Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)

998 posts, 294727 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 72
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Gabi23

ionescu63 wrote:
3003 tot in URAC se afla?

Da... din pacate  :(. Se plimba prin curte.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) ionescu63

Gabi23 wrote:
ionescu63 wrote:
3003 tot in URAC se afla?

Da... din pacate  :(. Se plimba prin curte.


Nu mai are mult si face un an de cand este in URAC.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) electricianu

3003 se afla in urac pentru sistem frina h&k care este adus din import,germania,3005 ,3007 este tamponatsi defecte tehnice

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

#3002 asteapta niste driveri pentru choppere iar #3001 tot este refuzat de URAC ca ar fi ingropat acolo minim 1 an pt RK, nu merita... :roll:

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
#3001 tot este refuzat de URAC ca ar fi ingropat acolo minim 1 an pt RK, nu merita... :roll:
Si atunci ce fac cu el? La caroserie nu are nici pe :twisted: 'ul, si (probabil) nici nu are km suficienti, deci casarea iese din discutie. Iar daca nu "merita" RK acum, ce se intentioneaza? Sa mai circule pe hartie ca sa faca km necesari?

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Gabi23

3001 are deja anii pentru casare: 1998>2011. Au trecut de mult cei minim 8 ani... Si eu unul nu inteleg ce atata agitatie cand avem paremise, exemplul cu 3002. Bani aruncati pe fereastra sa mai facem un RK si sa circule 2 luni. Peste 3001 si 3002 a trecut timpul... Singura sansa pentru 3001 ar fi sa mai zaca vreo 5 ani si sa devina vagon de muzeu, fiind unul din prototipurile regiei.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dominatrix

Am totusi dubii ca vagonul va fi casat...Solutia bineinteles ca nu este un RK ca la 192 si 361, de exemplu, sau chiar ca la 3002.

Mai degraba, ar trebui schimbate toate echipamentele cu unele identice pe seria 3004-3011, dar nu cred ca vrea cineva sa investeasca atat de mult in choppere noi + electronica aferenta.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Trole

Gabi23 wrote:
3001 are deja anii pentru casare: 1998>2011. Au trecut de mult cei minim 8 ani...


Atentie, la tramvaie sunt minim 11. Bine... au trecut si aceia.
Insa solutia optima pentru 3001 si 3002 ar fi niste choppere noi. Sa arunci tramvaie nerulate cand esti in deficit...

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) electricianu

solutia pentru 3001,3002 este o reconstructie totala a vagonului ,instalatii electrice ,choppere,boghiu

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dr2005

Soluţia pentru tot parcul e să se monteze choppere... fără modificări de design, reconstrucţii şi alte lucrări care nu sunt neapărat necesare. Aşa se procedează la Viena cu SGP E2-urile... cum le vine scadenţa la RR, cum primesc chopper şi afişaj electronic... şi asta fără să reconstruiască vagonul sau îl caseze şi să facă altul, precum URAC-ul.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) ByOnu

Orice numai sa nu fie casate (3001 si 3002). :cry: Cum a mai mentionat cineva mai sus, macar sa ajunga piese de muzeu, cred ca isi merita aceste titluri deoarece sunt printre primele prototipuri de tramvaie postdescembriste autohtone. Dar... pentru a ajunge piese de muzeu (precum celelalte "exponate") trebuie sa fie in stare de functionare, si nu ajungem de unde am plecat? Daca il faci funtional pentru muzeul de ce nu l-ai baga si pe traseu cu calatori? Deci cam in ambele situatii necesita sa fie reparate.

Sper ca RATB va lua totusi decizia corecta deoarece nu se justifica casarea, pai mai bine il faci uitat printr-un colt al URAC-ului decat sa-l casezi inutil.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dr2005

Primul prototpip de tramvai postdecembrist e un V3A-93... #354 parcă.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dominatrix

Care muzeu? Colectia din depoul Dudesti? Ala nu e muzeu cum nu sunt eu calugarita. Despre baza din complexul Trapezului nu pot comenta fiindca nu am fost niciodata acolo. Oricum este un efort de admirat al RATB'ului, dar soarta lui nu poate fi decisa decat de undeva mai sus de RATB.

Ramane de vazut ce se va intampla cu 3001 si 3002 (ca o parere personala, eu nu cred ca se vor casa), dar experienta anilor care au trecut au dovedit cu varf si indesat ca setea de fier vechi nu poate fi oprita de setea de cunoastere si documentare tehnica, adica aceea care implica existenta unui muzeu.
Deci de unde sa cerem un muzeu? Poate cel mult un muieu.

@Dr2005: Corect, aparut in 1993 la Depoul Colentina, alb cu dungi oblice albastre.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) ByOnu

Dr2005 wrote:
Primul prototpip de tramvai postdecembrist e un V3A-93... #354 parcă.


Nu m-am exprimat prea clar, ma refer la un concept nou (ceea ce se presupuneau a fi aceste transformari ale Tatrelor). V3A-93 este doar o mare prostie, sa reconstruiesti tramvaiele vechi facandu-le sa arate ca acum 20 de ani, desi ai posibilitatea de a le imbunatatii? Noroc cu V3A-93-EPC care au mai facut o schimbare. Ma mira ca si acum dupa atatia ani noile tramvaie V3A-93-2S arata la fel desi ar fi putut folosii designul tramvaielor V3A-93-CH-PPC. Adevarul e ca lucrurile sunt facute pentru a nu fi intelese mai nou... :|

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 72
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419403 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use