Topic: V3A-R-CA (2018)
48 posts, 20017 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
V3A-R-CA (2018)
punmeister
RATB a lansat licitația pentru modernizarea a 50 de tramvaie V3A-93
RATB a lansat licitația pentru modernizarea a 50 de tramvaie V3A-93
RATB a lansat licitația pentru modernizarea a 50 de tramvaie V3A-93 prin transformarea acestora în tramvaie V3A-R-CA, prin reconstrucția parțială și modernizarea sistemelor de tracțiune prin utilizarea motoarelor de Curent Alternativ și a invertoarelor de tracțiune. Proiectul de modernizare prevede instalarea de sisteme de climatizare în salonul celor 50 de tramvaie dar și a sistemelor de monitorizare video permanentă. Cele 50 de tramvaie vor fi modernizate în perioada 2018-2019, valoarea totală a contractului fiind de 135 milioane de lei, fără TVA. Atribuirea contractului va avea loc până la data de 16 august 2018.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Daca vreti sa aruncati o privire pe caietul de sarcini, il gasiti mai jos:
Rezulta un pret pe bucata de aprox. 578.000 Euro. Ca idee, o Armonie a costat cam 560.000 Euro.
Daca vreti sa aruncati o privire pe caietul de sarcini, il gasiti mai jos:
CAIET DE SARCINI - RECONSTRUCTIA SI IMBUNATATIREA PARAMETRILOR TEHNICI SI DE CONFORT A 50 DE TRAMVAIE - 26.02.2018.pdf
CAIET DE SARCINI - RECONSTRUCTIA SI IMBUNATATIREA PARAMETRILOR TEHNICI SI DE CONFORT A 50 DE TRAMVAIE - 26.02.2018.pdf (1.69 MB; downloaded 662 times)
Rezulta un pret pe bucata de aprox. 578.000 Euro. Ca idee, o Armonie a costat cam 560.000 Euro.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Robert24
Bine macar ca au prevazut instalatie AC...
Oricum, nu au cum sa se modernizeze 50 de tramvaie intr-un interval asa scurt. Mai ales ca trebuie facut un proiect!
Bine macar ca au prevazut instalatie AC...
Oricum, nu au cum sa se modernizeze 50 de tramvaie intr-un interval asa scurt. Mai ales ca trebuie facut un proiect!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Tare mi-e ca nu modifica prea tare proiectul CH-PPC-urilor/2010 CA-urilor...
Tare mi-e ca nu modifica prea tare proiectul CH-PPC-urilor/2010 CA-urilor...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Sa fie dintre cele cazute de prin depouri? Nu de alta dar daca oau tramvaie apte de circulatie scade nr de vagoane la strada, in pofida intentiilor bune
Sa fie dintre cele cazute de prin depouri? Nu de alta dar daca oau tramvaie apte de circulatie scade nr de vagoane la strada, in pofida intentiilor bune
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Tramvaiele vizate sunt cele 50 de V3A-93M-FAUR.
Pai cam asta se vrea din caietul de sarcini, doar ca realizat la standardul tramvaielor Armonia/GT4M, nu la standardele URAC.
Tramvaiele vizate sunt cele 50 de V3A-93M-FAUR.
cris_m wrote:
Tare mi-e ca nu modifica prea tare proiectul CH-PPC-urilor/2010 CA-urilor...
Pai cam asta se vrea din caietul de sarcini, doar ca realizat la standardul tramvaielor Armonia/GT4M, nu la standardele URAC.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Ah inseamna ca participa si Aradul sau Pascaniul la treaba asta, nu e cu dedicatie pt URAC. Depinde daca se inscriu.
Ah inseamna ca participa si Aradul sau Pascaniul la treaba asta, nu e cu dedicatie pt URAC. Depinde daca se inscriu.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Costin
URAC nu este entitate de sine statatoare, deci exclus. Daca se faceau in URAC, era licitatie pentru piese. E imposibil ca URAC sa faca aceste modernizari asa cum e formulat caietul de sarcini.
URAC nu este entitate de sine statatoare, deci exclus. Daca se faceau in URAC, era licitatie pentru piese. E imposibil ca URAC sa faca aceste modernizari asa cum e formulat caietul de sarcini.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Mi-ar placea ca modernizarile astea sa vina la pachet si cu o crestere a parcului circulant, toate cele 50 de tramvaie vizate de modernizari circula? Sau macar majoritatea? Probabil zic o prostie dar mie mi-ar placea sa se trimita la modernizat (care oricum inseamna o schimbare totala a tramvaiului daca te uiti la GT4M sau la Armonia) majoritar tramvaie care momentan stau pe bara din lipsa de piese, din lipsa de una, de alta. Daca trimitem 50 de tramvaie la modernizat ce punem in locul lor pe sine? Ok, n-or sa plece toate 50 deodata dar si asa suntem in deficit de vagoane. Alea 100 de tramvaie noi? Pai pana vin alea se face 2020 lejer daca nu mai mult. Iar modernizarile astea se incheie in 2019 conform stirii. Sau poate incep lucrarile pe Pompeiu cum se zice si 16 cu 36 se suspenda si uite asa apar vagoane disponibile. Apoi incep altele poate prin alte parti si se jongleaza pe mai multe fronturi.
