Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)

998 posts, 298685 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60  ... 72
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

Desi este cel mai vechi, chiar primul din serie si primul cu chopper de URAC, 3003 este cel mai fiabil vagon din serie, fiind titular in mare parte din timp pe linia 25. In general a circulat, singurele stationari de lunga durata fiind acum cam 13 ani cand a fost tamponat intr-o utilitara cu fiare, apoi cand a fost la RK si cel mai recent acum 2 ani cand fusese retras din cauza bandajelor.

DSC_6546.JPG (174.79 KB; downloaded 3995 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

#3004 pleaca in curand la URAC pentru RK.  8-)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) V2A

A revenit 3009. Este în 47.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

Si azi cel putin doua Bucur 1 35, si 8 fara Tatra. 3009 astepta un maruntis de piese de ceva timp, posibil sa apara si 3006 ca nici el nu are multe piese necesare.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dragos31

V2A wrote:
A revenit 3009. Este în 47.


3009 a circulat tur mic la schimbul 1 pe linia 47.

@Utilizator anonim, 3356 si 3361 circula pe linia 8.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

La sch2 au iesit ca inca nu lucreaza toti cu V3A. Dimineata nu au fost Tatre pe 8, sunt multe zile cand nici la 2 nu ies.

La Bucur 1 avem un record pozitiv care se vede pe sine, Tatre reduse la minim. Functionale 3003, 3005, 3007, 3008, 3009, 3010, 3011. Nici cand erau noi nu cred ca au fost atatea functionale, aveau vestita problema cu hidraulica de la frane, rezolvata in 2017.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dragos31

3009 in aceasta seara la Depoul Militari :yes:

3009 - Linia 8 - Bd. Preciziei - 30 August 2019















 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Mihai2005

Utilizator anonim wrote:
La sch2 au iesit ca inca nu lucreaza toti cu V3A. Dimineata nu au fost Tatre pe 8, sunt multe zile cand nici la 2 nu ies.

La Bucur 1 avem un record pozitiv care se vede pe sine, Tatre reduse la minim. Functionale 3003, 3005, 3007, 3008, 3009, 3010, 3011. Nici cand erau noi nu cred ca au fost atatea functionale, aveau vestita problema cu hidraulica de la frane, rezolvata in 2017.


Și pentru 3001, 3002, 3004 și 3006 nu cred că s-au găsit bani pentru ,,medicamente''. Așa-i?

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dragos31

3001 si 3002 nu vor mai circula niciodata, fiind casate(in acte - cel putin 3001).
3004 trebuie sa plece la URAC pentru RK in perioada urmatoare.
3006 este primul care ar trebui sa revina in perioada urmatoare, dupa cum spunea @Utilizator anonim mai sus.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) GPS

Utilizator anonim wrote:
Si azi cel putin doua Bucur 1 35, si 8 fara Tatra. 3009 astepta un maruntis de piese de ceva timp, posibil sa apara si 3006 ca nici el nu are multe piese necesare.

Pentru 3006 am găsit aici răspunsul. Pentru 3004, nu te mai pun să cauți, ai fi găsit detalii interesante și povestea referitoare la RK. Despre 3001 și 3002 să zicem că e mai greu de găsit. 3001 este prototip, iar din 2007 nu mai circulă, iar reparațiile nu se justifică momentan. 3002 a avut parte de RK în urmă cu mai mulți ani, iar momentan este defect.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

3001 nu va mai circula niciodata, cel putin in forma asta, este casat in acte si poate odata cu eliberarea depoului de Tatre sa fie taiata si epava asta. Ca idee 3001 nu trebuia sa circule niciodata cu calatori, fiind un experiment, dar a circulat aproximativ 9 ani, din 1998 pana in 2007, timp in care nu a avut stationari prea lungi, existau si piese pentru electronica si suport, valabil si pentru 3002 pana prin 2007.

3002 dupa ce a avut RK si a circulat 2010-2012 in mare parte, a cazut cu electronica, sursa parca, si aia a fost, e un prototip cu electronica ceheasca ce nu se mai produce de ani buni, pentru care nu mai exista nici suport, in 2017 cand au fost retrase Tatra din circulatie si a inceput campania de reparat 30xx a fost luata in calcul reparatia lui, dar momentan nu sunt sanse. Cele mai mari probleme la cele doua era sistemul de frana de stationare, o adaptare intre cel clasic si cel cehesc, care a pus numai probleme, la fel si frana reostatica era foarte lunga. Parerea mea este ca nu le vom mai vedea la traseu vreodata.

De la 3003 in sus povestea e mult mai buna, toate au electronica URAC, surse INDA/ICPE, calculator si frana H&K din noua generatie, actuala chiar si in zilele noastre fiind foarte fiabila, echipeaza multe tramvaie ale unor mari producatori. La inceputuri a pus ceva probleme din cauza unei mufe de legatura, a fost rezolvata de specialistii din depoul Militari si acum practic a disparut. Iar 3004 are dosarul cu necesarul pentru RK facut inca din 2017, s-a incercat trimiterea lui la URAC de mai multe ori dar a ramas in asteptare pentru ca inca nu are toate piesele sosite, povestea lui este din vremea fostului sef de la Militari care tragea vagoanele pe dreapta pentru orice problema, initial 3004 a fost retras la RT din cauza bandajelor la limita, in timp a ramas doar caroseria din el.

3006 asteapta niste maruntisuri, invertor de ventilatie si inca nu mai tin minte ce. Problema lor e aprovizionarea cu piese, ca depoul tine mult la ele, fiind elita lor, dovada ca acum cu exceptia lui 3004, toate sunt complete si functionale.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Mihai2005

Dar știam mai demult că voiau să facă mai multe tramvaie Bucur V2A-T (peste 100). De ce s-a oprit proiectul după 3011? Lipsă de bani, de piese?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

64 de vagoane trebuiau sa fie, s-au oprit la 3011 ca nu au podea joasa si in 2008 cand lucrau la ele era mai de perspectiva proiectul V3A PPC, care s-a dovedit cel mai bun, ma refer la cele 46 CH PPC. Am mai auzit si recent o idee ca s-ar mai putea face cateva, dar nu cred, ai mult mai multe V3A de modernizat decat sa faci vagoane de capacitate medie. Desi, mai ales pentru 35 si 47 sunt perfecte, ca acolo Tatra sunt prea mici, V3A prea mari  :lol:

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Mihai2005

Oricum după ce vom avea tramvaie de 18m (Astra Autentic sper, peste vreo 5 ani) se va mai umple Depoul Militari, respectiv liniile 35, 44 și 47 de tramvaie medii. :D (off-topic)

 


Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60  ... 72
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use