nimeni nu știe care va fi traseul și cât de lat va fi bulevardul.
- Nicio autorizație de construcție nu a ținut seama de străpungere.
- Poți să te trezești că vei fi demolat în 2 / 3 ani. Poate 10, 15.
Informațiile pe care ți le-am oferit sunt foarte serioase, dacă dorești poți ține cont de ele, dacă nu, nu.
O zi bună !
PS : Au mai pățit-o și alții înaintea ta, vezi cazul familiei Daneș.
ATENȚIE ! De luat aminte, vis a vis de demolări la care cu un an doi înainte nici nu te așteptai !
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^^Salutare, vezi mai jos extrasul din plansa de reglementari aferenta propunerii de PUZ modificator al Sectorului 6:
Plansa intreaga o gasesti pe site-ul PMB: http://urbanism.pmb.ro/duat-su/dezbater ... _10000.pdf Bafta!
^^Salutare, vezi mai jos extrasul din plansa de reglementari aferenta propunerii de PUZ modificator al Sectorului 6:
Plansa intreaga o gasesti pe site-ul PMB: http://urbanism.pmb.ro/duat-su/dezbater ... _10000.pdf Bafta!
- eren13
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
eren13
Multumesc pentru raspuns.
M-ai pus pe ganduri si chiar m-ai speriat sa spun asa.
Imi place foarte mult zona si imobilul si tocmai de aceea incerc sa fiu cat mai impacat cu gandul intr-o viitoare achizitie.
Totodata, am gasit o lista a exproprierilor cu 33 puncte facuta in studiul initial.
Se regaseau Lukoil, etc. Nu era specificat nimic de alte posibile exproprieri.
Totusi, pana la intersectia cu Uverturii ar trebui expropriat aproape tot cartierul daca ar fi asa.
Nu inteleg cum s-ar fi putut construi si cumpara atat de mult in aceasta zona, fara ca acest proiect sa fie luat in seama.
Fie de dezvoltatori, fie de cumparatori.
Mi-e greu sa cred ca eu sunt primul care ridica o astfel de intrebare.
Costurile ar fi imense.
Cu cine credeti ca as putea vorbi pentru a afla totusi ceva informatii "oficiale" sa spun asa in acest moment ?
Am gasit un nr de telefon - 021 305 55 00 - interior 1701.
O sa incerc aici, dar sunt socat de lipsa informatiilor si de consecintele ce nu ar fi fost luate in calcul.
Va multumesc inca o data.
Multumesc pentru raspuns.
M-ai pus pe ganduri si chiar m-ai speriat sa spun asa.
Imi place foarte mult zona si imobilul si tocmai de aceea incerc sa fiu cat mai impacat cu gandul intr-o viitoare achizitie.
Totodata, am gasit o lista a exproprierilor cu 33 puncte facuta in studiul initial.
Se regaseau Lukoil, etc. Nu era specificat nimic de alte posibile exproprieri.
Totusi, pana la intersectia cu Uverturii ar trebui expropriat aproape tot cartierul daca ar fi asa.
Nu inteleg cum s-ar fi putut construi si cumpara atat de mult in aceasta zona, fara ca acest proiect sa fie luat in seama.
Fie de dezvoltatori, fie de cumparatori.
Mi-e greu sa cred ca eu sunt primul care ridica o astfel de intrebare.
Costurile ar fi imense.
Cu cine credeti ca as putea vorbi pentru a afla totusi ceva informatii "oficiale" sa spun asa in acest moment ?
Am gasit un nr de telefon - 021 305 55 00 - interior 1701.
O sa incerc aici, dar sunt socat de lipsa informatiilor si de consecintele ce nu ar fi fost luate in calcul.
Va multumesc inca o data.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
ATENȚIE !
Așa cum am precizat, să nu ai surpriza ca peste cinci - zece ani PUZ - ul să nu fie modificat. Până nu începe construcția efectivă habar nu ai cine mai vine la conducerea primăriei, la guvernare, etc, etc. Noi, generația mai veche suntem pățiți !
Adevărat ai grăit !
Nu uita că și în capitalismul autentic s-au făcut demolări masive în diverse perioade istorice. Vezi Napoleon și Parisul actual, dar mai sunt alte zeci de exemple.
