Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 949410 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 254 255 256 257 258 259 260  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Eu mi-am spus punctul de vedere: chiar si cu materialele aduse in santier si platite si eventual cu ceva avans ramas de rambursat, tot nu se putea ajunge la un stadiu financiar de 90% inca din 2018.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului antonio

Ce bine ca il avem pe Sorin pe forum care sa tina dezbaterile aprinse, altfel ne puneam toti de acord ca PMB e o institutie de 3 lei.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Este o institutie incompetenta de 2 bani.

Chiar si daca presupunem ca este ca tine, adica varianta cea mai fericita pentru PMB in care nu li s-ar putea reprosa absolut nimic, adica proiectul era beton si corect si orice expert profesionist din lume l-ar fi aprobat dar apoi in practica s-a dovedit ca avem de-a face cu un fenomen imposibil de prevazut in simularile pe calculator si nu s-a descoprit decat la implementarea la scara reala.
Chiar daca admitem coruptia si ca grupul de interese care include antreprenorul a sponsorizat gras si ilegal PSD-ul deci nu se poate arunca cu prea mult noroi in el, explicatia de mai sus nu dauneaza nimanui, deci de ce nu se disculpa PMB? De ce nu da vina pe administratia Oprescu, care a aprobat proiectul? De ce nu da vina pe simplificarile inerente in orice modelare pe calculator care nu vor putea sa modeleze niciodata absolut lumea reala? De ce nu joaca rolul salvatorului care salveaza romanii de prabusirea podul defect si ajuta la intregirea cunostintelor ingineresti ale omenirii?

Este atat de simplu, deci de ce nu o face?
Si daca ei nu o fac, atunci de ce nu chinuim noi atat de mult cu teorii din ce in ce mai imporbabile si mai conspirationiste ca sa disculpam niste incompetenti care nici macar nu se obosesc sa se disculpe singuri?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

E simplu: interesul actualei administratii locale e ca lucrarea sa fie terminata inainte de alegeri. Lucrurile merg in directia asta, asa ca de ce sa se agite?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sorin62

Adrian Rosca wrote:
Eu mi-am spus punctul de vedere: chiar si cu materialele aduse in santier si platite si eventual cu ceva avans ramas de rambursat, tot nu se putea ajunge la un stadiu financiar de 90% inca din 2018.


Păi din august 2017, după ce au montat prima pereche de hobane și au văzut că nu rezistă prinderea, nu prea au mai făcut nimic până anul acesta. Majoritatea pilelor erau deja turnate (și încasate). Betonarea punții metalice realizată. Până și culeea dinspre Lacul Morii era turnată în august 2017. Iar în aprilie 2018 s-a turnat ultima pilă (cea de la Lukoil). Segmentele metalice ale grinzilor erau mai mult ca sigur comandate, dacă nu cumva chiar și plătite. Iar toate astea reprezintă ponderea cea mai mare a costurilor proiectului. Să nu uităm că pilonul central reprezintă cea mai costisitoare parte a infrastructurii podului. Practic mai rămăseseră de făcut doar umplutura rampelor și montarea ultimelor segmente metalice cu suprabetonarea lor (care încă nu s-a făcut).

shoppy wrote:
Este o institutie incompetenta de 2 bani.

Chiar si daca presupunem ca este ca tine, adica varianta cea mai fericita pentru PMB in care nu li s-ar putea reprosa absolut nimic, [...]
Este atat de simplu, deci de ce nu o face?
Si daca ei nu o fac, atunci de ce nu chinuim noi atat de mult cu teorii din ce in ce mai imporbabile si mai conspirationiste ca sa disculpam niste incompetenti care nici macar nu se obosesc sa se disculpe singuri?


Eu nu disculp pe nimeni.
Cel care acuză trebuie să-și dovedească acuzațiile. Eu doar am demontat niște acuzații nefondate și v-am demonstrat asta. Fiecare afirmație pe care am făcut-o a fost susținută de citate din legi, din articole publicate de critici ai primăriei, v-am arătat pozele făcute de voi și postate pe acest topic.

