Topic: V3A-2010-CA
1306 posts, 391362 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- CA 205
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
CA 205
Tramvaiele transformate pana acum in V3A-2010-CA au fost modernizate sau doar a fost luat vechiul numar de parc?
Tramvaiele transformate pana acum in V3A-2010-CA au fost modernizate sau doar a fost luat vechiul numar de parc?
- ByOnu
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Toate tramvaiele astea care au intrat la CA erau tramvaie circulante nu? Mi-ar fi placut ca in astfel de situatii sa se foloseasca tramvaie care stau pe bara si cu ocazia asta sa se mareasca putin si parcul circulant. Ca doar nu cer de mancare apoi.
Toate tramvaiele astea care au intrat la CA erau tramvaie circulante nu? Mi-ar fi placut ca in astfel de situatii sa se foloseasca tramvaie care stau pe bara si cu ocazia asta sa se mareasca putin si parcul circulant. Ca doar nu cer de mancare apoi.
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
vl273
Pai majoritatea chiar erau defecte de mult timp (ex. 149 sau 202).. adica in sensul ca deja aveau minim 2-3 ani de cand nu mai iesisera in traseu. Chiar asa , #016 care este tot al Colentinei si nu l-am mai vazut de minim 1 an , banuiesc ca se va moderniza si el , nu ?
Pai majoritatea chiar erau defecte de mult timp (ex. 149 sau 202).. adica in sensul ca deja aveau minim 2-3 ani de cand nu mai iesisera in traseu. Chiar asa , #016 care este tot al Colentinei si nu l-am mai vazut de minim 1 an , banuiesc ca se va moderniza si el , nu ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Ce bine ca au schimbat masca lui 030, nu carecumva sa se potriveasca cu alea existente, sa stam 4 luni dupa una noua.
Ce bine ca au schimbat masca lui 030, nu carecumva sa se potriveasca cu alea existente, sa stam 4 luni dupa una noua.
- drbm
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
drbm
Interesant.... Pe plafonul primei secțiuni se văd difuzoare ale unui sistem de adresare vocală externă....
Interesant.... Pe plafonul primei secțiuni se văd difuzoare ale unui sistem de adresare vocală externă....
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Poate pentru ceva gen "pietoni stati pe loc!" sau "atentie! sosesc in statie!"
Poate pentru ceva gen "pietoni stati pe loc!" sau "atentie! sosesc in statie!"
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
"Domnilor, va rog frumos, dati-va dracului mai incolo!"
(Titanic Vals)
"Domnilor, va rog frumos, dati-va dracului mai incolo!"
(Titanic Vals)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
anndrei
Erau mai bune farurile vechi. Acestea (cu lupa) sunt mai mici iar fluxul de lumina este mai slab.
Erau mai bune farurile vechi. Acestea (cu lupa) sunt mai mici iar fluxul de lumina este mai slab.
- drbm
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
drbm
Au schimbat și lămpile de semnalizare de pe lateral!
Stupid...iar numărul de parc este scris oribil.
Au schimbat și lămpile de semnalizare de pe lateral!
Stupid...iar numărul de parc este scris oribil.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Vagoanele astea noi de la Colentina ar trebui lăsate numai pe linia 21 și nu pe 14,36 etc care au praf calea de rulare pe majoritatea traseului .
Daca tot faci o treabă fa-o cu cap !
Vagoanele astea noi de la Colentina ar trebui lăsate numai pe linia 21 și nu pe 14,36 etc care au praf calea de rulare pe majoritatea traseului .
Daca tot faci o treabă fa-o cu cap !
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
In principiu circula pe 21, azi doua dintre ele chiar unul după celălalt. Acum ca mai ies și pe alte linii o data la o luna nu e o problema, ideea e sa nu devină obișnuința.
Asta cu numărul de parc ar fi ultima problema, dar într-adevăr arată groaznic, sper să schimbe fontul cu prima ocazie.
Nicu24 wrote:
Vagoanele astea noi de la Colentina ar trebui lăsate numai pe linia 21 și nu pe 14,36 etc care au praf calea de rulare pe majoritatea traseului .
Daca tot faci o treabă fa-o cu cap !
In principiu circula pe 21, azi doua dintre ele chiar unul după celălalt. Acum ca mai ies și pe alte linii o data la o luna nu e o problema, ideea e sa nu devină obișnuința.
drbm wrote:
Au schimbat și lămpile de semnalizare de pe lateral!
Stupid...iar numărul de parc este scris oribil.
Asta cu numărul de parc ar fi ultima problema, dar într-adevăr arată groaznic, sper să schimbe fontul cu prima ocazie.
- marian51
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
marian51
Vechile faruri erau pt. model Dacia 1310 fab.in 1982,semnalizatoarele originale au fost pe Daciile fab. dupa '90 iar stopurile erau aceelasi model cu cele care erau pe camioanele anilor '70 adica Bucegi si Carpati.Asa ca eu cred ca este un pas inainte noile modele.Mie recunosc, chiar imi plac mai ales stopurile.
Vechile faruri erau pt. model Dacia 1310 fab.in 1982,semnalizatoarele originale au fost pe Daciile fab. dupa '90 iar stopurile erau aceelasi model cu cele care erau pe camioanele anilor '70 adica Bucegi si Carpati.Asa ca eu cred ca este un pas inainte noile modele.Mie recunosc, chiar imi plac mai ales stopurile.
📖 Pagination options