Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Evolutia lucrarilor la strapungerea Splaiul Independentei – Ciurel – A1 (2010 - 201?)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Joi, 20 Apr 2017, 23:41

Pai Uzina de Tratare este in Chiajna dar acolo traseul este in Bucuresti, si apoi nu se poate polua o instalatie care are ca scop eliminarea poluantilor din apa poluata, ar insemna sa accepti ca defapt ea nu functioneaza(astia erau doar dalde Danes care gasisera un nou argument impotriva si se inghesuiau sa-si umple gura cu termeni stiintifici si sa dea explicatii savante de genul "plumb, metale grele, asta este treaba serioasa, deci nu te joci cu chestii dastea", poti sa te duci sa versi o basculanta de pilitura de plumb sau de orice intr-un bazin dinacela, decantarea si coagularea care au loc in bazinele de suprafata de acolo au fix rolul sa-l elimine, dupa aceea din fiecare sarja se iau probe, daca nu sunt in toleranta atunci procesul se reia).
Avizul necesar de la Apele Romane a fost pentru construirea langa canalul de apa, iar cei de la ape, dupa ce i-au porcait un pic si au mai demonstrat si ei incompetenta autoritatilor in neputinta lor de a depune toate documentele la dosarul cererii, si-au dat acordul, pana la urma lor le convine ca li se face pe degeaba drum de acces si se igienizeaza in zona canalului lor.

O constructie se face pe baza unei AC(Autorizatie de Constructie) care se da pe baza unui PUZ de detaliu sau a unui PUZ, daca un particular / firma construieste ceva si nu are / i se anuelaza AC atunci PMB il tot da in judecata pana cand individul obtine o AC legala, demoelaza ce a construit, sau da faliment si i se confisca proprietatea + cladirea, care intra in gestiunea PMB; PMB apoi incearca sa valorifice cat mai bine ce a obtinut, daca arhitectii declara cladirea pericol public atunci se demoleaza, daca nu atunci se incearca valorificarea ei prin interventii la structura si la documente, astfel incat sa se emita o AC legala si sa se valorifice cladirea.
Noi suntem cam in ultima situatie, adica terenul + constructia deja se afla in posesia PMB care incearca sa o valorifice, si face asta construind-o.

Cum de s-a linistit Danes da nu mai auzim nimic? Dupa ce a intrat in politica cu Nicusor, Nicusor a dat chix grav cu mesajul lui "toate ale opozitiei sunt proaste, si eu nu construiesc nimic", cred ca a fost atentionat ca bucurestenii vor proiecte si continuarea de contra la tot nu ar fi decat sinucidere politica, au aparut si altii cu salvati Bucurestiul si fara nici o campanie au iesit cam tot ca el doar ca au zis ca si salveaza da si construiesc, asa ca Nicusor sigur o sa vina cu un mesaj de genul "trebuie facute, dar sa facem corect, legal, profesional, beneficii maxime, deranj minim, responsabil, integru, blabla".
25: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IT, LU, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Buzau)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: masina 4.9k km, metrou 2k km, bicicleta 40km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 5383
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 21 Apr 2017, 13:22

Eu tot nu inteleg...Se stia de statia de tratare si din PUZ se vede ca soseaua ocoleste statia probabil la distanta regulamentara...Oricum e clar ca o ocoleste dupa traiectorai soselei.
Fişiere ataşate
4-21-2017 2-17-12 PM.jpg
4-21-2017 2-17-12 PM.jpg (144.38 KiB) Vizualizat de 245 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10545
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Vin, 21 Apr 2017, 13:57

