Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Strapungere 1 Mai - Drumul Sarii (2010 - 2011)

297 posts, 76071 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Mircea G

shoppy /, ai dreptate ! Eu am mai spus ca un loc de parcare in curtea proprie costa o poala de bani , poate mii de euro . Cei de la bloc sa nu se vaite . Vor moca , sa parcheze in sufragerie , eu vreau strazile si trotuarele libere . Nu au loc in sufragerie , sa plateasca si ei mii de euro , sa intre in parteneriat cu primaria si sa-si faca loc de parcare . Nu au nici loc ? sa-si cumpere . Nu au bani ? sa-si vinda masina .
Eu am prevazut un singur loc de parcare in curte , deci am garaj pt un loc . Intimplarea a facut sa iau a doua masina + una de firma . Ce-am facut ? Doua stau pe strada , dar pt a mea , deja sint in tratative cu doi vecini , sa cumpar un garaj sau un loc sa-mi mai fac un garaj . Pentru masina de firma nu ma doare " burta "  ;) . Concluzia este una singura . Solutii sint dar nu pica din cer si nu sint nici moca .
Proprietarii de masini de la bloc nu au nici un drept in plus deci sa taca sau sa zica  multumesc ca INCA isi pot lasa masinile pe unde vor . INCA . ;)
Revenind la subiect , cei de pe Marinescu si strazile adiacente prea au crezut ca sint retrasi , ca nimic nu-i afecteaza .
George / nu fi asa increzator ca nu se demoleaza . Nu poti sa sti ce interese sint sau cine vine vine miine la primarie . Azi poate fi utopie , miine realitate . Cert este ca in zona planeaza parfum de demolare . Aceasta ar fi o demolare pt intregirea unei artere firesti nascuta din planul orasului si nu o largire . Total diferit.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) George

Eu sunt de acord ca in sine ideea demolarii era plauzibila, dar oare n-ar fi fost mai normal sa nu se dea autorizatii de construire intr-o zona pe care o stii demolabila?
Sigur, e o intrebare retorica, precum aceea de ce s-au facut improprietariri pe Legea fondului funciar pe viitoarele coridoare de expropriere (raspunsul intr-o tara corupta suna: tocmai d-aia!), sau de ce terenurile statului si aflate doar in administrarea intreprinderilor socialiste de stat au ajuns peste noapte - in 1990 - in "patrimoniul" societatilor comerciale nou-constituite, comparate apoi pe nimic de niste necunoscuti, care le-au falimentat si le-au vanat doar pentru patrimoniul imobiliar. Privatizare a la Roumanie.
Deci o expropriere va fi foarte scumpa.

In ce ma priveste, mai anti-populist de felul meu, sunt chiar de acord cu ideea ca nici proprietarul de la bloc nu are vreun "drept" sa parcheze unde vrea muschiul lui, ci este obligat sa-si procure o parcare. Bine, si administratia ar fi totusi obligata sa le construiasca, nu doar sa traga cu creta pe trotuarul public (culmea cinismului, vezi bucla Dr. Taberei, desenata toata de ADP sector 6). Discutia e lunga, drumul catre normalitate in Bucuresti, la fel (bunaoara, scena pe Nerva Traian: parcarea cu plata goala, trotuarul de alaturi, plin; de ce sa parchez pe bani si legal, cand se poate moca si ilegal?!)

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) George

Eu sunt de acord ca in sine ideea demolarii era plauzibila, dar oare n-ar fi fost mai normal sa nu se dea autorizatii de construire intr-o zona pe care o stii demolabila?
Sigur, e o intrebare retorica, precum aceea de ce s-au facut improprietariri pe Legea fondului funciar pe viitoarele coridoare de expropriere (raspunsul intr-o tara corupta suna: tocmai d-aia!), sau de ce terenurile statului si aflate doar in administrarea intreprinderilor socialiste de stat au ajuns peste noapte - in 1990 - in "patrimoniul" societatilor comerciale nou-constituite, comparate apoi pe nimic de niste necunoscuti, care le-au falimentat si le-au vanat doar pentru patrimoniul imobiliar. Privatizare a la Roumanie.
Deci o expropriere va fi foarte scumpa.

