Topic: Discuții diverse
1604 posts, 406851 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GPS
V3A-2010-CA este un proiect ce vizează strict vagoanele V3A-93 fabricate de URAC. Pentru vagonul 205 a existat un alt proiect, acesta fiind primul vagon din curtea STB acționat prin curent alternativ. În cazul V3A-93M-FAUR s-a dorit reabilitarea a 50 de vagoane în V3A-R-CA, momentan proiectul este tras pe linie moartă din ce știu.
V3A-2010-CA este un proiect ce vizează strict vagoanele V3A-93 fabricate de URAC. Pentru vagonul 205 a existat un alt proiect, acesta fiind primul vagon din curtea STB acționat prin curent alternativ. În cazul V3A-93M-FAUR s-a dorit reabilitarea a 50 de vagoane în V3A-R-CA, momentan proiectul este tras pe linie moartă din ce știu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
205 a fost testarea sistemului de tractiune cu motoare in CA cu invertoare. Un proiect de succes, pentru ca sistemul deja echipeaza tramvaie Bucur LF, V3A-CA, Armonia din Timisoara și Autentic care vor fi in Arad și Galati cel putin.
Pentru cele de FAUR va mai fi lansata o licitatie de modernizare in viitor, URACul lucreaza doar la 93uri sa le modernizeze, sa speram ca se vor face mai mult de 10 pe an in viitorul apropiat.
205 a fost testarea sistemului de tractiune cu motoare in CA cu invertoare. Un proiect de succes, pentru ca sistemul deja echipeaza tramvaie Bucur LF, V3A-CA, Armonia din Timisoara și Autentic care vor fi in Arad și Galati cel putin.
Pentru cele de FAUR va mai fi lansata o licitatie de modernizare in viitor, URACul lucreaza doar la 93uri sa le modernizeze, sa speram ca se vor face mai mult de 10 pe an in viitorul apropiat.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
Tatrele în retragere (deh, au peste 40 ani), iar V3A pică la tot pasul și nici jumate din vârsta Tatrelor nu au și au uzură dublă, deh, materialele. Dacă începe și retragerea de V3A, deja sistemul de tramvai intră ușor ușor la apă. Multe linii deja merg la limită. Iar în depouri se fac eforturi să se țină actualul parc funcțional. Așa cum am mai spus, V3A și-a atins limitele.
192 a mai circulat acum vreo 4 ani pe la Colentina pe 21,și l-am văzut tractat de un V3A 93 clasic spre depou, 361 e un prototip... Iar călătorii stau în stație și așteaptă...
Tatrele în retragere (deh, au peste 40 ani), iar V3A pică la tot pasul și nici jumate din vârsta Tatrelor nu au și au uzură dublă, deh, materialele. Dacă începe și retragerea de V3A, deja sistemul de tramvai intră ușor ușor la apă. Multe linii deja merg la limită. Iar în depouri se fac eforturi să se țină actualul parc funcțional. Așa cum am mai spus, V3A și-a atins limitele.
192 a mai circulat acum vreo 4 ani pe la Colentina pe 21,și l-am văzut tractat de un V3A 93 clasic spre depou, 361 e un prototip... Iar călătorii stau în stație și așteaptă...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Nenea_titi cum se face ca mereu vezi lucruri "senzationale" pe care nu le mai vede absolut nimeni altcineva? Nu e prima dată când vii cu o astfel de informație care e ridică semne de întrebare. #192 este mort din anul 2009, a fost transferat la Colentina unde a fost descompletat si mai rău, s-au refolosit elemente de caroserie geamuri etc. Parbrizul ajunsese mi se pare ca la unul din EPCuri. N-a mai circulat nici macar o zi pe linia 21...
Nenea_titi cum se face ca mereu vezi lucruri "senzationale" pe care nu le mai vede absolut nimeni altcineva? Nu e prima dată când vii cu o astfel de informație care e ridică semne de întrebare. #192 este mort din anul 2009, a fost transferat la Colentina unde a fost descompletat si mai rău, s-au refolosit elemente de caroserie geamuri etc. Parbrizul ajunsese mi se pare ca la unul din EPCuri. N-a mai circulat nici macar o zi pe linia 21...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Cred ca pe 361 l-a vazut, ca acum vreo 4 ani a avut o perioada cand a circulat mai mult, de obicei se retragea tractat.
Cred ca pe 361 l-a vazut, ca acum vreo 4 ani a avut o perioada cand a circulat mai mult, de obicei se retragea tractat.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
@MarianAndrei: posibil să fie ca tine.
Cert e că am văzut atât pe 361 la Colentina de multe ori tractat, și parcă mi-l amintesc și pe 192...tot pe o linie de Colentina...parcă prin 2014,dar poate ai dreptate, mă înșel. În schimb le-am văzut pe 21 la un moment dat pe 326,352, 267, 097, 246, și unul din 133,137 și 180.. Nu știu care stăteau la Colentina, dar asta înainte de a exista CA-PPC la Colentina. Probabil, acum cele enumerate sprijină gardul. Nu am mai trecut așa mult prin zona celor două depouri. Dacă stă din 2009, situatia6e cu atât mai gravă... STB nu știe să gestioneze parcul...