Nu exista distanta regulamentara pentru ca nu exista nici un pericol(apa tratata care intra in contact cu aerul de suprafata se transforma instantaneu in apa netratata, nu are nimeni apa tratata in contact cu aerul la suprafata pe care sa se chinuie sa o protejeze impotriva poluarii ca sa o livreze apoi ca apa tratata), aceea este limita constructiilor tehnologice din uzina, nu vreo limita de siguranta. Uite cum arata uzina https://www.google.ro/maps/@44.4426682,...a=!3m1!1e3 , de acolo iese acea galma, si nu te uita la limita Bucurestiului, este reprezentata gresit, limita este fix pe canal, si in zona uzinei fix pe gardul ei, deci galma apare ca sa ocoleasca uzina, si chiar daca ar vrea nu ar putea sa-i exproprieze pentru ca uzina este in Ilfov si ei nu vor sa iasa in Ilfov.
Danesii au auzit ei pe uneva ca este nevoie de un aviz de la apa, dar habar nu aveau pentru ce este avizul, asa ca au sarit cu gura "am descoperit noi ca astia ne otravesc apa, am salvat noi Bucurestiul de la otravire", vai ce destepti sunt aia contra si ce prosti sunt aia pentru.

Povestea cu avizul celor de la ape este pentru drumul de pe langa canalul lor, astfel administratorul drumului se obliga ca in caz ca cel mai mare vehicul care circula pe acel drum va ajunge accidental sa cada in canal, atunci administratorul drumului poate sa aduca si va aduce utilaje pentru inlaturarea vehiculului(mai pe romaneste daca o basculanta pica de pe drum in canal atunci PMB trebuie sa aduca o macara si sa o scoata, si nu carecumva sa spuna ca macaraua necesara nu se poate deplasa pe acel drum din varii restrictii asa ca hai pa!).
25: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IT, LU, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Buzau)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: masina 4.9k km, metrou 2k km, bicicleta 40km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 5383
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Florinds » Vin, 21 Apr 2017, 14:10

Povestea cu apa este artificiala, mai grava este problema poluarii caselor din zona si omul s-a luat de ceea ce putea ataca mai usor.
Eu cred ca fiecare teren are un pret, iar primaria l-a subevaluat pe al lui Danes. Mai sunt si unii care nu se vand pentru 1 EUR, bravo lor!
Nu stiu care e stadiul acum, dar fiecare dintre noi are dreptul la sanatate si libertate, inclusiv Danes.
Sunt foarte curios daca nu a reclamat statul la CEDO, poate vom plati mai mult decat daca omul era despagubit cu cat voia.

http://www.euroavocatura.ro/articole/1130/Drepturile_la_viata,_la_sanatate_si_la_integritate_ale_persoanei_fizice__Art__61_-_69_-_Noul_Cod_Civil_

(2)Interesul si binele fiintei umane trebuie sa primeze asupra interesului unic al societatii sau al stiintei.

Dupa cum ziceam cateva pagini mai in urma, sunt foarte sceptic asupra "fluidizarii" traficului, de fapt defluidizarii. Este conflictul intre cei care vor sa iasa pe A1 si cei care se intersecteaza cu cei care vin de pe A1 (strazile perpendiculare pe Spali).
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1565
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 21 Apr 2017, 16:01

Problema cu Daneş este urmatoarea : cu siguranta acolo dupa demolari era curtea strandului. Danesii au fost singurii care au obtinut aprobarile pentru constructia casei pe teritoriul strandului. Blocurile acelea s-au construit mult mai tarziu. Si oricum acolo ( unde e strandul acum ) au fost cateva strazi si multime de case - pana-n Virtutii in genul celor care sunt in zona aceea. Demolarile au survenit in momentul in care s-a construit metroul Petrache Poenaru - Crângaşi.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10545
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde subway guru » Vin, 21 Apr 2017, 16:24

Zona de protectie sanitara pentru apeducte e de 10m de la marginea respectivei artere si e stabilita prin HG...
Daca e nevoie de o derogare e posibil dar tot prin HG
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 8958
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde adila » Vin, 21 Apr 2017, 16:44

Daca e nevoie de vreo HG, se rezolva: o da noaptea.
Avatar utilizator
adila
Membru Bronze
 