Iar acum, primăria face exact ceea ce trebuie: a solicitat teste de rezistență statice și dinamice și a comunicat public acest lucru, odată cu pozele făcute împreună cu antreprenorul!
Pentru cine are urechi să audă, și este dispus să înțeleagă ce înseamnă asta.
Astazi au inceput primele teste statice si dinamice la structura de rezistenta a podului, in conformitate cu legislatia in vigoare. Acestea vor fi transmise spre analiza catre proiectant si expert urmand ca, in perioada urmatoare, sa primim rezultatele si sa realizam o noua serie de teste.


Acum, cine crezi că trebuie să facă aceste teste și să semneze buletinul de expertiză?
Și câți oameni (câte echipe) trebuie să facă aceste teste?
Și de câte ori trebuiesc repetate ca să fim siguri că nu sunt greșite rezultatele?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oc7avian

Sorin62 wrote:
Practic mai rămăseseră de făcut doar umplutura rampelor și montarea ultimelor segmente metalice cu suprabetonarea lor (care încă nu s-a făcut).


Parcă s-ar potrivi financiar dacă mai erau doar acele lucrări, dar au mai fost o grămadă de lucruri, poate mai mărunte prin comparație: rampa dinspre Regie abia avea doar un perete făcut, iar la sol erau 0% lucrări executate. Acum avem drum nou, un pod nou etc. Și a fost destul de lucrat și pe partea cealaltă a Dâmboviței (inclusiv rampa ce coboară pe Splai).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului thor5

Iar acum, primăria face exact ceea ce trebuie: a solicitat teste de rezistență statice și dinamice și a comunicat public acest lucru, odată cu pozele făcute împreună cu antreprenorul!

Inca o mizerie ordinara marca PMB! Primaria nu trebuie sa solicite nimic de asemena natura. Testele de rezistenta si stabilitate sunt OBLIGATORII prin lege pentru obiective de investitii de asemenea importanta si de utilitate publica. Aceste teste trebuiesc facute chiar si daca primaria le refuza. Orice pod / pasaj nu poate fi receptionat pana nu trece aceste teste. Antreprenorul trebuie doar sa notifice si (eventual) sa invite Primaria la aceste teste. Desigur, aceste teste trebuiesc facute de catre specialisti independenti si trebuiesc platite direct de catre beneficiar (primaria) , NU de catre antreprenor. Motivul este foarte simplu: pentru asigurarea unor rezultate conform realitatii, NU conform dorintei antreprenorului.
Acest lucru este obligatoriu oriunde in lume. Nu este nimic iesit din comun. Este "common sense" cum zic englezii.

P.S. Sunt foarte curios cui a solicitat Primaria aceste teste de rezistenta: antreprenorului? Si poate se asteapta la rezultate impartiale? Deja ma simt ca in Coreea de Nord!

 


Re: Stiri si articole din presa vanelllou

Sorin62 wrote:
Că de aia se tot vorbea de 90%: este stadiul plăților. Ultimii 10% se achită după ce lucrarea este recepționată.


Nu ma pricep la chestii tehnice, nu ma bag. Dar ma pot baga la lucrurile de bun simt: comunicarea primariei.
Nu a fost nicaieri vorba de stadiul platilor, ci de al realizarii proiectului - 90%. Asta interpretezi tu, ca sa dea bine aici, dar nimeni nu vorbeste de stadiul platilor in comunicatele astea de presa de doi bani. Toti incompetentii se grabesc sa anunte ca s-a ajuns la 90% din realizarea proiectului.
Ca o fi vorba de plati, de fapt, si nu de realizare in teren, asta e o alta dovada de nesimtire si incompetenta. "Hai sa-i prostim pe fraieri cu 90%, ca avem o scuza, ne facem ca vorbeam despre plati."

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sorin62

thor5 wrote:
Iar acum, primăria face exact ceea ce trebuie: a solicitat teste de rezistență statice și dinamice și a comunicat public acest lucru, odată cu pozele făcute împreună cu antreprenorul!

Inca o mizerie ordinara marca PMB! Primaria nu trebuie sa solicite nimic de asemena natura. [...]
Desigur, aceste teste trebuiesc facute de catre specialisti independenti si trebuiesc platite direct de catre beneficiar (primaria) , NU de catre antreprenor.[...]
P.S. Sunt foarte curios cui a solicitat Primaria aceste teste de rezistenta: antreprenorului? Si poate se asteapta la rezultate impartiale? Deja ma simt ca in Coreea de Nord!


