Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 953417 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 185 186 187 188 189 190 191  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Florinds wrote:
...
Nu stiu care e stadiul acum, dar fiecare dintre noi are dreptul la sanatate si libertate, inclusiv Danes.
...


...si inclusiv cateva zeci de mii de locuitori ai cartierului Militari

Florinds wrote:
(2)Interesul si binele fiintei umane trebuie sa primeze asupra interesului unic al societatii sau al stiintei.
...

si asta e adevarat

Florinds wrote:
Dupa cum ziceam cateva pagini mai in urma, sunt foarte sceptic asupra "fluidizarii" traficului, de fapt defluidizarii. Este conflictul intre cei care vor sa iasa pe A1 si cei care se intersecteaza cu cei care vin de pe A1 (strazile perpendiculare pe Spali).

Si eu, inca de la inceputul discutiilor...
Nu putem inlocui DNCB la nivel de autostrada(cu adevarat autostrada),plus inca o autostrada de ocolire mai indepartata de centru(A0) cu "penetratii" care se opresc in gropi, mici cartiere, intersectii cu semafor, sau sensuri giratorii care creeaza doar ambuteiaje...
:bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Ai sa razi, dar sunt unii gen proprietari de SUV alb care sunt fericiti cand le trece autostrada pe la fereastra. :)
Noroc cu ei, altfel nu se mai face nicio autostrada, nici macar in Germania.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Eu nu stiu de ce ne certam pe acest subiect.
Viitoarea sosea nu este nici o autostrada urbana, nici express, nici penetratie, va fi un nou bulevard in Bucuresti, ceea ce va duce implicit la o impartire a traficului intre << Iuliu Maniu >> si noul bulevard.
Amintesc aici bulevarde largi in Balta Alba / Dr. Taberei / Inelul Principal, si mai sunt. Nu inteleg ce atâta inversunare contra noului bulevard. Cum e acum nu e bine, si sunt foarte multe masini care vin de pe A 1 si rămân in Bucuresti. Chiar foarte multe. Iuliu Maniu pur si simplu nu face fata. Inclusiv pentru cartierul Militari care insusi el este un cartier mare. Iar Iuliu Maniu este practic coloana vertebrala a cartierului.
Iar noul bulevard va face legatura cu cele 2 inele ( functionale ) ale Bucurestiului. Ca lumea vrea si in centru e alta poveste. Si la ora actuala de pe Iuliu Maniu se poate ajunge in centru si nu te poti opune. Si culmea, tot pe Splai.
______________
PS : S-a tot râs de << Autostrada suspendată >> a lui Oprescu ( Inelul Median ), dar până la urma acest inel va trebui sa fie inchis. Si evident daca tot il inchidem, pentru intersectiile principale vor fi gasite solutii denivelate. Pentru ca asa e logic sa fie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Florinds, nu stii despre ce vorbesti, se vede ca nu ai fost niciodata pe o pietonala peste o autostrada, sau sa dormi intr-un hotel adiacent la autostrada sau chiar la DN, daca vezi tu pe vreunu cu SUV alb si casa cu autostrada sub geam il mananc, lasa-ne asa, in Germania nu se fac autostrazi cum se fac la noi parcuri naturale.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

@Andrei, spui ca Iuliu Maniu nu face fata si umbli la efect, nu la cauza... Cauza e ca intra prea multe masini in oras... de fapt, avem nevoie de park&ride si interval decent al lui M3 prin modificarea lui M1.
Cu SUVul alb nu dezvolt, e evident o gluma. Am vazut sigur pe forum unii care se bucura ca stau langa autostrada pentru ca ies mai repede din oras. Eu sincer prefer sa ies mai tarziu, dar copiii mei sa respire aer fara noxe.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Dupa parerea mea intra in Bucuresti foarte multe masini de Bucuresti, deci nu ai ce face cu  park&ride. Oricum se organizase unul la statia Pacii si a fost un fiasco total...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

A fost fiasco ca, costa mult, nu era corelat nicidecum cu abonamentul la metrou sau RATB, sistemul automat a fost apoi distrus, am pus deja in alta parte poze cu Republica si IMGB unde este gratis si este plin de masini.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Mai fratilor, 80% din traficul care intra pe Maniu de pe A1 este de lung parcurs.
Nu vii de la Sibiu  sau Cluj sa iti lasi masina in park&ride...
Si mai ales tu, bucutrestean, dupa ce ai fost la Sibiu sau Cluj NU iti vei lasa masina in park&ride in Militari, ci vei merge cu ea pana acasa.

