Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022

1049 posts, 245154 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 75
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 orex

Si pana la urma unde circula, in lume, modelul asta de 12 m? :think:

 



Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Costin wrote:
Puss in Boots wrote:
mai conteaza ca e cu dedicatie? Avem nevoie de troleibuze noi.

"A furat, da' macar a mai facut si el ceva"... :roll:

Compromisuri romanesti (o tot aud si la cei care il ridica il slavi pe Videanu ca a reabilitat linii de tramvai)... acu na, sa stam cu troleele vechi e si asta o optiune.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 micutzu

Cat or mai tine si alea,vor incepe sa pice din ce in ce mai des pana vor fi inlocuite cu autobuze.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Andrei98

Am gasit si eu intamplator asta pe forum, ce ziceti, va bagati sa fiti cobai?
Aron wrote:
Defapt, conform site-ului transphoto.ru, este vorba de un troleibuz cu 3 sectiuni pe nume Bozankaya Vossloh Kiepe. Si a ars la a 5-a zi dupa punerea in circulatie, tot atatea zile are noua linie de troleibuz usor, in traducere libera.





sursa: http://transphoto.ru/photo/794444/

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Valentin

Pune toate datele daca tot poti sa traduci, ca de exemplu anul incidentului (2015 - trambus construit in 2014), numarul de incidente ( 1 dovedit ), modelul (Bozankaya Vossloh Kiepe), de ce a luat foc:

1- the behavior of dc power supply seemed normal before and after the incident, as well as power surge regulator and transformers that supplying the system.
2- scada and power levels also seemed fine, (it's about software and computer systems probably.)
3- an independent german foundation (TÜV Thüringen) found a problem with contactor box. Electric arc caused the contactor box to overheat and built up pressure inside the box caused the fire.
4- conclusive report points out that the overheated contactor box is caused the accident, the same defect could not found on other trambuses.
5- Any kind of problems and defects on the trambuses are insured by the manufacturer, they started to build a new trambus.

damaged parts of the cables has been repaired and trambuses started new test drives.

according to another sources, the faulty box is manufactured by Vossloh-Kiepe (Vossloh-Kiepe electric inlet box? or something like that)


Eu zic ca de atunci problema s-a rezolvat.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Andrei98

Eu n-am tradus nimic, doar am citat alta postare de pe forum. Poate s-a rezolvat pentru astea dar la noi vin cu un model de 12m care nu exista, si cum au dat-o in bara cu modelul respectiv asa pot face si cu astea.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Solaris

Poate ar fi de spus si despre fabrica Sileo care a ars in 2017 in Germania (neoficial incendiul pornit de la un autobuz in fabricatie). Deasemenea, in Germania au fost cazuri de ''combustie spontana'' la cateva autobuze electrice Sileo.
Dar toate acestea nu inseamna nimic fata de determinarea PMB de a bate palma cu Bozankaya.
In mod normal la evaluarea tehnica nu ar fi avut cum sa treaca in veci. Se cereau certificate de test ale autovehiculului ofertat. Bozankaya a depus certificate ale ebus-ului Sileo. Se cerea omologare EU a autovehiculului ofertat. Bozankaya a depus omologarea ebus-ului Sileo.
Practic s-a ofertat ebus-ul Sileo si o promisiune ca i se ataseaza pantografe.
Asta vom cumpara. Si pot presupune ca pe langa 100 troleibuze vom avea si cativa cetateni multumiti de o afacere buna.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Albert

Dacă pana acum nu aveam nicio referință pentru aceste troleibuze, se pare ca acum am facut rost. Și sunt unele foarte bune... :headbash:  :popa:

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 bercenicity

În caietul de sarcini se cere motor  electric amplasat în consola spate. Sileo S12 are punte spate ZF AVE cu 2 motoare integrate în punte și reductor planetar - interzis în caietul  de sarcini. Ma gândesc ca dacă se considera ceva produs de serie în contextul licitației noastre  o sa fie trambusul (care are motoare separate) nu e-busul.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Solaris

Detalii. Puteau sa vina si cu un batiscaf si tot treceau de tehnic. Asa cum au trecut de altfel.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 micutzu

@Solaris: Vad ca tot va plangeti ca a castigat Bozankaya.Dar Solaris de ce nu a participat la licitatie ? A fost singurul ofertant,era normal sa castige, daca erau si alte oferte poate altul ar fi fost deznodamantul.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Poate daca erau mai multi participanti si se contesta, CNSC spunea ca e ceva in neregula, si chiar daca nu avea nimeni dreptate, se anula si se relua. Eu pana la proba contrarie sper ca Bozankaya sa vina cu un produs fiabil.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 micutzu

E usor sa critici pe altul cand nici macar nu te obosesti sa participi la licitatie.Cat de fiabile sunt ramane de vazut la momentul respectiv,e inutil sa ne dam cu parerea de pe acum.Asa s-a zis si despre Otokar cand au castigat licitatia si uite ca merg bine mersi deocamdata.

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 75
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use