Care este „mizeria”? Că a solicitat teste? După aia spui că nu știi CUI a solicitat Primăria aceste teste de rezistență, dar ești foarte convins că e „o mizerie” și te simți „ca în Coreea de Nord”!
Hotărăște-te, știi sau nu știi?
Știi cine a selecționat echipa care va face testele? Știi dacă există o singură echipă sau mai sunt și altele? În afară de cele OBLIGATORII prin lege?
Astazi au inceput primele teste statice si dinamice la structura de rezistenta a podului, in conformitate cu legislatia in vigoare. Acestea vor fi transmise spre analiza catre proiectant si expert urmand ca, in perioada urmatoare, sa primim rezultatele si sa realizam o noua serie de teste.

 


Re: Stiri si articole din presa Sorin62

vanelllou wrote:
Sorin62 wrote:
Că de aia se tot vorbea de 90%: este stadiul plăților. Ultimii 10% se achită după ce lucrarea este recepționată.


Nu ma pricep la chestii tehnice, nu ma bag. Dar ma pot baga la lucrurile de bun simt: comunicarea primariei.
Nu a fost nicaieri vorba de stadiul platilor, ci de al realizarii proiectului - 90%. [...]


Privește pozele din septembrie 2017. Ți se pare că era doar 50% din lucrare gata?

Toată lumea „uită” că acest Constructor practic nu a lucrat nimic mai mult de un an. Pentru că nu știa dacă se mai poate rezolva ceva cu acele prinderi sau trebuie să înlocuiască grinzile metalice.

În schimb e de vină Primăria că anunță același stadiu al lucrărilor de un an de zile...

Anul trecut era vehiculată marota cu lipsa fondurilor, că vezi doamne constructorul nu lucrează că nu sunt fonduri alocate. După ce s-a lămurit minciuna asta, acum a apărut alta, că de ce se anunță același procent de realizare de un an de zile! Pentru că asta este realitatea, constructorul nu a lucrat mai bine de un de zile. Doar s-a făcut că lucrează.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Deci s-a lucrat tot anul 2019 si procentul a ramas tot la 90%. Hai ca da cu virgula.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Iar testele de rezistenta statice si dinamice sunt obligatorii nu <facultative>...

 


Re: Stiri si articole din presa vanelllou

Sorin62 wrote:
Privește pozele din septembrie 2017. Ți se pare că era doar 50% din lucrare gata ?


Inteleg ce incerci tu sa spui aici, dar consider ca gresesti.
Cat s-a lucrat in 2019 nu s-a mai lucrat demult la proiectul asta. Deci clar s-a avansat cu ceva astfel incat doamna Firea sa ne anunte ca pasajul este acum macar la 91% :-), in comparatie cu 90% de acum 2 ani.
Primaria a mintit in fiecare an, anuntand stadii de executie si termene de predare ca pe vremea lui Ceasca, desi se stia ca sunt probleme. Mi-e teama ca atunci cand o sa se dea drumul la pasaj proiectul o sa fie realizat pe undeva intre 150% si 175%  :D.
Cand o fi sa vina si ziua aia...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Sorin62 wrote:
Eu nu disculp pe nimeni.
Cel care acuză trebuie să-și dovedească acuzațiile. Eu doar am demontat niște acuzații nefondate și v-am demonstrat asta. Fiecare afirmație pe care am făcut-o a fost susținută de citate din legi, din articole publicate de critici ai primăriei, v-am arătat pozele făcute de voi și postate pe acest topic.
Acuzatiile au fost si fondate si demontrate, faptul ca au fost de fapt nefondate si demontate, este doar parerea ta, gresita.

Stiu ca se ataca idei si nu oameni, dar daca tot am ajuns sa ne faci rezumatul cu ce ai facut tu atunci, ca sa fie corect, poti sa adaugi:
- citezi din legi, esti corectat ca gresesti, ignori comentariul sau punctezi ca altceva este defapt important, dar in final iti atribui tot tie toata dreptatea
- nu disculpi pe nimeni dar apari pe forum imediat dupa ce cineva zice ceva contra PMB sau pro constructor si invariabil contrazici, chiar si la 3:00AM, si doar pe acest subiect

 


Go to page:  1  ... 254 255 256 257 258 259 260  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420662 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use