@MarianAndrei: posibil să fie ca tine.
Cert e că am văzut atât pe 361 la Colentina de multe ori tractat, și parcă mi-l amintesc și pe 192...tot pe o linie de Colentina...parcă prin 2014,dar poate ai dreptate, mă înșel. În schimb le-am văzut pe 21 la un moment dat pe 326,352, 267, 097, 246, și unul din 133,137 și 180.. Nu știu care stăteau la Colentina, dar asta înainte de a exista CA-PPC la Colentina. Probabil, acum cele enumerate sprijină gardul. Nu am mai trecut așa mult prin zona celor două depouri. Dacă stă din 2009, situatia6e cu atât mai gravă... STB nu știe să gestioneze parcul...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
V2A
Văzut astăzi în V3A-ul 166
Afișajele O-Pelled cu LED-uri nu-i mai funcționează de ceva timp. Firma i-a fost acoperită cu hârtie albă.
Văzut astăzi în V3A-ul 166
Afișajele O-Pelled cu LED-uri nu-i mai funcționează de ceva timp. Firma i-a fost acoperită cu hârtie albă.
#166 - 19 - 26.08.2019.jpg (329.16 KB; downloaded 2655 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- bobby
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GPS
Frumoasă inițiativa, probabil scris pe grabă. Se vede că nu este singura greșeală.
Frumoasă inițiativa, probabil scris pe grabă. Se vede că nu este singura greșeală.
- cris_m
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Ideea ar fi bună să o facă o dată pe trimestru cu o zi a porților deschise în depoul Dudești, nu că ar fi acolo buricul "STB-sei", ci pentru că acolo stau vagoanele de epocă, mai interesante pentru copii decât tamvaiele încă în circulație.
1689 wrote:Dacă vorbim de Tatrele din Chiajna, al căror "parc" s'a redus "pe cale naturală" cu 1/3, STB-sa nu s'ar obosi nici dacă ar avea capacitatea de gândire să o facă. Asta deși primarul de acolo nu mai dă ajutoare la toți care nu vor să muncească, iar depoul Militari ar fi pentru unii de acolo destul de aproape de casă. Acum structura populației se mai schimbă prin zonă, se umple de angajați pe la cărpăreișăns, nu le arde lor să se facă "motormen" (denumirea americană - NY cel puțin - a vatmanilor sau a mecanicilor de metrou).
Daca STB ar vrea sa faca o actiune de PR, ar putea aduce un vatman de la Militari o data pe trimestru care sa arate copiilor cum se conducea o Tatra si sa le povesteasca despre frumusetea meseriei... Dar cred ca asta depaseste capacitatea de gindire a cuiva din STB.
Ideea ar fi bună să o facă o dată pe trimestru cu o zi a porților deschise în depoul Dudești, nu că ar fi acolo buricul "STB-sei", ci pentru că acolo stau vagoanele de epocă, mai interesante pentru copii decât tamvaiele încă în circulație.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dragos31
O imagine de azi de la mine cu 166 - pentru a se vedea hartia alba "pusa" pe firma.
166 - Acces 19 - Str. Nicolae Teclu - 30 August 2019
V2A wrote:
Văzut astăzi în V3A-ul 166 [...] Firma i-a fost acoperită cu hârtie alba.
O imagine de azi de la mine cu 166 - pentru a se vedea hartia alba "pusa" pe firma.
166 - Acces 19 - Str. Nicolae Teclu - 30 August 2019
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Tot la capitolul civilizatie demna de o capitala europeana a secolului 21, cateva poze ce ilustreaza cum acest oras isi trateaza cetatenii cu jeg, rugina, nepasare, incompetenta, mentalitati de Ev Mediu... Nici nu stiu care e mai periculos dpdv biologic, un spital din Romania sau un tramvai bucurestean? Eu zic ca ultimul castiga detasat!
Tot la capitolul civilizatie demna de o capitala europeana a secolului 21, cateva poze ce ilustreaza cum acest oras isi trateaza cetatenii cu jeg, rugina, nepasare, incompetenta, mentalitati de Ev Mediu... Nici nu stiu care e mai periculos dpdv biologic, un spital din Romania sau un tramvai bucurestean? Eu zic ca ultimul castiga detasat!
20190827_202639-1209x1612.jpg (465.75 KB; downloaded 3441 times)
20190827_202641-1209x1612.jpg (390.38 KB; downloaded 3439 times)
20190816_184319-1209x1612.jpg (328.01 KB; downloaded 3439 times)
20190816_184310-1612x1209.jpg (384.89 KB; downloaded 3438 times)
20190816_184304-1209x1612.jpg (332.18 KB; downloaded 3440 times)
📖 Pagination options