Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 950769 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 170 171 172 173 174 175 176  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Ca sa traduc: informatiile pe care le vrei nu exista in acest moment :popa:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mindmasster

You made my day :)))))) .

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului architengi

Edit andrei 11 :
Stimate coleg, ceea ce ati postat dvs este campanie electorala pură  ceea ce nu se accepta in aceasta perioada in acest forum. Postarea a fost stersa in totalitate, fiind  si off topic. Multumesc pentru intelegere.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

Bravo andrei.

De altfel postacul asta ce a impanzit forumurile de constructii imi aminteste de o reclama..... Ai nostrii sunt mai inteligenti decat ai lor !

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Ontopic: au "aruncat" grinzile dintr-o parte pana in cealalta?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului iliutu

Va rog sa reveniti la topic. Ultimele mesaje au fost mutate la Club.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului architengi

Se stie ca Firea vrea sa reduca de la 10 benzi la 0 sau la 4 ca sa protejeze pe cineva din zona care a construit la limita legii sau poate ilegal in acea zona.
Eu nu am afirmat ca Firea chiar a luat spaga pentru protejarea acelui proprietar din zona, ci am intebat asta.
Nu fac politica. Firea e primar ales, nu candideaza la alegeri. Nu inteleg de ce Andrei11 cenzureaza pareri personale despre proiect. Poate ca chiar am dreptate. Eu incerc sa ajut dezvoltarea infrastructurii. Firea chiar a anuntat ca renunta la 10 benzi, ca ea face doar 2 pe sens, fara exit si pasaje la nivel. Adica un drum cu semafoare si intersectii de 2 benzi pe sens, in loc de 10 benzi de drum expres (adica in loc de un fel de autostrada, o sosea).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului architengi

mi s-a cerut sa repostez, nu am vazut asta mai devreme.




Proiectul initial  si actual, pe care Firea vrea sa il distruga, este de 3 benzi rapide pe sens + 2 benzi de trafic local, autobuze si trafic mai lent. Sunt si 3 benzi de spatiu verde separator de cate 3 m fiecare (deci se mai poate reduce ceva, nu zic nu). In total cu benzile de bicla si pietoni sunt prevazuti 54 m, adica 27 m pe sens.
Firea vrea doar 3.5m * 2 adica 7 m pe sens. Sau chiar nimic. Zero.
Asta pt ca Firea vrea sa protejeze autorizatii de constructie date ilegal pe spagi in ultimii ani.Oare ce spagi a primit Firea de la ilegalii din zona? Firea protejeaza ilegalii in detrimentul a sute de mii de soferi care pierd ore pe zi in Militari, pe bd. Iuliu Maniu.
Se poate si asa. Asa mai prost: 2 in loc de 5. Asta transmite Firea. Pentru o capitala Europeana, sufocata deja de trafic, satula de ambuteiaje, cu un numar de masini in crestere puternica, planul lui Firea  de redducere de la 5 la 2 pune cruce la infrastructura.

PS. imi cer scuze pt ce am intebat cu rosu. nu am vrut sa supar pe nimeni. Scuze.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Problema e alta, primaria generala nu are banii necesari pentru a cumpara terenul pe care vor ei sa construiasca drumul express.
Rezolvarea problemei este A 0 si nu drumul express cu 10 benzi.
Pe de alta parte daca nu vor construi pasaje denivelate fara numar, inelul principal este o strada din Bucuresti si nu un drum pentru descongestionarea traficului de tranzit.
Cat priveste inelul median ( autostrada suspendata ) acesta are doua probleme majore :
1) Inca nu e inel
2) Lipsesc pasaje denivelate la principalele intersectii.
Exista numai 3 pasaje deocamdata, Podul Grant, Lujerului si acesta in constructie de la Virtutii.
Pasaje urgente pentru Inelul median vezi discutiile de acolo.
Pentru ca drumul express cu 10 benzi va descarca trafic semificativ in cele 2 inele, de aceea am amintit de ele aici.
____________
PS :
Ai mai postat odata treaba asta cu Firea aici :
viewtopic.php?f=148&t=601&start=2394#p224128
Chiar vrei sa ma ametesti de tot ?
Vezi ca altii sunt total impotriva proiectului, doi îi stiu eu foarte bine.
Unul e penal cu siguranta si se numeste familia Daneş.
Pe celalalt nu ti-l spun deocamdata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului architengi

Multumesc pt raspuns. Imi cer scuze ca am fost frustrat pe Firea ca vrea sa inece proiectul, sugrumandu-l.

Imi pare rau, dar care e solutia A0, nu stiu detalii. Poate ca exista solutii complementare, eu tot vad drumul expres cu cel putin 3 benzi pe sens ca o solutie absolut necesara chiar cu alta complementara care sa ajute.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

1) Deci nu Firea e problema ci banii pentru teren.
2) Solutia corecta este Autostrada de Centura a Bucurestiului ( A 0 )
3) Fara ea drumul express va genera trafic cat cuprinde pe cele 2 inele + Splai,  inele care la ora actuala nu pot prelua traficul preconizat.
4) Prin reducerea numarului de benzi practic se va proceda la reducerea traficului pe cale naturala pentru ca 2 benzi / sens + semafoare evident ca genereaza mai putin trafic decat cele 5 benzi / sens ale drumului express.
5) Las-o pe Firea, mai e cineva care se opune total drumului express. Il cunosti ?
11-28-2016 10-40-39 PM.png (1.61 MB; downloaded 1476 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Dupa mine, macar 3 benzi pe sens plus banda dedicata RATB ar trebui acolo. Alternativ, 2+2+2+2 - benzile centrale de drum intins, plus banda colectoare + banda parcare.

Degeaba faci A0 sau A-1 daca nu ai cum sa ajungi de la ele la inelul median. Intre ring-uri trebuie sa existe intotdeauna sosele late/rapide, preferabil cu intersectii denivelate, ca sa ai cum sa ajungi de la A la B.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului antonio

Cu siguranta 3+2 benzi pe sens ar fi mult mai utile decat 2 cum vrea primarita, dar daca se merge pe varianta proiectului initial se va gasi mai mult ca sigur un alt Danes sau chiar mai multi care vor contesta proeictul ani de zile in instanta, ca sa nu se aleaga cu vilele daramate. In loc de 3-5 ani, Strapungerea s-ar construi in 10 sau poate niciodata. Din pacate raul a fost deja facut. Autorizatiile ilegale s-au dat. Solutia de compromis a primaritei e probabil raul cel mai mic.

 


Go to page:  1  ... 170 171 172 173 174 175 176  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420969 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use