Vezi Berlinul actual, Dresda, etc.
Vezi Bucureștiul actual și cel din anii 1940.
etc, etc,
_________________
Adrian Rosca, cu tot respectul, dar știi foarte bine că nici lățimea bulevardului nu este clară la ora actuală. Sunt sigur că nici traseul nu e bătut în cuie.
ATENȚIE !
Așa cum am precizat, să nu ai surpriza ca peste cinci - zece ani PUZ - ul să nu fie modificat. Până nu începe construcția efectivă habar nu ai cine mai vine la conducerea primăriei, la guvernare, etc, etc. Noi, generația mai veche suntem pățiți !
Totusi, pana la intersectia cu Uverturii ar trebui expropriat aproape tot cartierul daca ar fi asa.
Adevărat ai grăit !
Nu uita că și în capitalismul autentic s-au făcut demolări masive în diverse perioade istorice. Vezi Napoleon și Parisul actual, dar mai sunt alte zeci de exemple.
Vezi Berlinul actual, Dresda, etc.
Vezi Bucureștiul actual și cel din anii 1940.
etc, etc,
_________________
Adrian Rosca, cu tot respectul, dar știi foarte bine că nici lățimea bulevardului nu este clară la ora actuală. Sunt sigur că nici traseul nu e bătut în cuie.
- eren13
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
eren13
Mda, inteleg ce spui.
Totusi, dupa trecerea peste Virtutii, drumul va fi suspendat sau va fi la acelasi nivel ("pe pamant" sa spun asa) ?
Voi ce m-ati sfatui sa fac acum ? Cu cine as mai putea lua legatura ?
Strada Dezrobirii vad ca nu e afectata (cel putin in acest PUZ ) si se merge pe un drum deja existent (asa pare, cel putin).
Repet, imi place mult zona si tocmai de aceea intreb si ma strofoc.
Multumesc.
Mda, inteleg ce spui.
Totusi, dupa trecerea peste Virtutii, drumul va fi suspendat sau va fi la acelasi nivel ("pe pamant" sa spun asa) ?
Voi ce m-ati sfatui sa fac acum ? Cu cine as mai putea lua legatura ?
Strada Dezrobirii vad ca nu e afectata (cel putin in acest PUZ ) si se merge pe un drum deja existent (asa pare, cel putin).
Repet, imi place mult zona si tocmai de aceea intreb si ma strofoc.
Multumesc.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Eu mai pun o singură postare deocamdată, fiecare face ce dorește. Mă autocitez :
Eu mai pun o singură postare deocamdată, fiecare face ce dorește. Mă autocitez :
- Nimeni nu știe la ora actuală pe unde va fi continuarea străpungerii spre A 1.
- eren13
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
eren13
Am inteles, multumesc mult.
O sa continui sa urmaresc acest thread.
Daca veti afla mai multe detalii, v-as fi recunoscator daca le-ati posta si aici.
Toate cele bune!
Am inteles, multumesc mult.
O sa continui sa urmaresc acest thread.
Daca veti afla mai multe detalii, v-as fi recunoscator daca le-ati posta si aici.
Toate cele bune!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Daca blocul e la 50-100m fata de intersectia cu str. Dambovitei, n-ar trebui sa-ti faci griji.
Daca blocul e la 50-100m fata de intersectia cu str. Dambovitei, n-ar trebui sa-ti faci griji.
- eren13
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
eren13
Asa ma gandesc si eu, dar nu stiu daca va fi tot suspendata sau la nivelul solului.
Un astfel de drum are nevoie de suprafete auxiliare in jurul lui cu raza mai mare de 50 m ?
Sunt 80+ m fata de Strada Dambovitei in acest caz.
Chiar nu stiu ce sa mai cred si sunt in dubii mari.
Multumesc pentru interes inca o data.
Asa ma gandesc si eu, dar nu stiu daca va fi tot suspendata sau la nivelul solului.
Un astfel de drum are nevoie de suprafete auxiliare in jurul lui cu raza mai mare de 50 m ?
Sunt 80+ m fata de Strada Dambovitei in acest caz.
Chiar nu stiu ce sa mai cred si sunt in dubii mari.
