Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 950760 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 259 260 261 262 263 264 265  ... 296
 
 

📖 Pagination options
  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sss

Cu niste ani in urma, cand locuiam la granita intre Bucuresti si Chiajna, faceam destul de des un traseu cu bucati de offroad, ca sa ies din cartier, pe malul Lacului Morii si coborand pe langa Biserica Catolica. Era un traseu alternativ pentru Iuliu Maniu si Uverturii, pentru cei cu sensibilitate la ambuteiajul de dimineata si cu masina de serviciu/teren!  :rofl:  S-ar putea sa functioneze inca, nu mai sunt la curent cu situatia din teren.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Nu mai este, l-au blocat cu santierele.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oc7avian

Când stăteam în zonă (până în ianuarie), vedeam în fiecare seară de la geam multe mașini luând-o pe scurtătura de mai sus. Mă ajuta întunericul să deslușesc farurile/stopurile. Deci până de curând încă se practica  :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

oc7avian wrote:
Următoarele poze și informații sunt de pe grupul blocului 20th Residence, de ieri:

De luni se va asfalta mai departe stratul de uzură la sol, pe partea cu Crângași. Din prima poză, se vede deja acel strat pe rampa Regie până la podul pietonal peste Dâmbovița. În a doua poză mi se pare proaspăt asfaltul, dar nu pot garanta că e uzura și pe pod.


In a doua poza se vede ca au au asfaltat fara ca grinda de parapet sa fie betonata si mai ales fara ca hidroziolatia sa fie finalizata (hidroizolatia de sub asfalt se ridica intodeauna pe lateralul grinzii). Acolo va exista un rost prin care se va infiltra apa, iar cum structura e metalica, in timp o sa apara probleme.



 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sorin62

Din a doua poză se vede că nu au terminat nici cu prinderile hobanelor: nu sunt vopsite (probabil că nu au certitudinea că nu mai trebuie sudat câte ceva pe la ele) și nu au demontat platformele temporare (coliviile). Probabil așteaptă să vadă ce se întâmplă după finalizarea suprastructurii.

Când a fost inaugurat podul de la Cernavodă, în timpul probei de rezistență „Anghel Saligny a stat alături de șefii echipelor de muncitori care lucraseră la execuția podului, într-o șalupă sub pod, aceasta pentru a garanta rezistența podului.”
https://ro.wikipedia.org/wiki/Podul_Regele_Carol_I

LE M-am uitat mai bine la poză. AU MAI SUDAT CÂTE DOUĂ ÎNTĂRITURI LA UNELE PRINDERI!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Povestea cu Saligny este propaganda comunista ieftina care impresioneaza doar pe cine nu se pricepe, evident ca probele nu au insemnat sa treaca trenul de 12 locomotive(sau cate au fost) cu Saligny dedesubt si gata, expeditiv evident ca s-au facut masuratori inainte de incepere si apoi s-a adus cate o locomotiva si iar s-au facut masuratori si apoi inca una si tot asa, daca una dintre masuratori nu dadea bine evident intrerupeau probele si o taiau repede de dedesubt.
Deci podurile nu cad la probe, nu cunosc vreun accident de pod cazut la probe, sarcina de la probe nu se incarca toata deodata ci treptat si cu masuratori intermediare.
Probabil ca daca te-ai documenta inainte sa emiti teorii si insinuari atunci ai sti ca si la Basarab probele s-au facut: dupa asfaltare, ziua, fara intreruperea traficului feroviar de dedesubt, cu umplerea pasajului cu basculante incarcate cu nisip(si tramvaie).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

E o tradiție ca proiectantul / arhitectul / șefii echipelor de constructori să stea sub pod la inaugurare. Nu e o legendă comunistă. Și la Grant ( Grant nou ) s-a procedat la fel, cred că de acolo ai tras concluzia că e  propagandă comunistă, a fost semnalat evenimentul în Informația Bucureștiului. A fost un interviu cu o tânără ingineriță șef de șantier pentru rampa de coborâre de la Teatrul Giulești auto + pietonală. Habar n-am cum o chema, ce știu e că deabia ieșise din stagiatură.
Locul ales de constructori  a fost porțiunea dintre Grivței și Cf. Acolo s-a stat, au fost făcute și vreo două poze apărute în același reportaj.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Modul cum se exprima este propaganda, ca a stat sub pod la trecerea trenului de 12 locomotive, dandu-se de inteles ca ar fi fost un act de bravada personala fara precedent iar singurul test ar fi fost trecerea trenului in viteza cand si din poza se vede ca este oprit si evident au fost probe etapizate. Comunistii au preluat persoana lui Saligny si au transformat-o, impreuna cu podul peste Dunare si cu celelalte realizari ale sale, intr-un instrument de propaganda, pe langa treaba cu locomotivele au mai fost si altele, din memorie: i-au schimbat numele din Saligny in Saligni ca sa fie mai romanesc, au schimbat numele podului din Carol I in Saligni, promovarea povestii conditiilor impuse de turci ca navele lor sa nu coboare steagul la trecerea pe sub pod pe care am mai discutat-o.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Shoppy spune altceva...

