Pagina 9 din 10

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 09 Mar 2018, 06:46
de Adrian Rosca
Si ce legatura are cu hobanele? La avizarea proiectelor de devieri exista un "track record" la avizatori, asa ca ar fi simplu pentru inginerul FIDIC sa faca rost de toata documentatia, inclusiv adresele de raspuns de la avizatori si sa determine daca revendicarea este reala sau nu. Dar aici vorbim de competenta, sau mai bine zis de lipsa ei.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 09 Mar 2018, 09:29
de Florinds
Si eu sunt de parere ca lipsa banilor e cauza, nu efectul, cica nu se folosesc... Mi se pare aberant ca un constructor sa spuna ca nu e in capabil sa foloseasca banii si are interesul sa se laude ca a terminat o lucrare in 10 ani.
Mai este varianta sa fie un blat intre cele doua parti, reciproc avantajos, Primaria are practic niste rate mai mici, iar constructorul mulge mai multi bani per total, mai apar nu stiu ce lucrari suplimentare etc.
Ar trebui ca un organ de ancheta sa aiba specialisti mai buni decat ai constructorului (fata de cei din primarie cu siguranta au) ca sa observe asemenea lucruri si nu cred ca au...

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 09 Mar 2018, 09:30
de shoppy
Adica daca este ordin de sus se trece ca prin branza fix cu documentatia care mai devreme a fost respinsa, deci respingerea acea a fost la misto, ca se putea lafel de bine sa se aprobe, adica daca trebuie se face, daca nu trebuie nu se face.

Nu are nici o treaba cu hobanele si cu nimic altceva.
Daca montezi/construiesti ceva atunci trebuie sa il intretii, ca neintretinut se deterioreaza, si intretinerea costa, deci de ce sa platesti intretinere la ceva ce va sta nefolosit nustiucate luni?

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 09 Mar 2018, 09:31
de Sorin62
Adrian Rosca scrie:Si ce legatura are cu hobanele? La avizarea proiectelor de devieri exista un "track record" la avizatori, asa ca ar fi simplu pentru inginerul FIDIC sa faca rost de toata documentatia, inclusiv adresele de raspuns de la avizatori si sa determine daca revendicarea este reala sau nu. Dar aici vorbim de competenta, sau mai bine zis de lipsa ei.


„Inginerul FIDIC”, sau inginerul consultant nu este angajatul/subordonatul primăriei.
Chiar, știm cine este consultatul supraveghetor al lucrării? Ar trebui să fie menționat pe panou.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Vin, 09 Mar 2018, 14:04
de Adrian Rosca
Consultantul este angajat pe baza de contract si platit de beneficiar. El trebuie sa fie in toate cazurile cat mai impartial, dar poate fi si tras la raspundere in caz de neglijenta sau incompetenta.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Mar, 24 Apr 2018, 10:13
de neb1
Reacţia Primăriei Capitalei privind Pasajul Ciurel. Când va fi gata până la urmă

http://www.b365.ro/reactia-primariei-capitalei-privind-pasajul-ciurel-cand-va-fi-gata-pana-la-urma_258439.html

Primăria Capitalei afirmă că Proiectul "Penetraţie Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostrada Bucuresti - Piteşti" a fost făcut prost de la început şi era complet blocat la preluare. Municipalitatea anunţă că a obtinut avizul de la Ministerul Culturii privind descarcarea arheologică şi se lucrează la reţele, iar proiectul va fi gata în noiembrie 2018.
Reprezentanţii Primăriei Municipiului Bucureşti au transmis un punct de vedere după ce Asociaţia Pro Infrastructură a afirmat că la Pasajul Ciurel lucrările înaintează "cu viteza melcului".
:arrow: http://www.b365.ro/ong-despre-pasajul-ciurel-santierul-inainteaza-cu-viteza-melcului-video_258432.html
Potrivit reprezentanţilor PMB, proiectul "Penetraţie Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostrada Bucuresti - Piteşti" este un proiect demarat în urmă cu mai mulţi ani, care atunci când a fost preluat de actuală administratie era complet blocat.

"La nivelul PMB s-a constituit un grup de lucru care a revizuit întregul proiect, plăţile restante către constructor au fost efectuate şi s-au prevăzut bani în buget pentru ca lucrarile să poată continua. Proiectul initial a fost facut prost, nefiind luate in calcul o serie de retele edilitare care trebuiau deviate pentru ca lucrarile sa poata continua. Nici retelele RATB de pe amplasamentul lucrarii nu au fost prinse in proiect, in acest moment reprezentantii regiei lucrand la devierea acestora", precizează reprezentanţii PMB.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Dum, 20 Mai 2018, 11:24
de 1ntruder

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Dum, 20 Mai 2018, 19:12
de architengi
"Penetraţia Splaiul Independenţei-Ciurel-A1" s-ar putea continua cu un drum expres construit pe malul Lacului Morii - surse din cadrul Primăriei Capitalei.
http://www.economica.net/mobile/pasajul ... 53784.html

Ce se va intampla cu malul Lacului Morii, un loc frumos de plimbare, relaxare si promenada pentru oamenii din cartierul Militari, dar si pentru multi alti Bucuresteni?
Chiar nu se poate gasi o solutie buna? Proiectul curent nu afecta malul lacului.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Dum, 20 Mai 2018, 19:50
de subway guru
Daca exproprierile nu au fost pregatite si rezolvate din vreme clar proiectul e blocat si intepenit... :popa:

