Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule

 

Topic: V3A-R-CA (2018)

48 posts, 20034 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Total de acord, am si spus ca daca ar fi dupa mine as trimite doar tramvaie care nu fac parte din parcul circulant zilnic tocmai pt a-l mari la capatul acestei investitii.

@punmeister, 5 contracte de cate 10 tramvaie?

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Cam asa, castigatorul licitatiei trebuie sa livreze minim 3 tramvaie si maxim 12 tramvaie per contract.

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

La gard stau tramvaie de toate felurile, reostatice, CH, convertizor CA, licitatia trebuie sa fie unitara.
Logic ar fi sa se bage doar reostaticele pentru ca sunt cele mai energofage si astfel s-ar face o mare reducere la consumul de nergie electrica, doar ca astea sunt si cele mai multe la traseu pentru ca sunt cel mai usor de reparat cu patentul, ca la noi nicaieri.

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

FAUR-urile sunt toate reostatice.

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Daca este sa trimita doar reostatice atunci puteti sa stati linistiti, cand se trimite unui atunci acela o sa fie chelit de orice piesa utila, si cu piesele acelea se reactiveaza altul de la gard si se trimite la traseu.

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Voi fi Gica-contra, dar:
Un tramvai nou costa intre 2-3 mil euro. UE ofera fonduri nerambursabile de cel putin 75%. Nu mai bine punem acesti 580k euro / bucata V3A ca diferenta si luam tramvaie noi?

Carpim ce se mai poate si aia este. Tragem prea mult de aceste V3A care clar nu mai corespund zilelor noastre, ma refer aici inclusiv la cele modernizate. D.p.d.v. al calatorului, care este diferenta ca se urca intr-un CA sau intr-un 93? Vagonul cu PPC, atat! In rest, aceste modernizari n-aduc nimic net superior experientei calatoriei. Mi se pare ca pur si simplu prelungim viata unor dinozauri. As fi fost de acord macar daca le-ar fi lungit cu inca un tronson.

Astept cu mare placere contraargumente.

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Cu cei 30 mil. de euro alocati pentru 50 de V3A-R-CA cate tramvaie noi cumperi? 10? 15?
Tramvaie noi - exclus cata vreme RATB este RA si nu SC, pentru ca la 100 de tramvaie noi cat vrea primaria nu ii vad sa scoata 350 de milioane de euro din bugetul primariei.
In al doilea rand, aici nu vorbim de niste tramvaie Made in URAC, o sa vorba de o modernizare serioasa cu AC in salon, camere video si materiale de calitate fata de URAC.

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati Robert24

Pe un sasiu ce dateaza din anii 60... Adevarate "bijuterii"...  :evil:

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Pai m-am exprimat destul de clar, acesti bani sa fie diferenta (restul de plata) pe care STB/PMB trebuie sa o puna pentru achizitia pe fonduri nerambursabile, nu plata integrala pentru tramvaiele noi. Si tot ai putea cumpara, cu ajutorul fondurilor nerambursabile, vreo 40 de tramvaie noi.

Stiu povestea cu RA si SC, dar sa nu uitam ca tocmai s-a votat. Avem de ales, aruncam pe fereastra aproape 30 mil euro pentru modernizarea unor vagoane scurte, cu trepte si cu o durata de viata propusa de doar 14 ani doar pentru ca nu suntem in stare sa rezolvam o problema birocratica? Sau facem ceea ce este corect si rational economic si inlocuim treptat parcul de tramvaie?

Atentie, nu zic ca am perfecta dreptate, dar astfel de decizii precum modernizarea unui lot important de tramvaie sunt strategice. Asta inseamna ca cineva din PMB ar fi trebuit sa faca "analiza SWOT" pentru o asemenea investitie. Tocmai argumentele pe care le-am ridicat mai sus (modernizare vs. diferenta pentru tramvaie noi) ar trebui sa aiba niste raspunsuri oficiale.

LE. Sa fim seriosi, uitati-va la Armonii, in special la cele de la Remar. Sunt lucrate mizerabil.

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati Costin

punmeister wrote:
Cu cei 30 mil. de euro alocati pentru 50 de V3A-R-CA cate tramvaie noi cumperi?

30 mil. alocate de PMB = 120 mil. cu diferenta de la UE (fonduri europene). Deci, cate cumperi?

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Sincer, nici eu nu sunt de acord cu aceste modernizari. Daca proiectul ar fi fost implementat acum 10 ani, era ceva mai fezabil, sa zicem. Dar acum repet ce am scris la un moment dat pe Facebook, este exact cum ai vopsi o casa de chirpici si te lauzi ca ai casa "noua". Nu mai merge asa. Trebuie luat taurul de coarne si cumparate tramvaie noi. Chiar si din acelea mai proaste, nu trebuie unele cine stie ce. Macar ar corespunde putin cerintelor secolului 21.

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati Robert

Dacă cumperi tramvaie de la UE banii merg afară. Dacă modernizezi 50 de tramvaie în România, cu o firmă de a casei, învârți cei 30 de milioane precum dorești tu. Deci eu zic că deja avem și cunoaștem toți răspunsul. Începând de la licitația de autobuze cu mentenanță 4 ani oferită de un SRL la parter de bloc, probabil aceasta este a doua licitație la care se încearcă deturnarea de fonduri.

Să nu uităm că peste 2 ani vin alegerile și toate partidele au nevoie de bani de campanie, mici, bere și multe alte pixuri și brelocuri  :popa:

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Cat timp viteza maxima este 50km/h, daca sina este buna atunci merg bine toate, daca sina e proasta atunci alea noi se strica, deci per total tot boghiurile de acuma 40 de ani sunt de preferat.
Daca era sa vorbim de viteze pana la 80km/h atunci da, evident un boghiu de azi este mai bun decat unul de acum 40 de ani, dar cat timp nici nu se vrea nci nu se poate...

 


Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati Robert

Eu zic că nu se rezumă totul la viteză. Categoric fără o infrastructură corespunzătoare nu se poate face nimic și clar trebuia prima oară modernizată calea de rulare. Acolo unde ea a fost modernizată trebuie tramvaie noi, discutăm de confortul pasagerilor, accesibilitate, fluidizarea traficului prin atragerea călătorilor ocazionali și multe altele. Să nu mai discutăm de imaginea orașului. Ce crede un turist când trebuie să meargă 30 de minute cu tramvaiul prin București...dacă are tupeu.

Nimeni nu zice să nu modernizezi tramvaie vechi, peste tot în lume se face. Elveția are trenuri turistice din anii 50, dar tu să nu fi în stare să iei tramvaie noi în 28 de ani decât niște amărâte de Bucur. Scuzați-mă, dar eu sunt ferm convins că NU SE VREA și punct.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use