Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4140 posts, 949587 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Toate podurile au contrasageata...fara exceptie.
Calculezi deformatia podului la sarcina maxima si-l proiectezi astfel ca sub acea incarcare sa ajunga la cota rosie proiectata.
andrei11 wrote:
Te referi la podurile din oțel probabil...Uite, îmi vin în minte două acum care n-au "cocoașă", Cernavodă (vechi) și cel de la Giurgiu / Ruse. Revenind la Ciurel, numai partea care supratraversează bulevardul are acea cocoașă, eu așa am impresia, să poată trece peste caterană. Basarabul la fel e ?
Toate podurile au contrasageata...fara exceptie.
Calculezi deformatia podului la sarcina maxima si-l proiectezi astfel ca sub acea incarcare sa ajunga la cota rosie proiectata.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
oc7avian
Zilele astea au lucrat intens la turnarea balastului stabilizat pentru drumul care merge pe malul Dâmboviței, dinspre Regie spre Șoseaua Virtuții.
Acum am și o întrebare: din ce știu, drumul ar trebui să meargă paralel cu Șoseaua Virtuții până la eMag Crângași. Însă el se oprește brusc înainte să plece paralel cu Virtuții. Știm când se va continua sau va rămâne un ciot de drum? Problema pe care o văd mai departe vine din defrișări, nu din exproprieri (terenul e concesionat de Primărie)
Zilele astea au lucrat intens la turnarea balastului stabilizat pentru drumul care merge pe malul Dâmboviței, dinspre Regie spre Șoseaua Virtuții.
Acum am și o întrebare: din ce știu, drumul ar trebui să meargă paralel cu Șoseaua Virtuții până la eMag Crângași. Însă el se oprește brusc înainte să plece paralel cu Virtuții. Știm când se va continua sau va rămâne un ciot de drum? Problema pe care o văd mai departe vine din defrișări, nu din exproprieri (terenul e concesionat de Primărie)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Foreza de la STS din filmul lui shoppy este un ”giant leap”...
Foreza de la STS din filmul lui shoppy este un ”giant leap”...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Azi a început montarea celei de-a treia grinzi la supratraversare. 3/4!
Azi a început montarea celei de-a treia grinzi la supratraversare. 3/4!
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_atanasiu
TibiV wrote:care se putea face de mai demult.
Foreza de la STS din filmul lui shoppy este un ”giant leap”...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daca termenul este la craciun ca sa stie poporul cu cine sa voteze, pana acum par sa se incadreze.
Daca termenul este la craciun ca sa stie poporul cu cine sa voteze, pana acum par sa se incadreze.
- Radu9
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Radu9
Acel drum va fi legat printr-un pod (ce urmează a se construi) cu malul drept al Dâmboviței, pentru ca linia 601 să poată întoarce mai ușor (nu prin Crângași - Șos. Virtuții ca acum), precum și pentru locatarii din blocul 20th Residence (printre care mă număr). Mai mult ca sigur str. Piatra Craiului va redeveni cu sens unic de la Crângași spre Splai, după terminarea lucrărilor, așa cum era înainte de începerea lor.
oc7avian wrote:
Zilele astea au lucrat intens la turnarea balastului stabilizat pentru drumul care merge pe malul Dâmboviței, dinspre Regie spre Șoseaua Virtuții.
Acum am și o întrebare: din ce știu, drumul ar trebui să meargă paralel cu Șoseaua Virtuții până la eMag Crângași. Însă el se oprește brusc înainte să plece paralel cu Virtuții. Știm când se va continua sau va rămâne un ciot de drum? Problema pe care o văd mai departe vine din defrișări, nu din exproprieri (terenul e concesionat de Primărie)
Acel drum va fi legat printr-un pod (ce urmează a se construi) cu malul drept al Dâmboviței, pentru ca linia 601 să poată întoarce mai ușor (nu prin Crângași - Șos. Virtuții ca acum), precum și pentru locatarii din blocul 20th Residence (printre care mă număr). Mai mult ca sigur str. Piatra Craiului va redeveni cu sens unic de la Crângași spre Splai, după terminarea lucrărilor, așa cum era înainte de începerea lor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Să fim circumspecți, din păcate planurile se pot schimba ( în rău ). Exemplul cel mai recent este Pasajul de la Piața Sudului unde a dispărut drumul care permitea întoarcerea troleibuzelor. Nici până acum nu s-a dat o explicație logică de ce s-a renunțat la acel drum. Eu am văzut schițe unde podul în discuție nu mai este...
Să fim circumspecți, din păcate planurile se pot schimba ( în rău ). Exemplul cel mai recent este Pasajul de la Piața Sudului unde a dispărut drumul care permitea întoarcerea troleibuzelor. Nici până acum nu s-a dat o explicație logică de ce s-a renunțat la acel drum. Eu am văzut schițe unde podul în discuție nu mai este...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Dar ce este atat de rau la faptul ca 601 ajunge in Crangasi? Eu unul ma gandesc ca ar fi mai practic ca autobuzele sa stationeze in Crangasi daca s-ar gasi spatiul pentru asta.