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Joi, 12 Iul 2018, 08:19
de shoppy
Blonda ne asigura ca Pasajul Ciurel este "aproape gata" cu un procent de realizare de 85,5%, nu a vrut sa raspunda la intrebari despre strapungere.
(RockFM)

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Joi, 12 Iul 2018, 10:43
de Florinds
85% e de ceva timp.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Lun, 16 Iul 2018, 19:07
de URANUS
http://www.b365.ro/mobi/traseul-drumulu ... 59081.html

Traseul drumului expres care leagă Splaiul Independenței de Autostrada A1 a fost SCHIMBAT

Acest proiect a fost demarat în urmă cu 10 ani şi a prevăzut un culoar de expropriere care cuprinde în acest moment aproximativ 200 de imobile care ar trebui demolate. Ţinând cont de faptul că exproprierile la acest nivel presupun costuri exorbitante şi că unele dintre imobilele aflate pe acest traseu au fost edificate în ultimii ani, Primăria Municipiului Bucureşti a solicitat proiectantului redefinirea culoarului de expropriere care să implice costuri minime”, precizează reprezentanţii Primăriei Capitalei, într-un răspuns la solicitarea agenţiei MEDIAFAX.

Potrivit Municipalităţii, se va alege varianta exproprierii a 20 de imobile, şi nu 200, cum se prevedea iniţial.

„Proiectantul a propus trei variante de traseu, şi a fost aleasă cea care corespunde atât din punct de vedere tehnic cât şi financiar, şi a fost obţinut avizul de principiu de la ANAR (Administraţia Naţională Apele Române – n.red) pentru acest traseu. Subliniem că noul traseu implică exproprierea a 20 de imobile, faţă de 200 cât erau în proiectul iniţial”, mai spun reprezentanţii PMB.

Municipalitatea mai precizează că exproprierile se vor demara după elaborarea unui PUZ, care trebuie să fie aprobat de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti.

„Primăria Capitalei, prin Direcţia Infrastructură, va demara în perioada următoare realizarea unui Plan Urbanistic Zonal care să conţină acest traseu. După realizarea PUZ-ului şi aprobarea acestuia în Consiliul General, PMB va începe procedura de expropriere în vederea realizării acestui obiectiv”, mai spun reprezentanţii PMB.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Mar, 17 Iul 2018, 11:19
de survola
Până aprobă toate actele se mai construiesc și pe acest culoar vreo 100 de imobile.

Re: Stiri si articole din presa

MesajScris: Mie, 29 Aug 2018, 12:59
de t530
https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... a-zile.htm

Despre străpungerea A1- Pasaj Ciurel

”Străpungere Ciurel, nod rutier Virtuții - Proiectul, în valoare totală de 128 milioane de euro, a fost demarat în urmă cu 10 ani si trebuia sa fie finalizat in anul 2014, dar au apărut blocaje încă din primele luni. Atunci când l-am preluat, în anul 2016, la un stadiu de 13%, acest proiect era complet blocat, la fel ca alte proiecte vitale pentru Capitala. Am constatat că erau atât probleme financiare, dar și grave probleme tehnice. Proiectul inițial era făcut greșit, nu se luau în calcul o serie de rețele edilitare care trebuiau deviate pentru ca lucrările să poată continua. S-au făcut eforturi pentru recuperarea întârzierilor, astfel încât azi vă pot anunța că în privinta Nodului Rutier Virtuții - Podul hobanat este realizat în proporție de aproape 90%, în timp ce întregul tronson „Nod rutier Virtuții" este realizat în proporție de 70 %. Termenul de finalizare este strâns legat și condiționat de exproprierile restante (cca 10%) și relocarea traseelor instalațiilor ENEL. Se va termina până la sfârșitul anului viitor”, a declarat primarul general.

În ceea ce privește tot proiectul - străpungerea autostrăzii A1, traseul acestuia a fost schimbat, a explicat edilul.

”Cât privește Străpungerea Autostrăzii A1 - Proiectul inițial prevedea un culoar de expropriere care cuprinde în acest moment aproximativ 200 de imobile care ar trebui demolate, multe dintre acestea fiind edificate în ultimii ani. Ținând cont de faptul că exproprierile la acest nivel presupun costuri exorbitante, Primăria Municipiului București a solicitat proiectantului redefinirea culoarului de expropriere care să implice costuri minime. Noul traseu implică exproprierea a doar 20 de imobile.

Primăria Capitalei, prin Direcția Infrastructura, va demara în perioada următoare realizarea unui Plan Urbanistic Zonal care să conțină acest traseu. După realizarea PUZ-ului si aprobarea acestuia în Consiliul General, PMB va începe procedura de expropriere în vederea realizării acestui obiectiv”, a explicat primarul general.

Valoare totală proiect: 128 milioane euro
Plăți efectuate până la 27.08.2018: 25 mil euro, ceea ce reprezintă cca 20% din valoarea totală a contractului
Termenul de finalizare al proiectului: decembrie 2020.

Reamintim că anul trecut, Gabriela Firea declara că pasajul va fi gata la finalul lui 2017.