Mi-ar placea ca modernizarile astea sa vina la pachet si cu o crestere a parcului circulant, toate cele 50 de tramvaie vizate de modernizari circula? Sau macar majoritatea? Probabil zic o prostie dar mie mi-ar placea sa se trimita la modernizat (care oricum inseamna o schimbare totala a tramvaiului daca te uiti la GT4M sau la Armonia) majoritar tramvaie care momentan stau pe bara din lipsa de piese, din lipsa de una, de alta. Daca trimitem 50 de tramvaie la modernizat ce punem in locul lor pe sine? Ok, n-or sa plece toate 50 deodata dar si asa suntem in deficit de vagoane. Alea 100 de tramvaie noi? Pai pana vin alea se face 2020 lejer daca nu mai mult. Iar modernizarile astea se incheie in 2019 conform stirii. Sau poate incep lucrarile pe Pompeiu cum se zice si 16 cu 36 se suspenda si uite asa apar vagoane disponibile. Apoi incep altele poate prin alte parti si se jongleaza pe mai multe fronturi.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
V2A
Situația tramvaielor FAUR este următoarea:
- frână cu federe (30): 051, 105, 106, 109, 119, 147, 173, 190, 199, 208, 213, 228, 229, 233,234, 238, 240, 241, 243, 244, 248, 262, 269, 270, 304, 321, 322, 332, 336, 345.
- frână cu pompe Hanning&Kahl (22): 005, 024, 114, 130, 139, 176, 197, 198, 217, 219, 223, 231,251 (RK), 252, 268, 275, 282, 284, 285, 295, 299, 329.
Tramvaiele scrise cu roșu sunt defecte.
Situația tramvaielor FAUR este următoarea:
- frână cu federe (30): 051, 105, 106, 109, 119, 147, 173, 190, 199, 208, 213, 228, 229, 233,234, 238, 240, 241, 243, 244, 248, 262, 269, 270, 304, 321, 322, 332, 336, 345.
- frână cu pompe Hanning&Kahl (22): 005, 024, 114, 130, 139, 176, 197, 198, 217, 219, 223, 231,251 (RK), 252, 268, 275, 282, 284, 285, 295, 299, 329.
Tramvaiele scrise cu roșu sunt defecte.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Multam V2A! Deci ar fi totusi cateva acolo care ar reprezenta un plus la capatul procedurii de modernizare. O mica mentiune/intrebare: de ce nu s-au luat toate 52 in calcul pentru procesul asta de modernizare? Doar o curiozitate.
Multam V2A! Deci ar fi totusi cateva acolo care ar reprezenta un plus la capatul procedurii de modernizare. O mica mentiune/intrebare: de ce nu s-au luat toate 52 in calcul pentru procesul asta de modernizare? Doar o curiozitate.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Florinds
Cu siguranta nu se vor moderniza toate deodata, nu exista nici piese si nici atata personal care sta degeaba acum sau dupa. Si eu sper ca vor fi trimise cu cap, prima data cele cu defecte mai mari...
Puss in Boots wrote:
Mi-ar placea ca modernizarile astea sa vina la pachet si cu o crestere a parcului circulant, toate cele 50 de tramvaie vizate de modernizari circula? Sau macar majoritatea? Probabil zic o prostie dar mie mi-ar placea sa se trimita la modernizat (care oricum inseamna o schimbare totala a tramvaiului daca te uiti la GT4M sau la Armonia) majoritar tramvaie care momentan stau pe bara din lipsa de piese, din lipsa de una, de alta. Daca trimitem 50 de tramvaie la modernizat ce punem in locul lor pe sine? Ok, n-or sa plece toate 50 deodata dar si asa suntem in deficit de vagoane. Alea 100 de tramvaie noi? Pai pana vin alea se face 2020 lejer daca nu mai mult. Iar modernizarile astea se incheie in 2019 conform stirii. Sau poate incep lucrarile pe Pompeiu cum se zice si 16 cu 36 se suspenda si uite asa apar vagoane disponibile. Apoi incep altele poate prin alte parti si se jongleaza pe mai multe fronturi.
Cu siguranta nu se vor moderniza toate deodata, nu exista nici piese si nici atata personal care sta degeaba acum sau dupa. Si eu sper ca vor fi trimise cu cap, prima data cele cu defecte mai mari...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Da, se modernizeaza in 5 contracte, primul pentru 2018, restul de 4 pe 2019.
Da, se modernizeaza in 5 contracte, primul pentru 2018, restul de 4 pe 2019.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-R-CA - Evolutie, istorie, noutati
Costin
Faptul ca sunt FAUR n-ar trebui sa fie o prioritate. Dupa capul meu, cele 50 ar trebui sa fie toate cu frane pe federe. Sau, daca nu, macar sa fie toate deja in parcul rece.
Puss in Boots wrote:
Multam V2A! Deci ar fi totusi cateva acolo care ar reprezenta un plus la capatul procedurii de modernizare. O mica mentiune/intrebare: de ce nu s-au luat toate 52 in calcul pentru procesul asta de modernizare? Doar o curiozitate.
Faptul ca sunt FAUR n-ar trebui sa fie o prioritate. Dupa capul meu, cele 50 ar trebui sa fie toate cu frane pe federe. Sau, daca nu, macar sa fie toate deja in parcul rece.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule
•
Choose destination