Pana la inugurarea cu statul sub pod se fac N alte teste/incercari (statice, dinamice si de care or mai fi in domeniu).
Asa ca faza de la inaugurare este mai mult "de poza" (si pe undeva si "demonstrativ", pentru public), in momentul ala constructorul este deja convins ca podul va rezista cu brio.

PS
Nu stiu daca pe vremea lui Saligny existau prea multe instrumente avansate de masurare. Poate atunci era "incercam treptat cu o locomotiva, doua, patru, patrusprezece... Daca tine, facem inaugurarea cu douasprezece si stam sub pod."
Dar nu stiu sigur, incerc doar sa imi imaginez care erau posibilitatile tehnologice din urma cu un secol si jumatate, inainte de traductori, sensori, telemetrie, laseri, microprocesoare, teoria elementului finit etc. etc. ...

PPS
Am postat aproape simultan..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Da, evident, faza de la inaugurare e << de poză >> dar e și de tradiție.
O să rămâi mirat, dar instrumente de măsurat existau și atunci !
Un singur exemplu, doar nu crezi că pilele podului au fost puse aiurea, au măsurat distanțele cu o sfoară și o barcă ! Navigația pe oceane se făcea foarte precis, cu aparate de măsură ! Trasarea căilor ferate pe teren iar se făcea foarte precis, tot cu aparate de măsură. Etc. Și deformarea materialului era măsurată și tot foarte precis. :applause:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sorin62

Până una alta, au ajuns la etapa de asfaltare dar tot nu au terminat cu sudurile și verificările la prinderile hobanelor.
Și asta nu e nici un fel de propagandă.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

@andrei11
Noroc cu Sextantul! ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Din nou voit nedocumentat de dragul de a posta insinuari, asfaltarile tablierului au inceput din decembrie, te rog tine-o tot asa ca sa am si eu motiv sa-mi repostez reportajele care demonstreaza ca dezinformezi voit.



 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sorin62

shoppy wrote:
Din nou voit nedocumentat de dragul de a posta insinuari, asfaltarile tablierului au inceput din decembrie, te rog tine-o tot asa ca sa am si eu motiv sa-mi repostez reportajele care demonstreaza ca dezinformezi voit.


Cred că nu m-am exprimat suficient de clar: nu am vorbit de momentul începerii asfaltării tablierului!

Eu am spus că nu au terminat încă sudura și întărirea prinderilor hobanelor!
Tu spui că au început asfaltarea tablierului în dec 2019, iar în ianuarie 2020 userul TibiV posta un filmuleț în care se vedea cum se sudează noaptea, în cort, la prinderile hobanelor. Am pus atunci și o poză extrasă din acel clip
Sudare pod 26 ian 2020 (2).jpg (325.68 KB; downloaded 1714 times)


De fapt asfaltarea a început din noiembrie 2019, uite poza pusă de userul oc7tavian pe 14 nov 2019. Se vede foarte clar aspectul prinderilor hobanelor: tecile de protecție de la capetele hobanelor sunt „la vedere”, doar la ultimele prinderi din dreapta au apărut întărituri suplimentare.
Prinderi hobane nov 2019 (1).jpg (1.98 MB; downloaded 1712 times)


Și uite și o poză extrasă din filmul pe care l-ai postat pe 7 martie
Prinderi hobane martie 2020 (1).jpg (954.58 KB; downloaded 1713 times)


A doua prindere din stânga este pe „varianta veche” prima din stânga și celelalte sunt pe „varianta nouă” în care s-a mai sudat câte un triunghi deoparte și de alta a tecilor hobanelor.

Prinderile vechi sunt și vopsite (sau grunduite, nu știu exact, văd doar culoarea) iar „întăriturile” cele noi sunt mai negre, încă nu au fost grunduite - probabil așteaptă testele...

 


Go to page:  1  ... 259 260 261 262 263 264 265  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420965 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use