Topic: V3A-2010-CA
1365 posts, 454772 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
V3A-2010-CA
Utilizator anonim
Primul vagon din aceasta serie este #204, toate acestea vor fi obtinute din actualele V3A-93 prin transformarea caroseriei din V3A-93 in V3A-93-CA-PPC. Pe langa sistemul de actionare in CA cu invertoare mai apare si trecerea la sistem de franare H&K cu mecanism cu etriere (asemeni celui de pe Bucur 1 si Bucur LF). De asemenea este posibil ca aceasta serie sa aiba implementata schema de culoare galbena.
Avand in vedere ca deja depoul Alexandria are un vagon in CA (205) care se descurca perfect pe linia 41 cel mai probabil vagoane din aceasta serie vor ajunge la Depoul Alexandria.
Cu detalii si poze revin pe parcurs.
Primul vagon din aceasta serie este #204, toate acestea vor fi obtinute din actualele V3A-93 prin transformarea caroseriei din V3A-93 in V3A-93-CA-PPC. Pe langa sistemul de actionare in CA cu invertoare mai apare si trecerea la sistem de franare H&K cu mecanism cu etriere (asemeni celui de pe Bucur 1 si Bucur LF). De asemenea este posibil ca aceasta serie sa aiba implementata schema de culoare galbena.
Avand in vedere ca deja depoul Alexandria are un vagon in CA (205) care se descurca perfect pe linia 41 cel mai probabil vagoane din aceasta serie vor ajunge la Depoul Alexandria.
Cu detalii si poze revin pe parcurs.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dominatrix
Ma intreb de ce au inceput cu 204, si nu cu Holec-urile 192 si 361 ca doar si-au "facut mana" cu 205, care e identic.
Ar fi interesant de stiut daca si urmatoarele 4 Bucur LF vor fi dotate cu motoare asincrone.
Ma intreb de ce au inceput cu 204, si nu cu Holec-urile 192 si 361 ca doar si-au "facut mana" cu 205, care e identic.
Ar fi interesant de stiut daca si urmatoarele 4 Bucur LF vor fi dotate cu motoare asincrone.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
NU, de la anul Bucur LF in CA
S-a inceput cu 204 fiind serie noua, 192 si 361 mai asteapta, probabil anul viitor.
Dominatrix wrote:
Ar fi interesant de stiut daca si urmatoarele 4 Bucur LF vor fi dotate cu motoare asincrone.
NU, de la anul Bucur LF in CA
S-a inceput cu 204 fiind serie noua, 192 si 361 mai asteapta, probabil anul viitor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Vaganele CA-PPC vor fi diferite si ca aspect fata de CH PPC datorita faptului ca echipamentele vor fi montate pe acoperis pentru o ventilatie foarte buna. Astfel pe tot acoperisul vor fi montate aparatori cum gasim la vagoanele de FAUR sau EP. De asemenea schema de vopsire ramane aceeasi, nu se trece la galbenul Bucur LFurilor.
Vaganele CA-PPC vor fi diferite si ca aspect fata de CH PPC datorita faptului ca echipamentele vor fi montate pe acoperis pentru o ventilatie foarte buna. Astfel pe tot acoperisul vor fi montate aparatori cum gasim la vagoanele de FAUR sau EP. De asemenea schema de vopsire ramane aceeasi, nu se trece la galbenul Bucur LFurilor.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Al doilea vagon care va fi modernizat din V3A-93 in V3A-93-CA-PPC este076. Acest vagon a fost al 8-lea modernizat la URAC in anul 1995. A apartinut in acesti 15 ani de exploatare depourilor: Colentina (1995-2007), Giurgiu (2007-2008), Dudesti (2008-2009) si Titan (2009-2010). A avut un RK la boghiuri in februarie 2009.
