Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4140 posts, 950011 views
📖 Pagination options
- architengi
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
architengi
Cand Firea zice ca e gata si podul hobanat si podul peste Virtutii (tot nodul rutier) pana in martie 2018, se gandeste ca daca ne da vesti din astea ca va fi gata in 3 luni, la fiecare 3 luni, nea Vasile si nea Gheorghe o sa ramana cu o impresie buna si asa are un vot in plus pentru prezidentiale?
Sau asa au sfatuit-o expertii electorali israielieni si Dragnea, sa ne minta de mai multe ori, in mod repetat, poate pana la urma se prinde minciuna de noi? Si o sa o credem?
mihai_atanasiu wrote:
Ieri si azi s-au descarcat bare de fier beton la groapa de langa Lukoil.
Cand Firea zice ca e gata si podul hobanat si podul peste Virtutii (tot nodul rutier) pana in martie 2018, se gandeste ca daca ne da vesti din astea ca va fi gata in 3 luni, la fiecare 3 luni, nea Vasile si nea Gheorghe o sa ramana cu o impresie buna si asa are un vot in plus pentru prezidentiale?
Sau asa au sfatuit-o expertii electorali israielieni si Dragnea, sa ne minta de mai multe ori, in mod repetat, poate pana la urma se prinde minciuna de noi? Si o sa o credem?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pai defapt podul si pasajul sunt gata, adica calea de rulare, adica structura de rezistenta a caii de rulare, adica e imprastiata in bucati prin santier, nu o fi asamblata si pe poztie, dar de terminata e gata.
architengi wrote:Cand zicea martie 2018?, evident, dupa ce a zis decembrie 2017, si nu s-a intamplat, urmeaza iulie 2018.
Cand Firea zice ca e gata si podul hobanat si podul peste Virtutii (tot nodul rutier) pana in martie 2018...?
Pai defapt podul si pasajul sunt gata, adica calea de rulare, adica structura de rezistenta a caii de rulare, adica e imprastiata in bucati prin santier, nu o fi asamblata si pe poztie, dar de terminata e gata.
- Paraschivoiu dan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Paraschivoiu dan
Am intrebat muncitorii si cu aiguranta va avea 2 benzi pe sens zic ei si se pare ca va trece cumva pe marginea Lacului Morii nu pe Dambovita cum se zicea.Asteptam ceva oficial
Am intrebat muncitorii si cu aiguranta va avea 2 benzi pe sens zic ei si se pare ca va trece cumva pe marginea Lacului Morii nu pe Dambovita cum se zicea.Asteptam ceva oficial
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Nu exista nici un plan mai departe de Virtutii, deci muncitorii aia au facut misto de tine daca ti-au zis ca "sunt siguri". Ca mai departe ei vor executa conform planului (care momentan nu exista), nu dupa cum li se pare lor mai bine.
Nu exista nici un plan mai departe de Virtutii, deci muncitorii aia au facut misto de tine daca ti-au zis ca "sunt siguri". Ca mai departe ei vor executa conform planului (care momentan nu exista), nu dupa cum li se pare lor mai bine.
- Paraschivoiu dan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Paraschivoiu dan
Latimea soselei se vede din latimea podului, cat despre pozitionarea soselei dupa Virtutii sigur se gandeste cineva chiar acum, o sa intreb din nou la primarie sapt aceasta si revin (acum 3 sapt mi s-a spus sa revin pt a afla detalii)
Latimea soselei se vede din latimea podului, cat despre pozitionarea soselei dupa Virtutii sigur se gandeste cineva chiar acum, o sa intreb din nou la primarie sapt aceasta si revin (acum 3 sapt mi s-a spus sa revin pt a afla detalii)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Nu neaparat. O sosea desteapta ar trebui sa aiba 3 benzi / sens pana la Virtutii in ideea de a descarca traficul in/out din Bucuresti in/din ceea ce va fi inelul median, continuand cu o capacitate de trafic scazuta spre centru (deci, pe pod). Dar asta e doar o parere personala, n-o lua de buna. Doar un exemplu ca poate fi oricum.
Nu neaparat. O sosea desteapta ar trebui sa aiba 3 benzi / sens pana la Virtutii in ideea de a descarca traficul in/out din Bucuresti in/din ceea ce va fi inelul median, continuand cu o capacitate de trafic scazuta spre centru (deci, pe pod). Dar asta e doar o parere personala, n-o lua de buna. Doar un exemplu ca poate fi oricum.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Da, sau 2 benzi + banda dedicata BUS.
(Defapt ar trebui sa fie inca un pod mai spre Grozavesti ca sa avem autobuz pe traseul P+R A1 - P+R CB - Petrache Poenaru care sa poata opri la Petrache Poenaru si apoi sa intoarca fara sa mearga pana la Grozavesti.)
Da, sau 2 benzi + banda dedicata BUS.
(Defapt ar trebui sa fie inca un pod mai spre Grozavesti ca sa avem autobuz pe traseul P+R A1 - P+R CB - Petrache Poenaru care sa poata opri la Petrache Poenaru si apoi sa intoarca fara sa mearga pana la Grozavesti.)
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_atanasiu
Chiar acum am trecut pe langa Lukoil si am vazut macaraua albastra cu un segment metalic in cioc. Din cele asezate pe acei suporti. Pe partea cu Lukoil am vazut armaturile din groapa aia mare.
Chiar acum am trecut pe langa Lukoil si am vazut macaraua albastra cu un segment metalic in cioc. Din cele asezate pe acei suporti. Pe partea cu Lukoil am vazut armaturile din groapa aia mare.
- Metamorph
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Metamorph
Intr-adevar,s-au mai pus pe pozitie doua segmente de tablier iar astazi macaraua de mare tonaj este in continuare pe pozitie.
Intr-adevar,s-au mai pus pe pozitie doua segmente de tablier iar astazi macaraua de mare tonaj este in continuare pe pozitie.
- TibiV
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Si cam atat cu segmentele metalice peste Virtutii....
Sunt curios cum vor continua cu .... punctele de sprijin la sol.
Astea presupun ceva fundatii, nu le poti aseza pe asfalt / beton rutier.
Nu stiu daca exista ceva documentatie sau s-a mai discutat, ce fel de pasaj va fi peste Virtutii?
"Punte" simpla sprijinita pe capete, cred ca deschiderea este prea mare...
Senzatia mea este ca vom avea inca in hobanat aici....
(scuze daca s-a mai discutat...)
Si cam atat cu segmentele metalice peste Virtutii....
Sunt curios cum vor continua cu .... punctele de sprijin la sol.
Astea presupun ceva fundatii, nu le poti aseza pe asfalt / beton rutier.
Nu stiu daca exista ceva documentatie sau s-a mai discutat, ce fel de pasaj va fi peste Virtutii?
"Punte" simpla sprijinita pe capete, cred ca deschiderea este prea mare...
Senzatia mea este ca vom avea inca in hobanat aici....
(scuze daca s-a mai discutat...)
- andrei11
-
Posted:
-
- Paraschivoiu dan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Paraschivoiu dan
Va urma o saptamana cu - si nu cred ca se va putea turna betonul la Lukoil
Va urma o saptamana cu - si nu cred ca se va putea turna betonul la Lukoil
- realistul
-
Posted:
-
📖 Pagination options