Multumesc pentru interes inca o data.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Asta cu dezvoltatorul este poveste veche, dezvoltatorul promite orice, si primarul promite orice, peste 2 ani dezvoltatorul o sa spuna ca el a promis ce i-a promis si lui primarul iar primarul este altul sau consilierii sunt altii.
Iar dezvoltatorul nu pierde niciodata, el oricum o sa fie platit pentru ce construieste, poate sa fie demolata imediat dupa construire sau chiar in timpul constructiei.
Un drum suspendat este ilogic in cazul de fata, ca sa construiesti tot iti trebuie sa detii amprenta, nu se poate construi deasupra unei alte proprietati.
Daca spui ca iti palce zona, o sosea schimba zona, o sa ai galagie, toate ambulantele de pe A1 o sa treaca pe aici(ca merg pe Splai direct la Universitar), o sa fie mai mult praf, anumite trasee de acces sau plimbare o sa dispara, trebuie sa te gandesti bine daca o sa iti placa zona si cu sosea nu doar fara.
Asta cu dezvoltatorul este poveste veche, dezvoltatorul promite orice, si primarul promite orice, peste 2 ani dezvoltatorul o sa spuna ca el a promis ce i-a promis si lui primarul iar primarul este altul sau consilierii sunt altii.
Iar dezvoltatorul nu pierde niciodata, el oricum o sa fie platit pentru ce construieste, poate sa fie demolata imediat dupa construire sau chiar in timpul constructiei.
Un drum suspendat este ilogic in cazul de fata, ca sa construiesti tot iti trebuie sa detii amprenta, nu se poate construi deasupra unei alte proprietati.
Daca spui ca iti palce zona, o sosea schimba zona, o sa ai galagie, toate ambulantele de pe A1 o sa treaca pe aici(ca merg pe Splai direct la Universitar), o sa fie mai mult praf, anumite trasee de acces sau plimbare o sa dispara, trebuie sa te gandesti bine daca o sa iti placa zona si cu sosea nu doar fara.
- eren13
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
eren13
Da, praful cred ca e peste tot in Bucuresti.
Intr-adevar ar creste gradul de disconfort al zonei sa spun asa.
Voiam sa va intreb de interpretarea legendei.
Imobilul s-ar situa cam aici pe harta :
Ca Zonificare Functionala, zona imobilului este categorisita ca Zona Mixta.
Zona Mixta - Continand instititutii, servicii si echipamente publice, servicii de interes general (servicii manageriale, tehnice, profesionale, sociale, colective si personale, compert, hoteluri, restaurante, recreere) activitati productive mici nepoluante si locuinte.
M3 - Zona mixta situata in afara limitelor zonei protejate, avand regim de construire continuu sau discontinuu si inaltimi maxime de P+4 Niveluri
Iar acum va intreb pe voi care sunteti in domeniu si cunoasteti mult mai multe decat mine;
Stie cineva ce inseamna asta mai exact ?
Se subintelege daca zona aceasta M3 va fi afectata, expropriata sau ceva de genul ?
Sau e doar o categorisire dupa natura constructiilor zonei respective ?
Va multumesc inca o data !
Da, praful cred ca e peste tot in Bucuresti.
Intr-adevar ar creste gradul de disconfort al zonei sa spun asa.
Voiam sa va intreb de interpretarea legendei.
Imobilul s-ar situa cam aici pe harta :
Ca Zonificare Functionala, zona imobilului este categorisita ca Zona Mixta.
Zona Mixta - Continand instititutii, servicii si echipamente publice, servicii de interes general (servicii manageriale, tehnice, profesionale, sociale, colective si personale, compert, hoteluri, restaurante, recreere) activitati productive mici nepoluante si locuinte.
M3 - Zona mixta situata in afara limitelor zonei protejate, avand regim de construire continuu sau discontinuu si inaltimi maxime de P+4 Niveluri
Iar acum va intreb pe voi care sunteti in domeniu si cunoasteti mult mai multe decat mine;
Stie cineva ce inseamna asta mai exact ?
Se subintelege daca zona aceasta M3 va fi afectata, expropriata sau ceva de genul ?
Sau e doar o categorisire dupa natura constructiilor zonei respective ?
Va multumesc inca o data !
📖 Pagination options