Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Tatra T4R

2722 posts, 652542 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 195
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

Dominatrix wrote:
P.S. Deci din 2005 pana acum s-a facut RK la 94 de Tatre?


Pana in 2008 se faceau in medie 20 vagoane pe an, acum au scazut la vreo 12 iar anul viitor doar 8.

 


Re: Tatra T4R Gabi23

#3394 - Este primul vagon ajuns la modernizare, si componente de la el sa gasesc la prottipul #3001 (care este defect de circa 3 ani).
Sursa: URAC

Poze cu o parte din vagoanele care nu mai exista ne poate oferi Dr2005, pentru ca detine fotgrafii cu cateva din cele care nu mai sunt.

 


Re: Tatra T4R ionutz18

nu modernizate ma refeream la cele casate care au fost in forma tatra :?

 


Re: Tatra T4R Gabi23

ionutz18 wrote:
nu modernizate ma refeream la cele casate care au fost in forma tatra :?


Caroseria a fost casata, insa elemente de la ele s-au folosit la contructia vagoanelor Bucur 1: boghiuri, sasiu etc. Vagoanele Bucur 1 sunt modernizari ale Vagoanelor Tatra 4R..

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Dr2005

Impropriu spus modernizări... s-au folosit doar boghiurile şi crapodinele lor. Practic... s-a construit şasiu nou, s-au sudat bucăţile de şasiu cu crapodinele superioare, apoi s-a mai sudat o bucată nouă de şasiu.
Din fericire n-a deraiat niciunul încă, însă să vedeţi ce distracţie ar fi fost: boghiurile de Tatra ar rămâne fixate de şasiu, crapodinele fiind lungi (vezi T4R-ul deraiat anul trecut la intersecţia Cal. Rahovei cu Şos. Progresu, care a rămas pe boghiuri şi a putut fi repus uşor pe şine). În schimb, purtătorul va zbura complet de acolo, el fiind prins de şasiu doar prin acel rulment de boghiu. Practic, la o deraiere cauzată de un macaz defect (cum s-au tot întâmplat), în loc să deraieze vagonul şi atât, va duce la ruperea articulaţiei (ca la V3A-uri).

 


Re: Tatra T4R Gabi23

De curand au fost scoase din parcul rece al Depoului Militari cuplul de Tatre 3373-3366.

 


Re: Tatra T4R adn2377

Gabi23 wrote:
De curand au fost scoase din parcul rece al Depoului Militari cuplul de Tatre 3373-3366.


In parcul ala "rece" mai exista vagoane nefolosite?

 


Re: Tatra T4R Gabi23

In luna februarie erau cateva vagoane, care stateau. Unele asteptau RK-ul, alte aveau mici tamponari si unele nu stiu exact cu ce probleme stateau (cum era si cazul cuplului 3373-3366). Din ce imi amintesc nefunctionale in acel moment (s-au mai intors in traseu): 3364, 3365, 3359, 3401, 3428, 3429, 3388, 3420, 3315, 3335, 3395.

 


Re: Tatra T4R Gabi23

Cuplul 3395-3335 a revenit in circulatie dupa RK.

 


Re: Tatra T4R 1689

Utilizator anonim wrote:
#3349 dupa RK.


Nu pot sa nu remarc cum arata Tatrele RATB dupa RK fata de cele din Praga...

Si nu pot sa cred ca este doar din cauza ca-s 'la ele acasa'...

Da, este admirabil faptul ca URAC-ul le tine in viata la mai bine de 35 de ani de cind au fost produse, dar - estetic - arata deplorabil...

Si nu-mi raspundeti ca arata - totusi - bine comparat cu RK-urile din anii '80-'90...

Cineva avea o vorba... 'Bine e inamicul mai bine-ului..'

 


Re: Tatra T4R autob368

Chiar nu stiu ce nu iti place la vagoanele modernizate de URAC ? Tramvaiele TATRA inca sunt rezistente, fiabile, de viteza si inca multi ani pot circula pe strazile Capitalei. Mie personal chiar imi plac foarte mult aceste vagoane.... iar cum ies ele de la URAC, eu as spune ca sunt la un nou inceput de viata. :D

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

Problema este ca ceea ce se face la URAC este mai mult o "carpeala" decat un RK in adevaratul sens la cuvantului. Vezi ce am scris in topicul despre CKD/Praga despre cum se fac RK-uri la Tatre in patria lor.

Bineinteles, la noi, vina este in principal a primariei, care nu a fost in stare sa organizeze o licitatie valabila pentru cumpararea de tramvaie si nici nu aloca fonduri suficiente pentru o intretinere corespunzatoare a vagoanelor existente. Si mecanicii de la depoul Militari se vor chinui in continuare cu tramvaie vechi de 35 de ani, care arata cum arata, fiindca nimic nu tine o vesnicie.
URAC-ul nu se poate intinde mai mult decat ii ajunge plapuma, deci fac ce pot cu fondurile pe care le au.

Oricum, multumita lor, aceste tramvaie inca mai circula si arata mult mai bine decat Tatrele din alte orase din Romania, acolo unde mai exista, care desi sunt mai noi (cum e de exemplu, cazul orasului Iasi), in mare parte au fost deja casate.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Tom

Nu in mare parte, ci toate au fost casate la Iasi. E adevarat, acolo a mai fost problema ca au fost calarite in anii '80 si '90 din cauza problemelor la tramvaiele Timis, dar asta e off-topic.
Cred ca URAC a facut treaba buna cu ele, atat cat si-a putut permite.

 


Re: Tatra T4R 1689

Imi cer scuze ca nu impartasesc opinia pozitiva, dar RK-urile efectuate de URAC Tatrelor mi se par doar ciocan, (mult) chit si (inca) un strat de vopsea...

3349 nu cred ca are mai mult de 5 cm2 de tabla plana... Si nu e doar cazul acestui vagon...

Toate pozele cu Tatre iesite proaspat din RK arata ca si cum s-ar fi intins mult chit peste rugina si o vopsea proaspata...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 195
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420986 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use