In ce ma priveste, mai anti-populist de felul meu, sunt chiar de acord cu ideea ca nici proprietarul de la bloc nu are vreun "drept" sa parcheze unde vrea muschiul lui, ci este obligat sa-si procure o parcare. Bine, si administratia ar fi totusi obligata sa le construiasca, nu doar sa traga cu creta pe trotuarul public (culmea cinismului, vezi bucla Dr. Taberei, desenata toata de ADP sector 6). Discutia e lunga, drumul catre normalitate in Bucuresti, la fel (bunaoara, scena pe Nerva Traian: parcarea cu plata goala, trotuarul de alaturi, plin; de ce sa parchez pe bani si legal, cand se poate moca si ilegal?!)

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) shoppy

Cum adica e obligatoriu sa ai garaj ca sa construiesti casa? Dar ca sa construiesti bloc nu e obligatoriu cel putin 1 loc pe apartament?

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) George

shoppy wrote:
Cum adica e obligatoriu sa ai garaj ca sa construiesti casa? Dar ca sa construiesti bloc nu e obligatoriu cel putin 1 loc pe apartament?


Pentru casele care se construiesc in viitor, ca si pentru blocurile care se construiesc in viitor, un regulament de urbanism decent si rezonabil ar institui asemenea conditii, pentru a nu amplifica problemele din prezent.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Dominatrix

shoppy wrote:
sa o luam altfel, am fost prevazator si am o curte mai mare, mai intind si eu o banca, o masa, o umbrela, o bucata de gradina, pe care logic platesc impozit, dupaia am masina pe care platesc impozit si acciza, deci platesc de 3 ori si, in viziunea ta ar trebuii sa consum doar o singura data, adica blocandu-mi curtea cu masina, ca altfel vii tu si imi bati obrazul ca sunt nesimtit...

Sa ajungi si tu sa iti permiti o casa pe pamant (chiar cu plata pe luna) si o sa vezi ca o sa gandesti altfel.
N-ai nimerit-o, si eu am stat intr-un cartier de case ani de zile, iar taica-meu care inca sta acolo, isi parcheaza masina  in curte, nu aiurea. Daca locul de parcare e pe domeniul public (ex. pe strada) , atunci trebuie sa platesti pentru el. Punct.
shoppy wrote:
Cum adica e obligatoriu sa ai garaj ca sa construiesti casa? Dar ca sa construiesti bloc nu e obligatoriu cel putin 1 loc pe apartament?
Am explicat situatia mai de mult aici

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) cornel001

Am teren si a trebui o parte din el sa-l las ca drum de servitute, n-a platit primaria pt el. Ok, si altii lasa si eu ma folosesc de el. Problema e ca terenurile (si imobiliarele in general) sunt scumpe, raportat la venituri, si toate celelalte cheltuieli conexe, si atunci nu-ti permiti sa-ti iei teren prea mare, si mai tre sa lasi din el si pt drum. Pt o masina in principiu tot mai gasesti ceva loc in curtea proprie dar nu chiar cum ai vrea mai ales daca si mai mult de una in familie...

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) shoppy

Nu ziceam de tine, ziceam de Dr2005. Si apoi, daca citeai tot, vedeai ca am zis ca sunt de acord sa platesc locul, da sa fie pe bune si sa se respecte, nu asa ca ma duc sa ma rog de la aia de la primarie ca sa imi aprobe sa dau 70ron, dupa care sa-mi montez eu un semn si sa-mi vopsesc pe jos locul de parcare, ca pana la urma sa ajung sa-l blochez cu un cataroi ca tot nu ajuta la nimic semnul si vopseaua.

Dar hai sa o lasam balta cu bloc vs. curte, vorbim degeaba, ca de obicei solutiile oferite de primarie sunt putine da proaste.
(sa nu uitam ca in sectorul 1 primaria a facut toate strazile cu sens unic tocmai ca sa se faca locuri de parcare pe strada, a si marcat)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Mircea G

cornel001 wrote:
Am teren si a trebui o parte din el sa-l las ca drum de servitute, n-a platit primaria pt el.
Drumul de servitute este cu schepsis ! Este al dvs dar Nu al primariei , deci primaria Nu este obligata sa va faca si intretina strada , Nu este obligata sa va asigure iluminat , si pot urma si alti Nu chiar din partea regiilor . Vi se poate refuza bransamentul individual la apa , canalizare individuala ...
Problema este cum va descurcati , dar cel mai simplu este sa cedati drumul primariei . Din experienta .
...............
Am mai spus , pe autorizatiile date pe la mine , in 96 , deja scria clar : parcarea si garararea se face in incinta .
..............
Desi discutiile despre parcari par pe linga subiect , nerezolvarea problemei la nivel de capitala va duce la mari necazuri . Asteptam un primar sau chiar guvern , capabil sa rezolve problema . Nu , nu va asteptati sa faca cineva parcari caci nu este loc . Trebuie masuri de forta , scoase in afara orasului tot ce nu este autoturism si parcarea lor la periferie sau in alte locuri special amenajate , scoaterea la licitatie a locurilor de parcare existente  iar cei care ramin pe dinafara ...sa parcheze la limita orasului  :o . Nu exista alta varianta . Ori circulam ori facem din strazi parcari .Trebuie sa alegem .
Nimeni nu a primit dreptul prin cumpararea masinii sau luarea unui carnet sa blocheze orasul iar daca face asta si " orasul " poate trece la masuri de forta , radicale .

