Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41

1124 posts, 311213 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 81
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

Acestea sunt in numar de 40 si sunt garate la Depoul Bucurestii Noi, initial schema lor de culoare a fost rosu dar pe masura ce au intrat la RK au trecut in schema clasica a RATB. Diferenta dintre vagoanele V3A-93 clasice este aparitia mastilor la tampoane, model nou de faruri si controler fiabilizat.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Cele 38+2 vagoane sunt: 006, 021, 023, 025, 047, 049, 054, 055, 068, 075, 080, 094, 098, 101, 118, 122, 129, 143, 144, 151, 154, 158, 160, 195, 196, 201, 218, 226, 266, 273, 278, 288, 297, 300, 311, 316, 339, 349 +008, 164.

#094 - Unul dintre vagoanele cele mai fiabile de la Bucurestii Noi, titular al liniei 41. Este modernizat in anul 1997, si a avut doua reparatii capitale, prima in anul 2002, iar cea de-a doua in primavara anului 2008.

094 - 41 - 13.01.2010.jpg (601.52 KB; downloaded 12898 times)

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 marian

Cred ca alt vagon care nu prea a avut defecte este 021,care cu toate ca nu a avut parte de RK [doar a fost vopsit] circula inca.Imi pare rau ca nu am o fotografie, dar banuiesc ca cine vrea sa l vada intra in galeria lui Marian.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

021, 195 si 154 sunt vagoane care au circulat aproape permanent pe 41. Ma rog conteaza si cat de mult le intretin titularii.
Din cele mai noi sunt intretinute foarte bine 008, 164 si 288.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

Ca tot vorbeam de 195, acesta este modernizat in 2002 si de atunci nu a avut RK deloc, doar o revopsire in depou in 2008. Nici macar bandajele nu stiu daca le-a avut schimbate de cand a fost modernizat. Prima poza e din martie 2006 iar a doua de astazi de la ora ~17.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

195 a fost revopsit in aceeasi perioada cu 158, adica in luna aprilie 2009. Ambele le dadusem "disparute" crezandu-le picate prin depou pana cand l-am vazut mai intai pe 195, care mi-a amintit de  cat de rosii si frumoase erau vagoanele la deschiderea liniei din octombrie 2002. Apoi am aflat de la un prieten ca este vopsit in depou si 158 si, la vreo 2 saptamani, a iesit si el in traseu. Din pacate din ce am inteles, 158 nu este un vagon stralucit avand multe defecte de-a lungul acestor ani.

158 - 41 - 13.11.09.jpg (806.86 KB; downloaded 12805 times)

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

#006 este la fel unul dintre cele mai bune vagoane ale liniei, nu imi amintesc sa fi stat defect prin depou zile intregi din anul 2002 cand a fost cosntruit. Singura perioada de abesenta a fost in perioada aprilie - septembrie 2009, cand a avut parte de RK la URAC deoarece era unul din cele mai uzate vagoane la nivelul caroseriei, dar si al interiorului de la cat de folosit a fost. Astazi am descoperit ca i-au fost impodobite oglinzile (vineri nu erau), aratand astfel mai vesel  :D.

006 - 41 - 18.01.2010.jpg (646.43 KB; downloaded 12780 times)

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

#151, miercuri era inca in URAC, azi a fost scos deja in "rodaj" pe linia 20. Va reveni acolo unde ii este locul, adica in 41, unde era unul din titularele incontestabile ale liniei, atunci cand era functional  :oops:. A fost unul din cele mai uzate vagoane de metrou usor din toate punctele de vedere. Deasemenea putini stiu, ca vagonul #151 este prototipul modernizat la inceputul anului 2002 pentru linia de "metrou usor" 41  :D.

151 - 20 - 05.02.2010_001.jpg (606.15 KB; downloaded 12786 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

151 a fost realizat inca dinainte sa inceapa lucrarile la linie, prin ianuarie 2002, apoi a stat mai mult prin depou si URAC asteptand finalizarea liniei 41.
Autocolantul rosu are si el o poveste mai lunga, vagoanele au fost colantate in timp record, in cateva zile inainte de inaugurarea liniei, dupa ce primarul de atunci don Basescu a fost in depou si a spus "bai baieti faceti ceva sa iasa in evidenta vagoanele"  :lol:

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Eu auzisem ca au fost colantate cu 2-3 zile inainte de inaugurarea liniei din octombrie 2002. Imi povestise cineva ca a fost o graba imensa sa colantezi 34 de vagoane in cateva ore in Bucurestii Noi(fara 311, 316, 008, 297, 288 si 164).  Si solutia era temporara la vremea respectiva cu aceste vagoane se spunea in fata camerelor de luat vederi, tin minte, chiar actualul presedinte in tramvaiul inaugural, ca " nu vor sta decat cateva luni aceste vagoane si vom aduce ceva nemapomenit...". Buna gluma...  :lol:.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

Pai la momentul acela avea dreptate, in URAC era pregatit lotul de 64 vagoane Bucur 1 (model 3003) ce urmau sa intre cuplate cate 2 pe linia 41, ca ulterior au fost retrase fondurile e partea a doua.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Deci sa inteleg ca: varianta finala a proiectului Bucur 1 era modelul #3003 - aparut in anul 2003. Apoi bugetul a fost blocat, si apoi s-au acordat totusi ceva fonduri pentru modelul #3004 (anul 2004) si modelul 3005 (anul 2005). Cand s-au gandit 3004 si 3005 sa inteleg ca picase proiectul de a fi cuplate pentru linia 41, nu? Si inca o intrebare: De ce s-a oprit productia la 3011? Nu puteau fi doar 10 sau 15? Sincer aceste vagoane ar fi bune pe linii cu capacitate redusa gen 4, 7, 23, 24, 42, 44, 46, 47 etc.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

La ora aceea URACul deja incepuse proiectarea lui Bucur LF si a V3A-93ului PPC si au preferat sa mai astepte cativa ani ca sa introduca vagoane mai bune decat Bucur 1 pe linia 41 (la ora actuala Bucur 1 se defecteaza destul de des). Lucru care s-a si intamplat, la ora asta avem 75% din parcul liniei 41 cu vagoane modernizate, cu podea coborata si chopper, un vagon in CA si 4 Bucur LF care cel mai probabil tot aici vor ajunge.
Bucur 1 vor mai fi, dar nu anul acesta, se vor mai face pana la 3025, motivul pentru care proiectul este blocat este ca nu au podea coborata si capacitate prea mare.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 marian

Foarte interesanta partea cu 4 Bucur LF, cand se vor face, anul acesta? Sa intelegem ca prototipul a fost aprobat?

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 81
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420552 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use