Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Repartizarea troleibuzelor

334 posts, 103432 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 24
 
 

📖 Pagination options
Repartizarea troleibuzelor autob368

Propun ca vehiculele sa fie repartizate "ordonat", adica sa nu mai existe aceste intercalari atat de dese, ma refer aici la troleibuzele Ikarus415T repartizate intre Berceni si Bucurestii Noi. De exemplu, acestea sa fie repartizate astfel:
5100-5131, 5133,5134 Bucurestii Noi
5136-5150 Berceni
5151-5174, 5176-5199 Vatra Luminoasa
5202-5207 Bucurestii Noi
5208-5220 Berceni
5221-5248,5250-5300 Bujoreni
Pentru vehiculele Iribus, alternanta vehiculelor pe depouri este in regula, respectiv:
5301-5310,5321-5330,5341-5350,5361-5370,5381-5390 Bujoreni
5311-5320,5331-5340,5351-5360,5371-5380,5391-5400 Vatra Luminoasa
Astfel, ar fi 40 vehicule pentru Bucurestii Noi, 28 pentru Berceni, 110 Vatra Luminoasa, 119 Bujoreni - total 297 vehicule.
Necesarul de vehicule este asigurat, cu intervale intre 2-35 minute in functie de traseu.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Dr2005

E cam greu să ordonezi acum vehiculele... implică şi costuri mari (mutare, hârţogărie etc.) şi nici nu are un efect benefic asupra călătorului (de fapt, n-are niciun efect asupra călătorului).

 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Chev Celios

Ordonarea trebuia facuta cum spune si Dragos de la bun inceput acum nu mai are nici un rost.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Utilizator anonim

De la suspendarea liniei 86 troleibuzele 5399 si 5400 s-au mutat in general pe linia 90.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Chev Celios

Utilizator anonim wrote:
De la suspendarea liniei 86 troleibuzele 5399 si 5400 s-au mutat in general pe linia 90.


5399 azi a circulat in linia 66,iar 5400 in linia 90.





 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB autob368

Cel putin acum cu suspendarea lui 86 ar putea chiar dubla parcul liniei 90 (care ar fi cred linia cu cel mai mare interval de suucedare), astfel sa vedem un 90 la 10-15 minute  :?  
Iar alta prostie a RATB este mentinerea liniilor 70 si 79 care au traseu identic pana la Vasile Parvan. Ar putea desfiinta temporar linia 70 (o dubleaza 100% pe 79). Chiar nu se pot face modificari de trasee pe o perioada mai lunga de timp (2-3 luni sau mai mult) care sa ajute intr-adevar traseele si calatorii?

 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Gabi23

autob368 wrote:
Cel putin acum cu suspendarea lui 86 ar putea chiar dubla parcul liniei 90 (care ar fi cred linia cu cel mai mare interval de suucedare), astfel sa vedem un 90 la 10-15 minute  :?


Turele de la Vatra Luminoasa care circulau pe linia 86 au ajuns pe linia 90, care are in momentul de fata un interval foarte bun. Si cum 86 va mai fi suspendata o perioada, 90 va circula bine.  

Linia 70 ar fi trebuit dupa parerea mea, desfintata de mult si troleibuzele alocate sa fie redistribuite pe liniile 79 si 92.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB linia 69

Din cate vad in cartier (Drumul Taberei) si din cate citesc pe forum s-au inversat intervalele de succedare ale liniilor 86 si 90. Ar trebui echilibrate cumva, 90 a ramas cam cu aceeasi frecventa (buna) ca inainte de redeschiderea circulatiei pe Bd. Dacia respectiv a liniei 86.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB autob368

Cresterea frecventei pe linia 90 a fost a rezultat direct al suspendarii liniei 86 in vara trecuta. Acum, odata cu redeschiderea circulaatiei pe Bd. Dacia, este intr-adevar o minune ca 90 nu a redevenit ce a fost odata... o fantoma, cu  intervale de suucedare cuprinse intre 20-70 minute in functie de ora. Dar niciodata sa nu spui niciodata...  :?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Dr2005

Apropo de 86... dacă înainte de desfiinţare, ultimul pleca de la Gara de Nord spre Vatra Luminoasă pe la 23:30... acum... în zilele nelucrătoare, ultimul troleu de la Dridu e la 21:10.

De fapt, de la 1.02.2011, o dată cu noile repartizări, s-au tăiat ultimele curse pe majoritatea liniilor. Iar intervalele de succedare s-au mai mărit cu 1 - 2 minute la majoritatea traseelor. ÃŽn plus, după ora 21 majoritatea traseelor circulă la 33 - 200 de minute  :o

 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Costin

Dr2005 wrote:
Apropo de 86... dacă înainte de desfiinţare, ultimul pleca de la Gara de Nord spre Vatra Luminoasă pe la 23:30... acum... în zilele nelucrătoare, ultimul troleu de la Dridu e la 21:10.