Dar ce este atat de rau la faptul ca 601 ajunge in Crangasi? Eu unul ma gandesc ca ar fi mai practic ca autobuzele sa stationeze in Crangasi daca s-ar gasi spatiul pentru asta.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Da, dezvoltatorii promit marea cu sarea de parca le construiesc ei pana cand vand apartamentele, nu am vazut nici un plan cu acel pod(adica vreun proiect real, cu cote), schite trase din pix au fost mai multe doar ca in ele podul era ireal, nu semana de la o schita la alta iar in unele lipsea cu totul.
Da, dezvoltatorii promit marea cu sarea de parca le construiesc ei pana cand vand apartamentele, nu am vazut nici un plan cu acel pod(adica vreun proiect real, cu cote), schite trase din pix au fost mai multe doar ca in ele podul era ireal, nu semana de la o schita la alta iar in unele lipsea cu totul.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
oc7avian
Am mers până în zonă să văd cum arată lucrurile. Aici se înfundă drumul, iar mai sus e Șoseaua Virtuții. Nu prea văd cum poate continua în dreapta fără defrișări mari.
Eram convins că nu se va face podul de care s-a discutat în ultimele mesaje, dar acum am dubii. Poza am făcut-o fix de unde se termină zona pregătită de asfaltare și e ce se vede peste Dâmbovița. Mie îmi pare pregătirea unei fundații, dar neavând cunoștințe tehnice vă cer părerea.
Am mers până în zonă să văd cum arată lucrurile. Aici se înfundă drumul, iar mai sus e Șoseaua Virtuții. Nu prea văd cum poate continua în dreapta fără defrișări mari.
Eram convins că nu se va face podul de care s-a discutat în ultimele mesaje, dar acum am dubii. Poza am făcut-o fix de unde se termină zona pregătită de asfaltare și e ce se vede peste Dâmbovița. Mie îmi pare pregătirea unei fundații, dar neavând cunoștințe tehnice vă cer părerea.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
"Fundația" aia ar duce cel mult o pasarelă pietonală...
Dacă vrei să vezi cum arată fundațiile unui pod rutier peste Dâmbovița, uită-te la reportajele de prin 2016 de la Străpungerea Nicolae Grigorescu - Splai...
"Fundația" aia ar duce cel mult o pasarelă pietonală...
Dacă vrei să vezi cum arată fundațiile unui pod rutier peste Dâmbovița, uită-te la reportajele de prin 2016 de la Străpungerea Nicolae Grigorescu - Splai...
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
oc7avian
Știu, îmi aduc aminte pozele. Tocmai de aceea sunt confuz, pentru că o pasarelă pietonală nu are logică acolo (nici măcar ca intrare în Ștrand).
Locația GPS e aproximativ asta: https://goo.gl/maps/3VNuVqdD6TmtEw6BA. Imediat lângă e podul cu Șoseaua Virtuții
Știu, îmi aduc aminte pozele. Tocmai de aceea sunt confuz, pentru că o pasarelă pietonală nu are logică acolo (nici măcar ca intrare în Ștrand).
Locația GPS e aproximativ asta: https://goo.gl/maps/3VNuVqdD6TmtEw6BA. Imediat lângă e podul cu Șoseaua Virtuții
- Radu9
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Radu9
Părerea mea, din ce am văzut la fața locului, este că s-a investit mult prea mult în acel drum (și încă se investește) ca să rămână doar un ciot. Poate că fundația nu arată impresionant încă, dar cu siguranță planul este să se construiască un pod rutier, nu doar pietonal.
În ce privește linia 601: este un ocol mult prea mare prin Crângași - Șos. Virtuții (și fără nicio stație) ca să aibă sens pe termen lung. În plus, am impresia că, după ce podul cel mare va fi dat în folosință, intersecția dintre Virtuții și Splai va fi desființată (malul drept va fi cu sens unic dinspre Virtuții, deci nu vor mai veni mașini dinspre Semănătoarea, iar cei care vin dinspre Crângași vor putea vira spre Splai urcând bretelele podului, așa încât traseul de ocolire al lui 601 s-ar lungi și mai mult). Acestea sunt motivele pentru care cred că acel pod se va construi.
Părerea mea, din ce am văzut la fața locului, este că s-a investit mult prea mult în acel drum (și încă se investește) ca să rămână doar un ciot. Poate că fundația nu arată impresionant încă, dar cu siguranță planul este să se construiască un pod rutier, nu doar pietonal.
În ce privește linia 601: este un ocol mult prea mare prin Crângași - Șos. Virtuții (și fără nicio stație) ca să aibă sens pe termen lung. În plus, am impresia că, după ce podul cel mare va fi dat în folosință, intersecția dintre Virtuții și Splai va fi desființată (malul drept va fi cu sens unic dinspre Virtuții, deci nu vor mai veni mașini dinspre Semănătoarea, iar cei care vin dinspre Crângași vor putea vira spre Splai urcând bretelele podului, așa încât traseul de ocolire al lui 601 s-ar lungi și mai mult). Acestea sunt motivele pentru care cred că acel pod se va construi.
📖 Pagination options