Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 935767 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 239 240 241 242 243 244 245  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Drumul acela trebuie sa dea in Virtutii si asta este o cerinta esentiala pentru introducerea sensului unic pe Splai, din nefericire podul nou peste Dambovita este mai putin esential. Eu credeam ca o sa faca o rampa sa dea sus langa podul existent dar daca s-ar face rampa nu ar mai putea sa faca noul pod, asa ca cel putin nu l-au omorat in fasa.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Radu9

Drumul cel nou nu are cum să fie proiectat să se unească cu Virtuții, din mai multe considerente:
- panta este prea mare (ar trebui adus mult material pentru a crea o pantă mai lină)
- punctul de conectare cu Virtuții este într-o curbă foarte periculoasă, unde deja se produc multe accidente
- chiar dacă s-ar modifica punctul de conectare cu Virtuții mai spre Crângași, asta ar presupune distrugerea aproape completă a Ștrandului Ciurel.
- cei care vin din Regie și vor să meargă spre Crângași, o pot face pe Str. General Petre Popovăț. Dacă ratează acea stradă, pot urca pe pod și pot coborî pe prima rampă pe dreapta, în Virtuții. Deci, acel drum nu are sens/logică să se conecteze cu Virtuții.

Din toate cele de mai sus, rezultă că singura logică a acelui drum este să se conecteze cu malul drept printr-un pod. Și având în vedere cât se lucrează în acea zonă, rămân convins că se va face.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

1) Logic ar fi să se construiască acel pod.
2) Am atâtea contraexemple unde proiectul inițial nu s-a mai respectat încât sunt șanse mari să nu se mai realizeze acel pod.
3)  Discuțiile se învârt în cerc, nu ajungeți la nici o concluzie  dacă tot ne dăm cu părerea dacă DA, dacă NU.
4) Radu 9, am înțeles că stai acolo, în blocul ( blocurile )  de lângă ștrand. Parcă văd că dacă vrei să ajungi pe malul drept cu auto va trebui să urci cumva pe hobanat, să faci 2 bucle complete pe bretelele pasajului  ca să ajungi pe Splai spre Grozăvești.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Nu poti sa bagi traficul de pe un bulevard pe o straduta cu case care da intr-o intersectie din fundul unei piete, prost facuta si mereu blocata(uneori in we blocajul ajunge pana jos pe Splai), sau daca s-ar fi putut atunci s-ar fi pus sens unic pe Splai cel putin de cand s-a terminat Grozavestiul.
Se pare ca planul este sa o duca paralel prin strand pana la Soseaua Ciurel(strada din spate de la EMag).

Dupa mine 601 este inutil oricum l-ai pune, autobuzul polueaza iar traseul dubleaza 100% o linie de metrou, este doar asa, ca sa vada studentii ca STB le tine linia studenteasca (pe care oricum nu au gratuitate) ca daca ar merge cu metroul ar zice ca ala este la MT.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Radu9

@andrei11
Nu am cum să urc pe podul hobanat de la 20th Residence. E adevărat că se va construi un drum pe lângă rampa dinspre Regie, dar acela va fi cu sens unic. Chiar și presupunând prin absurd că ar putea fi cu dublu sens, aș ieși mai bine prin Petre Popovăț.

@shoppy
Străduța aceea este acum aglomerată deoarece majoritatea covârșitoare a mașinilor care trec pe acolo vor să ajungă pe Virtuții. După ce se deschide podul, aglomerația se va muta pe acesta, Petre Popovăț va fi mult mai liberă.

Linia 601 nu dublează 100% metroul, nu poți ajunge direct de la Semănătoarea/Regie la Universitate cu acesta din urmă. Și mulți oameni exact asta vor.

În plus nu am văzut absolut nicio schiță cu vreun drum care să se conecteze prin ștrand la Virtuții. Înțeleg că podul acela mic nu apare chiar pe toate planurile (și pot fi diferite motive pentru asta), dar până nu apare ceva legat de conectarea aia, nu are rost să discutăm.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

shoppy wrote:
Daca termenul este la craciun ca sa stie poporul cu cine sa voteze, pana acum par sa se incadreze.


Ai uitat de breteaua de la STS. Eu zic ca n-au cum sa se incadreze anul asta, dar e fezabil sa termine pana la alegerile locale.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Nu am uitat, daca ar trage tare...