Al doilea vagon care va fi modernizat din V3A-93 in V3A-93-CA-PPC este076. Acest vagon a fost al 8-lea modernizat la URAC in anul 1995. A apartinut in acesti 15 ani de exploatare depourilor: Colentina (1995-2007), Giurgiu (2007-2008), Dudesti (2008-2009) si Titan (2009-2010). A avut un RK la boghiuri in februarie 2009.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Interesant ca au renuntat sa mai aduca de la Colentina, cel mai probabil pentru a se continua schimbul de vagoane dintre Alexandria si Titan.
Interesant ca au renuntat sa mai aduca de la Colentina, cel mai probabil pentru a se continua schimbul de vagoane dintre Alexandria si Titan.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Alexandria pentru linia 41. Doar daca acestia nu le vor (foarte putin probabil avand in vedere ca sunt foarte multumiti de 205) vor ajunge la Dudesti.
Chev Celios wrote:
Pana la urma sa decis unde vor fi duse?
Alexandria pentru linia 41. Doar daca acestia nu le vor (foarte putin probabil avand in vedere ca sunt foarte multumiti de 205) vor ajunge la Dudesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
#204, la versiunea CA-PPC din ce vad interiorul va fi alb, nu gri ca la CH-PPC.
#204, la versiunea CA-PPC din ce vad interiorul va fi alb, nu gri ca la CH-PPC.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
In 2 saptamani 204 va fi legat si pus boghiuri, purtatoarele sunt aproape gata iar cele motoare vor fi gata in momentul in care vor fi motoare disponibile.
Noutatea de la acest vagon este ca va fi montata frana cu solenoid pe ambele boghiuri purtatoare.
In 2 saptamani 204 va fi legat si pus boghiuri, purtatoarele sunt aproape gata iar cele motoare vor fi gata in momentul in care vor fi motoare disponibile.
Noutatea de la acest vagon este ca va fi montata frana cu solenoid pe ambele boghiuri purtatoare.
- ionutz18
-
Posted:
-
- ionutz18
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ionutz18
nu ar fi trebuit asa trebuia usile cum suNT la cele modernizate din V2A?
nu ar fi trebuit asa trebuia usile cum suNT la cele modernizate din V2A?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Din vechiul V3A-93 204 a mau ramas practic doar sasiul, scheletul metalic al corpurilor A si B si usile. Corpul C a fost modificat pentru a avea podeaua coborata. Botul si spatele sunt noi, deasemenea acoperisul si toata tabla de pe vagonului a fost inlocuita. Usile din pacate nu au fost inlocuite, sunt acelasei vechi cu care a sosit vagonul la uzina. Geamurile sunt zgariate cam toate zgariate... Va dati seama ca, asemeni cum se intampla cu ce ajunge la RK, nu se trimit vagoane cu piesele astea substituibile cele mai bune. Mai ales ca se stia ca vagonul nu se mai intoarce la Dep. Colentina. Era o buna idee sa i se monteze si niste usi noi, sau macar cu geamuri lipite (ca la CH-PPC) luate de pe alt vagon. Cele ale CH-PPC-urilor sunt usi noi produse la URAC.
Din vechiul V3A-93 204 a mau ramas practic doar sasiul, scheletul metalic al corpurilor A si B si usile. Corpul C a fost modificat pentru a avea podeaua coborata. Botul si spatele sunt noi, deasemenea acoperisul si toata tabla de pe vagonului a fost inlocuita. Usile din pacate nu au fost inlocuite, sunt acelasei vechi cu care a sosit vagonul la uzina. Geamurile sunt zgariate cam toate zgariate... Va dati seama ca, asemeni cum se intampla cu ce ajunge la RK, nu se trimit vagoane cu piesele astea substituibile cele mai bune. Mai ales ca se stia ca vagonul nu se mai intoarce la Dep. Colentina. Era o buna idee sa i se monteze si niste usi noi, sau macar cu geamuri lipite (ca la CH-PPC) luate de pe alt vagon. Cele ale CH-PPC-urilor sunt usi noi produse la URAC.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CA-PPC - Evolutie, istorie, noutati
florin.lifticariu
Motoarele de tractiune cine le va livra ?
Motoarele de tractiune cine le va livra ?
📖 Pagination options