Tot asa era si inainte de suspendare. Dar atentie: ultimul troleibuz de 86 de la Dridu este tura de Vatra Luminoasa, deci se duce pana la Stadionul National si se intoarce la Dridu, la ora 23.18, de unde pleaca pe traseu de retragere. La ora 21.10 pleaca de la Dridu ultimul troleibuz pe traseul 86, dar dupa el urmeaza destule pe traseu de retragere.

Ca fapt divers, nu aceeasi situatie se intampla la capatul de la Stadionul National, unde ultimul troleibuz este cel care pleaca de la Dridu la 21.10 si ajunge acolo la 22.14, fiind deci tura de Vatra Luminoasa. Ultimul troleibuz de Bucurestii Noi se retrage de la Stad. National inainte de 22.14.

Cat despre frecventa, intr'adevar 86 a pierdut o tura (de la 19 minute in afara orelor de varf, acum vine la 25), in schimb este deservit mult mai consistent de Bucurestii Noi. Inainte BN avea 3 ture doar, acum are cel putin 5. Dar e si logic, daca Vatra Luminoasa a pastrat troleibuze mai multe pentru 90.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Costin

Nu sustin desfiintarea lui 65 pentru ca doar o linie nu face fata in Pajura (s'a vazut asta in timpul suspendarii lui 86). Dar cred ca BN ar putea sa scoata un troleibuz din 65 si unul din 97 si sa suplimenteze 86 astfel, macar sa ajunga la frecventa dinainte de suspendare.

De fapt, cea mai fireasca miscare in acest moment este ca Bujoreni sa preia niste ture in 90 de la Vatra Luminoasa. Chiar si scoase din 91. Iar Vatra sa suplimenteze 86 cu troleibuzele care erau oricum destinate acestei linii.

LE: problema la 86 nu e ca a pierdut o tura (la ore de varf diferenta e doar de un minut fata de vechile grafice), ci faptul ca in afara orelor de varf se retrag JUMATATE din ture, ceea ce conduce la dublarea intervalului de succedare in afara orelor de varf fata de intervalul la ore de varf. Problema e ca 86 nu e un traseu utilizat strict de oameni care se duc sau vin de la munca, astfel ca prima masura ar trebui sa fie diminuarea numarului de "ture mici". Apoi, in functie de efecte, RATBul ar trebui sa se gandeasca la o suplimentare.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Gabi23

Eu sunt de parere ca:
- sa se repare toate troleibuzele Ikarus trase pe dreapta prin depourile B. Noi si V Luminoasa, asta presupunand ALOCAREA de BANI pentru PIESE. Ar mai fi astfel niste troleee in plus.
- imi mentin parere ca linia 86 este o inutilitate pe Bd. Dacia, Eminescu, ma uitam si zilele trecute maxim 5-6 calatori, din care unu' soferu'.
- linia 90 este bine asa cum este acum detinuta detinuta exclusiv de Vatra Luminoasa, deoarece, la sfarsitul anului 2009 au fost vreo 2-3 luni cand era cam juma' juma cu Bujoreni si nu era deloc bine. Ultimele ture de la Bujoreni plecau dinspre Stadionul National dupa 23:50 -12, iar cand ajungeau la Valea Ialomitei, si apoi la depou era mult prea tarziu, pentru ca si acei soferi sa aia transport personal asigurat.
- si vorbiti de suplimentari pe trasee, cand sunt mutati oamenii de pe troleibuze pe tramvaie (De la Bujoreni au fost mutati cel putin 8 soferi)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea troleibuzelor RATB Dr2005

cos wrote:
Problema e ca 86 nu e un traseu utilizat strict de oameni care se duc sau vin de la munca, astfel ca prima masura ar trebui sa fie diminuarea numarului de "ture mici".


Trasee strict pentru transportul omaneilor muncii la întreprideri nu mai sunt de mult, deşi RATB în continuare consideră necesar că vehiculele de transport să circule bine numai între 6 şi 9 şi 15 şi 18. Mai rău, se menţine această tâmpenie şi în week-end, când sunt trasee (gen 148, 221) care nu circulă deloc între 11 şi 15, iar cele cele care circulă au intervale mult mai mari. Asta în ciuda faptului că sunt mai mulţi călători sâmbătă la 12 decât la 7 dimineaţa.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use