Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 956283 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 236 237 238 239 240 241 242  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sorin62

Utilizator anonim wrote:
Au sudat de vreo doua ori la fiecare ancora, cel mai probabil au facut ceva teste...

shoppy wrote:
Nu este clara forma finala a ramforsarilor, la unule au sudat ceva, apoi s-au mutat la altele, apoi s-su intors inapoi la primele...

^^
Impresia mea este că au o mare problemă acolo: Sunt două grinzi (longitudinale) peste care s-a turnat un platelaj de beton armat. Prinderile hobanelor se fac pe laterala grinzilor longitudinale.
NU EXISTĂ ANTRETOAZE propriu-zise care să fie susținute de hobane și prin intermediul cărora să se susțină grinzile longitudinale.
În 2006, când au fost puse pe poziție segmentele metalice, s-a văzut că cele două grinzi longitudinale sunt rigidizate prin niște grinzi transversale care sunt sudate de peretele intern al grinzilor longitudinale:







Prinderile hobanelor sunt sudate pe peretele extern al grinzilor laterale!
Practic, între prinderile hobanelor de pe o parte și de alta nu există o structură metalică rigidă continuă. se interpun cele două secțiuni pătrate ale grinzilor longitudinale...


La pasajul Basarab, hobanele sunt medial de căile de rulare rutieră (între linia de tramvai și cele două benzi pentru automobile) și fixate direct de antretoaze (grinzile transversale)




Un sistem similar cu cel de la Ciurel este la pasajul hobanat de la Otopeni, unde prinderile sunt tot pe lateralele grinzilor longitudinale, dar ele au venit așa din fabrică! Și există o ranforsare suplimentară în interiorul grinzilor longitudinale în porțiunea corespunzătoare prinderilor hobanelor: vezi poțiunea vopsită în alb și cea vopsită în roșu (grund?)



(Nu pot să pun imaginea, nu știu de ce, este cea din postul acesta https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=258&t=749&start=14#p14532
cornel001 wrote:
Se pare ca au mai montat o bucata de tablier.




(aia mai din spate)

sursa http://semaparc.blogspot.com/2010/07/bu ... -2010.html


Rigidizarea inferioară la Otopeni este făcută cu grinzi foarte dese după cum se vede și din imaginea finală de mai jos.





Uite și o imagine pusă pe forum de Dr2005 în 2011 unde se vede clar, la un alt pod, cum hobanele sunt ancorate direct de captele antretoazelor.


 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Exista, au fost montate...

DSC_3396.JPG (142.96 KB; downloaded 3147 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Intrebarea este, cum este in interiorul grinzilor longitudinale? Exista ranforsari intre pereti exteriori??
Pentru mine este clar faptul ca proiectarea s-a factut.... pe genunchi, pe un colt de servetel la un spritz....
Nu se poate sa bajbai atat cand exista programe pentru simulare...
Pai daca stateau si se co..u atata aia de au facut podul Yavuz Sultan Selim.... nici acum nu era gata

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Pentru mine este clar faptul ca proiectarea s-a factut.... pe genunchi, pe un colt de servetel la un spritz....
Hai să ne aflăm în treabă că internetul suportă orice...Asta e o frază așa, postată  ca să punctăm la numărul de rânduri scrise....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Budy187

Solutia probabila pentru preluarea eforturilor ce nu au fost luate in calcul va fi de suda arii noi de element.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului antonio

Am trecut si eu astazi prin zina Ciurel. Au avansat cu cofrarea la breteaua de urcare/coborare dinspre ancora principala. Trebuie sa se apuce de turnat in curand.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Bogdan MD

Pe mine un lucru ma ingrijoreaza in mod deosebit la acest proiect. Uitati-va cum se face incadrarea de pe breteaua Regie-Crangasi pe sos Virtutii, efectiv in buza podului Ciurel, cu 50m inainte de curba aceea infama. Nu e spatiu pentru nici un fel de banda de accelerare. Eu prevad multe accidente acolo, ori asta, ori coloana lunga de masini care va bloca banda 1 pe pod. Pe termen scurt propun ingustarea Virtutii la o banda, astfel incat breteaua sa aiba propria ei banda, fara sa cedeze prioritatea (situatie identica la breteaua GIulesti a pasajului Basarab). Pe termen lung, podul Ciurel trebuie largit, caci nici pe partea opusa nu exista banda de incadrare pentru bretea, ceea ce va genereza alte probleme si accidente. Oricum podul in sine are MARE nevoie de o reabilitare, parapetii stau sa cada singuri de la atata rugina si coliziuni  :(

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Bine ca vin alegerile, ca altfel mai dura 10 ani pana terminau podul. Sper sa-i tina harnicia.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului antonio

Proiectele au fost trenate intentionat 2-3 ani, ca acum sa fie accelerate in ultimul an de mandat. Citeam undeva o stire cum ca Primariile din Buc au in proiect 11 parcari subterane si supraterane. In primii ani nu s-a facut nicio parcare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Durează și luarea deciziei, și proiectarea ceva timp. Nu le puteau incepe in prima zi de mandat.

 


Re: Iulie 2019 oc7avian

Frumoasă mobilizare astăzi. Lucrau în 4 locuri diferite minim. A ajuns să mă surprindă normalul:
- săpau înainte de rampa dinspre Regie și continuă și cu umplutura
- săpau pentru breteaua Regie-Crângași pe Șos. Virtuții
- se pregăteau să ancoreze hobanele agățate ieri
- montează grinzile metalice

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_atanasiu

pentru restul de 4 segmente metalice ce mai trebuie aduse se mai pun suporti temporari ? Unde anume ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Vor fi sustinuti de structura actuala.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristi N

Cei de la Graphein care se ocupa de partea de masuratori si urmarire a lucrarii au pus pe Facebook cateva poze de pe santier: link

 


Go to page:  1  ... 236 237 238 239 240 241 242  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421827 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use