Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4140 posts, 962576 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Marian,
ai incarcat undeva (gen Imgur) pozele de astazi la o rezolutie mult mai buna?
Sunt cateva chestii pe care incerc sa le inteleg legate de acele nervuri/ranforsari...
Marian,
ai incarcat undeva (gen Imgur) pozele de astazi la o rezolutie mult mai buna?
Sunt cateva chestii pe care incerc sa le inteleg legate de acele nervuri/ranforsari...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daca s-au apucat sa tunda stalpii de la catenara lui 41 inseamna ca sigur stalpii aceia raman acolo si nu mai exista niste pile in mijlocul bulevardului.
Daca s-au apucat sa tunda stalpii de la catenara lui 41 inseamna ca sigur stalpii aceia raman acolo si nu mai exista niste pile in mijlocul bulevardului.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Imbinarile realizate prin sudura sunt extrem de rezistente. Nu doar ce spune Andrei mai sus este adevar, dar orice structura metalica sudata de o asemenea importanta este verificata obligatoriu prin diferite metode de defectoscopie nedistructiva. Sudurile executate si verificate corect nu prezinta risc de rupere la eforturile luate in calcul. Un exemplu de cat de rezistente pot fi sudurile sunt si vasele sub presiune dintr-o centrala nucleara, iar conditiile de lucru la care sunt supuse nu sunt tocmai dintre cele mai usoare.
andrei11 wrote:
Sudura este un procedeu pe care o să-l găsești în foarte multe domenii, dacă este executată corect, tensiunea ok, electrodul ok, suprafețele pregătite corespunzător, calculul corect făcut pentru dimensionarea sudurii îmbinarea n-are moarte. Până și navele maritime folosesc sudura la greu, nu mai vorbesc de șasiul mașinilor / camioanelor / trenurilor, armătura din stâlpii / pereții de rezistență, țevi sudate în toate domeniile, etc, etc, etc. Nu cedează sudura, eventual materialul de lângă sudură, dar asta se întâmplă dacă nu este sudura calculată corect, cele două elemente nu sunt pregătite corespunzător și nici electrodul nu este conform normelor.
Imbinarile realizate prin sudura sunt extrem de rezistente. Nu doar ce spune Andrei mai sus este adevar, dar orice structura metalica sudata de o asemenea importanta este verificata obligatoriu prin diferite metode de defectoscopie nedistructiva. Sudurile executate si verificate corect nu prezinta risc de rupere la eforturile luate in calcul. Un exemplu de cat de rezistente pot fi sudurile sunt si vasele sub presiune dintr-o centrala nucleara, iar conditiile de lucru la care sunt supuse nu sunt tocmai dintre cele mai usoare.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Am putea sa facem un inventar al problemelor care tin proiectul cu "frana trasa" ?...
Cu hobanele este clar ca au intarziat pana au decis metoda de ranforsare a acelor brate/suporti de ancorare a hobanelor... Problema in curs de rezolvare prin sudarea acelor nervuri.
Dar ce alte probleme mai avem?
La bretelele de la STS, la vest de Virtutii, la utilitati, la banii alocati de PMB acestui proiect?...
Poate facem o lista si o trimitem la Primarie...
Am putea sa facem un inventar al problemelor care tin proiectul cu "frana trasa" ?...
Cu hobanele este clar ca au intarziat pana au decis metoda de ranforsare a acelor brate/suporti de ancorare a hobanelor... Problema in curs de rezolvare prin sudarea acelor nervuri.
Dar ce alte probleme mai avem?
La bretelele de la STS, la vest de Virtutii, la utilitati, la banii alocati de PMB acestui proiect?...
Poate facem o lista si o trimitem la Primarie...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Nimeni, nimic?...
Deci efectiv NU stim care sunt problemele reale?
Nimeni, nimic?...
Deci efectiv NU stim care sunt problemele reale?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Avem o cladire plina de incompetenti unde scrie PRIMARIE pe usa, asta e problema reala, nu prea vad la ce ar ajuta sa le trimiti o lista, indiferent de calitatea continutului.
Avem o cladire plina de incompetenti unde scrie PRIMARIE pe usa, asta e problema reala, nu prea vad la ce ar ajuta sa le trimiti o lista, indiferent de calitatea continutului.
- Frankie
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Frankie
Am o intrebare: La rampa Ford se va face trecere de pietoni ? Altfel nu vad posibil accesul pietonal pe acolo pe Virtutii...
Am o intrebare: La rampa Ford se va face trecere de pietoni ? Altfel nu vad posibil accesul pietonal pe acolo pe Virtutii...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
Dupa cum am mai zis, imi este tare frica de deschiderea prea mare peste Sos. Virtutii.
Dupa cum am mai zis, imi este tare frica de deschiderea prea mare peste Sos. Virtutii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
N-am trecut pe acolo dar cât de mare e deschiderea ? Nu mă duc prea departe, la Dunăre, mă opresc aici, mai aproape, la Grozăvești deschiderea e vreo 110 m ( poate chiar mai mult ). Ce văd eu pe Google la Virtuții cam tot 110 m e...
N-am trecut pe acolo dar cât de mare e deschiderea ? Nu mă duc prea departe, la Dunăre, mă opresc aici, mai aproape, la Grozăvești deschiderea e vreo 110 m ( poate chiar mai mult ). Ce văd eu pe Google la Virtuții cam tot 110 m e...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
110 ce...?
Nu sunt pilele imediat după "trotuare"? 4 benzi plus linia de tramvai și trotuarele, cred că sunt 50 de metri.
Păcat că nu avem o schemă.
110 ce...?
Nu sunt pilele imediat după "trotuare"? 4 benzi plus linia de tramvai și trotuarele, cred că sunt 50 de metri.
Păcat că nu avem o schemă.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
110 metri. Oricum e un parametru esențial, imposibil să le fi scăpat la proiectare.
110 metri. Oricum e un parametru esențial, imposibil să le fi scăpat la proiectare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Ai sarit o pila, tablierul metalic de peste Virtutii are 2 deschideri laterale de 40m si o deschidere centrala de 70m.
Ai sarit o pila, tablierul metalic de peste Virtutii are 2 deschideri laterale de 40m si o deschidere centrala de 70m.
- andrei11
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
70 are, dar tot mare mi se pare...
70 are, dar tot mare mi se pare...
Untitled.jpg (125.4 KB; downloaded 1566 times)
📖 Pagination options