Din cauza asta este necesara strapungerea....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Daca iesi din Bucuresti dimineata pe la 8 pe DN1, DN2 sau A1, ai pe sensul opus o coloana la intrare de 30-40km, si majoritatea au B, si nu vine nimeni de la lung-parcurs sa ajunga in Bucuresti la 8 dimienata.
De asemenea, toti provincialii care se muta in Bucuresti nu isi permit direct casa si masina in IF, DB sau PH, ci o sa stea initial cu chirie in B, si prima masina o sa fie tot in B si deabia dupaia o sa isi ia casa in IF, DB sau PH, dar masina o sa ramana de B(si oricum nu te verifica nimeni ca tu ti-ai schimbat buletinul pe IF dar ai ramas cu masina pe B), de aceea este Bucurestiul plin de masini de B.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

shoppy wrote:
Daca iesi din Bucuresti dimineata pe la 8 pe DN1, DN2 sau A1, ai pe sensul opus o coloana la intrare de 30-40km, si majoritatea au B, si nu vine nimeni de la lung-parcurs sa ajunga in Bucuresti la 8 dimienata.
.........


Presupun ca ai dreptate si asa si este, asta inseamna si mai mult ca fara o DNCB  cum au celalalte orase mari europene,  vom avea mereu probleme de a "descarca" traficul urias doar prin trei(patru, daca aceasta strapungere va fi construita candva) intrari in Bucuresti, respectiv Militari, cartier din jurul Arcul de Triumf de pe DN1, sau Colentina de pe DN2...Ca majoritatea populatiei care intra in Bucuresti prin aceste trei puncte nu locuieste/nu au servici in acele trei cartiere, e normal, deci si mai mult trafic prin tot orasul...

Si acest trafic auto creste, creste, creste...Un oras mare are cateva zeci de intrari importante in metropola din centura.
P+R, statii de metrou la marginile urbei, mai multe intrari in oras din DNCB(devenita cel putin sosea rapida, cu intersectii de sec.21), toate vor fi f. importante pentru a tempera ce va veni...
Chiar si acest nou "bulevard".
Dar, prevad un ambuteiaj urias(cand totul va fi gata)sub Podul Basarab(poate inca un tunel, sensul Splai), pentru cei care intra in capitala, la fel cum am prezis ambuteiajul de la Arcul de Triumf(si acolo, inca un tunel?)
:bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bogdan10

shoppy wrote:
... toti provincialii care se muta in Bucuresti nu isi permit direct casa si masina in IF, DB sau PH, ci o sa stea initial cu chirie in B, si prima masina o sa fie tot in B si deabia dupaia o sa isi ia casa in IF, DB sau PH, dar masina o sa ramana de B(si oricum nu te verifica nimeni ca tu ti-ai schimbat buletinul pe IF dar ai ramas cu masina pe B), de aceea este Bucurestiul plin de masini de B.


Cei care stau cu chirie au de obicei viza de flotant. Ca sa ai nr. de inmatriculare cu B trebuie sa ai viza de domiciliu in Bucuresti, ori cei care inchiriaza garsoniere / apartamente nu le fac decat viza de flotant. Acei provinciali de care spui ca au nr. cu B au cumparat in Bucuresti garsoniera / apartament si au deja CI de Bucuresti! Acesta este si unul din motivele care stau la baza cresterii progresive a nr. de masini din Bucuresti in ultimii 10-12 ani! Ceilalti provinciali care stau cu chirie in Bucuresti si-au pastrat nr. de provincie la masini.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu conteaza ce numar are masina, conteaza ca e aici, pe strazile Bucurestiului.
Suntem deja in off topic.  :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Asta vroiam sa zic si eu: discutia a deviat mult. Stim cu totii care sunt cauzele supraaglomerarii orasului.
Stim si ce trebuie facut, dar nu avem creiere care sa gandeasca (sa nu aud ca zice cineva ca nu avem bani!!  )

La santierul asta, prima etapa este clara si va deveni functionala complet la inaugurare.

Continuarea proiectului... depinde de ... creiere

Eu as zice ca s-ar mai putea demara o etapa cu functionalitate imediata. De la A1 pana la DNCB.
Dar aici, la DNCB, in documentatie, avem o ... aberatie!!
DNCB figurreaza de ambele parti ale CF  :shock:  :shock:  :shock:

S-a mai discutat treaba asta? Exista vreo actualizare a planului?
Nu zic Proiect pentru ca sigur nu exista asa ceva.

Pe bune acum, daca tot facem DNCB in zona asta, nu ar fi trebuit sa lucram si la segmentul asta din DNCB pana in A1??

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului adila

Pana sa ajungem noi la DNCB mai e drum lung. As vrea insa sa-mi explice si mie cineva daca masinile de pe Splai care vor intra pe Virtutii directia Pasajul Lujerul vor avea semafor sau nu, deoarece aceasta este directia principala a masinilor care vin din Splai.



 


Go to page:  1  ... 185 186 187 188 189 190 191  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421688 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use