Si cine merge cu 601 din Regie la Universitate?, ca parca doar Poli si Medicina aveau camine in Regie si Grozavesti.

Aha, acum am observat, vedeti la documentatie tehnica a 3-a imagine, apare strada prin strand.
Aha, acum am inteles, voi vreti podul ca sa mergeti voi pe el dar nu vreti strada prin strand ca sa nu fie mult trafic prin fata blocului.
Sa spui ca Popovat este blocat de cei care vin din centru si de la Grozavesti ca sa ajunga la Ciurel o iau pe traseul Regie - Popovat - stanga la Crangasi ca sa stea in blocaj pe tot Popovat si apoi pe Crangasi - Ciurel, este asa, toate solutiile pe sub geamul meu sunt proaste si toate solutiile prin alta parte sunt bune. Pai daca era sa se construiasca doar ce convine riveranilor pai acest proiect nu se mai facea deloc, vezi vecinii vostrii din vila roz care au incercat sa opreasca proiectul cu totul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oc7avian

Propun să mai așteptăm un pic și vedem ce vor mai exact să facă acolo. În spatele plăcilor de beton de pe Dâmbovița s-a săpat serios, dar TibiV are dreptate că deocamdată nu e de anvergura unui pod rutier (apropo TibiV, a trebuit să merg până în 2014 pentru pozele de la Nicolae Grigorescu... atât de greu a mers acel proiect. Însă mulțumesc, pentru că am văzut lucruri interesante postate când încă nu eram pe forum).

Breteaua asta la sol ar fi dublat breteaua de coborâre de pe pod și ar fi creat 2 intrări pe Virtuții prea apropiate, dacă se făcea rampă în capătul actual. Conexiunea prin marginea ștrandului apare în documentație și e aprobată în PUZ. Acolo problema va fi cu avizul pentru defrișări, nu cu ștrandul (afectează o parcare și intrarea). Oricum, lipsa acestei bretele permite implementarea sensului unic pe Splai, dar după cum a spus un coleg mai sus: întoarcerea se va face folosind cele 2 bretele de lângă Lukoil.

601-le nu l-aș declara inutil deloc. Dublează metroul doar pe porțiunea Crângași - Eroilor a M1, apoi pleacă spre Piața Rosetti pe Regina Elisabeta. Tocmai că te scapă de schimbul la Unirii, când dimineață sau seara ar fi nebunie la metrou. În sens invers e folosit de persoane de toate vârstele, mai ales pentru legătura cu 41 (ce spun e empiric și subiectiv, recunosc).
Deci după deschiderea Podului Ciurel aș vedea traseul lui 601 modificat astfel:
- se renunță la stația Piața Crângași, deci se evită cartierul
- se mută stația Pod Ciurel într-un loc unde se oferă un schimb facil către 41 (către M1 există deja la Petrache Poenaru)
- (fantezie personală) se comasează Semănătoarea 1 și 2 între gurile de metrou; nu înțeleg de ce capătul este între 2 stații, la 200m de fiecare dintre ele

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Radu9

shoppy wrote:
Aha, acum am observat, vedeti la documentatie tehnica a 3-a imagine, apare strada prin strand.

OK, recunosc, mi-a scăpat. Oricum, aia e singura poză unde apare și, în plus, acolo se vede și podul cel mic.

Ideea este că podul trebuie făcut. Despre strada prin ștrand, nu știu cât de utilă ar fi, ținând cont că trebuie să distrugi ștrandul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

In plansele postate de @aztec tot la Documentatie Tehnica, strada prin strand nu mai apare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Se poate da drumul la circulație pe pasaj și fără breteaua "de la STS" terminată.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Doar pe barba constructorului. Receptia nu se poate face cu anexe, intrucat nu este lucrare de interes national, in acest caz aplicandu-se prevederile HG 343/2017.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Eu mă gândesc că se poate deschide din punct de vedere al circulației, e o bretea de coborâre, nu prea are cine sa coboare pe acolo până nu se face "străpungerea".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Dupa intrarea in vigoare a legii 97/2019 nu se mai admite utilizarea constructiilor noi fara receptie la terminarea lucrarilor.

 


Go to page:  1  ... 239 240 241 242 243 244 245  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use