Mesaje: 545
Membru din: Vin, 25 Sep 2015, 13:26
Localitate: Bucuresti S4

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Vin, 21 Apr 2017, 17:46

Aia din Rosu deja au construit drum pe partea lor lipit de canal.
Daca ne luam pe dreptul omului de a nu fi poluat, pai nu mai construim nimic, ba mai si demolam, ca vin riveranii si dau in judecata ca ii polueaza autostrada.
Valoarea terenului expropriat se stabileste ca media preturilor din zona pe ultimii 2 ani din contractele de vanzare-cumparare, daca se declara lucrare de utilitate publica atunci decizia de exprorpiere nu se poate ataca in instanta, dar valoarea da, si cel care a gresit plateste si cheltuielile de judecata, deci n-ai ce face la CEDO, asa ar fi toti la CEDO.
25: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IT, LU, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Buzau)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: masina 4.9k km, metrou 2k km, bicicleta 40km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 5383
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde TibiV » Vin, 21 Apr 2017, 19:01

Oricum nu se poate expropria DECAT pentru lucrari de utilitate publica...
Ca lucrarea este de importanta locala sau nationala, asta este altceva...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 4587
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Florinds » Vin, 21 Apr 2017, 22:08

@shoppy: la CEDO se poate ataca orice drept fundamental incalcat. Sunt lucruri concrete si articole clare, nu conteaza daca vrei tu sa faci a noua minune a lumii cat timp incalci dreptul unui om. Nu suntem in dictatura sau Evul Mediu ca sa fim calcati in picioare. Nu am citit conventia sau protocoalele, nu stiu daca e si dreptul la sanatate printre ele, dreptul la sanatate este stipulat in legea noastra si nu stiu daca avocatii au facut trimitere la el. Eu daca eram in locul lui Danes si daca puteam ataca la CEDO sigur atacam. Pur si simplu nu mi se pare normal sa imi treaca un drum expres pe la balcon.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1565
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 21 Apr 2017, 22:19

Asa cum am precizat, e usor suspect ( ca sa nu spun altfel ) ca Danes a obtinut aprobare de consrtructie taman acolo :
a) Pe terenul strandului, ani buni fiind unica constructie ridicata acolo
b) Daca stau eu sa sap putin acolo era prevazut pod si intersectie denivelata de cand s-a modernizat Virtutii. Habar nu am când, asta e in legatura cu Pasajul rutier de acolo, cu demolarea unui bloc de 10 etaje din Militari, etc. Parca eram la facultate inca cand s-au intamplat lucrurile astea, adica pe la inceputul anilor '980 da' nu mai stiu exact.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10545
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Vin, 21 Apr 2017, 23:58

Asa vin ecologistii ca ei considera sa nu se faca autostrazi, vad ce propuneri de proiecte sunt, cumpara teren pe traseul lor si dupaia se duc la CEDO ca li se incalca dreptul la proprietate privata, si gata, nu se mai face nici o autostrada, destept nu?
Sau cum au venit si la noi niste smecheri, au cumparat pamant pe traseul autostrazii, si dupaia ca sa-i despagubeasca cu jdemii de milioane de euro.
Daca o luam sa nu deranjam pe nimeni atunci nu mai construim nimic, crezi ca in Germania nu a fost absolut nimeni deranjat sau contra autostrazilor? Crezi ca germanii sunt prosti si doar romanii stiu de CEDO? Crezi ca in Germania nu exista legea interesului public?
25: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IT, LU, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Buzau)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: masina 4.9k km, metrou 2k km, bicicleta 40km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 5383
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde TibiV » Sâm, 22 Apr 2017, 00:14

Florinds scrie:Pur si simplu nu mi se pare normal sa imi treaca un drum expres pe la balcon.

Florinds,
esti ruda sau "vecin" cu Danes ? Eventual fi'su ?
(Vecin in sensul de" interese imobliate" comune...)

Intrebarea este doar ca sa nu ne mai chinuim sa ne convingem unii pe altii...

Daca esti in tabara "NIMBY" spune-o pe fata...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 4587
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Florinds » Sâm, 22 Apr 2017, 08:07

Nu am nicio treaba, as fi intervenit mai demult daca eram. Vezi alineatul 2 din legea aia cu interesul public si unde-i lege nu-i tocmeala!
@Andrei, daca nu stii exact regimul terenului, trebuie sa ii acorzi omului prezumtia de nevinovatie. In instanta nu merge cu presupuneri...
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1565
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Strapungerea Splaiul Independentei – Ciurel – A1


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Bing [Bot] şi 3 vizitatori