Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 962576 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 225 226 227 228 229 230 231  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Marian,
ai incarcat undeva (gen Imgur) pozele de astazi la o rezolutie mult mai buna?
Sunt cateva chestii pe care incerc sa le inteleg legate de acele nervuri/ranforsari...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Daca s-au apucat sa tunda stalpii de la catenara lui 41 inseamna ca sigur stalpii aceia raman acolo si nu mai exista niste pile in mijlocul bulevardului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului adila

andrei11 wrote:
Sudura este un procedeu pe care o să-l găsești în foarte multe domenii, dacă este executată corect, tensiunea ok, electrodul ok, suprafețele pregătite corespunzător, calculul corect făcut pentru dimensionarea sudurii îmbinarea n-are moarte.  Până și navele maritime folosesc sudura la greu, nu mai vorbesc de șasiul  mașinilor / camioanelor / trenurilor, armătura din stâlpii / pereții de rezistență, țevi sudate în toate domeniile, etc, etc, etc. Nu cedează sudura, eventual materialul de lângă sudură, dar asta se întâmplă dacă nu este sudura calculată corect, cele două elemente nu sunt pregătite corespunzător și nici electrodul nu este conform normelor.

Imbinarile realizate prin sudura sunt extrem de rezistente. Nu doar ce spune Andrei mai sus este adevar, dar orice structura metalica sudata de o asemenea importanta este verificata obligatoriu prin diferite metode de defectoscopie nedistructiva. Sudurile executate si verificate corect nu prezinta risc de rupere la eforturile luate in calcul. Un exemplu de cat de rezistente pot fi sudurile sunt si vasele sub presiune dintr-o centrala nucleara, iar conditiile de lucru la care sunt supuse nu sunt tocmai dintre cele mai usoare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Am putea sa facem un inventar al problemelor care tin proiectul cu "frana trasa" ?...

Cu hobanele este clar ca au intarziat pana au decis metoda de ranforsare a acelor brate/suporti de ancorare a hobanelor... Problema in curs de rezolvare prin sudarea acelor nervuri.

Dar ce alte probleme mai avem?
La bretelele de la STS, la vest de Virtutii, la utilitati, la banii alocati de PMB acestui proiect?...

Poate facem o lista si o trimitem la Primarie...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Nimeni, nimic?...
Deci efectiv NU stim care sunt problemele reale?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Avem o cladire plina de incompetenti unde scrie PRIMARIE pe usa, asta e problema reala, nu prea vad la ce ar ajuta sa le trimiti o lista, indiferent de calitatea continutului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Frankie

Am o intrebare: La rampa Ford se va face trecere de pietoni ? Altfel nu vad posibil accesul pietonal pe acolo pe Virtutii...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Dupa cum am mai zis, imi este tare frica de deschiderea prea mare peste Sos. Virtutii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:?:
N-am trecut pe acolo dar cât de mare e deschiderea ? Nu mă duc prea departe, la Dunăre, mă opresc aici, mai aproape, la Grozăvești deschiderea e vreo 110 m ( poate chiar mai mult ). Ce văd eu pe Google la Virtuții cam tot 110  m e...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

110 ce...?
Nu sunt pilele imediat după "trotuare"? 4 benzi plus linia de tramvai și trotuarele, cred că sunt 50 de metri.
Păcat că nu avem o schemă.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

110 metri. Oricum e un parametru esențial, imposibil să le fi scăpat la proiectare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Ai sarit o pila, tablierul metalic de peste Virtutii are 2 deschideri laterale de 40m si o deschidere centrala de 70m.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Atunci e mai mult ca perfect  :)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

70 are, dar tot mare mi se pare...

Untitled.jpg (125.4 KB; downloaded 1566 times)

 


Go to page:  1  ... 225 226 227 228 229 230 231  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422229 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use