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Dominatrix

shoppy wrote:
Nu ziceam de tine, ziceam de Dr2005. Si apoi, daca citeai tot, vedeai ca am zis ca sunt de acord sa platesc locul, da sa fie pe bune si sa se respecte, nu asa ca ma duc sa ma rog de la aia de la primarie ca sa imi aprobe sa dau 70ron, dupa care sa-mi montez eu un semn si sa-mi vopsesc pe jos locul de parcare, ca pana la urma sa ajung sa-l blochez cu un cataroi ca tot nu ajuta la nimic semnul si vopseaua.
Pai tocmai asta e problema, ca NU se respecta. Concret, in cazul strapungerii de care vorbim aici:
LIST wrote:
- eliminare a circa 70 parcari ale masinilor aferente lui Marinescu ( da la un cap la celalalt) - nu uitati de cele 2 gradinite importante din capul strazii care aduna inca 6-7 stationari);
- eliminare circa 30 parcari pe Eroina de la Jiu, ( indicator stationare interzisa)
- la intrare din 1 mai pe dreapta incepand cu farmacia( indicator stationare interzisa) circa 50 parcari - acestea erau si platite la ADP;
In capul cui trebuie sparte oalele in cazul asta?

La modul general vorbind, nu cred ca problema parcarilor se va rezolva vreodata. Nici nu ar avea cum. Ca sa luam "masuri de forta", trebuie asigurata o alternativa buna (transport public), fie metrou, care evident nu va rezolva problema fiindca e vorba de cel mult 2-3 rute, fie transport de suprafata, care e din ce in ce mai prost si nici nu se intrevede vreo imbunatatire. Deci nici din partea asta nu prea exista sperante.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Mircea G

Deci nu are rost sa mai discutam si putem pune miinile pe piept asteptind finalul ....

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Dr2005

Am trecut azi din nou pe străpungere, tot pe bicicletă. Concluzii:

1) Pistele de biciclete sunt impracticabile: bordurile de la porţile cimitirului sunt foarte înalte chiar şi pentru pietoni
2) Traficul e extrem de liber (!)
3) Pentru virajul la dreapta spre Str. Ion Nona Otescu s-a amenajat o porcărie de scuar, altfel că virajul se face doar în banda I, banda II fiind rezervată celor care vin dinspre Dr. Sării
4) Din Str. Otescu, banda I, NU SE POATE VIRA LA STÂNGA SPRE STR. EROINA DE LA JIU, FIIND LINIE CONTINUĂ şi bandă semnalizată în mod expres pentru circulaţia înainte şi la dreapta. Trecerea în banda II este imposibilă dpdv legal, fiind linie continuă şi distanţă mai mică de 25 m de intersecţie
5) La intersecţia Str. Eroina de la Jiu cu Dr. Sării s-a instalat semafor, asta deşi, legal, cei care vin pe străpungere nu au ce căuta acolo.
6) Pe Str. Ion Nona Otescu se parchează pe ambele părţi, inclusiv la distanţă mai mică de 25m de intersecţii, inclusiv pe trotuar fără a se asigura minim 1m pentru pietoni şi inclusiv pe colţuli ntersecţiei (noroc că Eroia de la Jiu e cu sens unic).

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) LIST

Cele doua semafoare sunt puse la vrajeala, fara nici un rol important ( ele stau pe intermitent de la inceput si asa vor ramane, cei responsabili au vrut doar sa induca ideea ca ofera conditii de trafic)
De ieri au inceput sa monteze stalpi pe ambele trotuare ale strazii Marinescu si ma intreb cu stupoare de ce au mai pus indicatoare cu interzisa stationarea intre orele 7.30 - 19.30 ( se presupunea ca dupa aceste ore era permis nu ?) - din nou alta cheltuiala inutila - ori stalpi ori indicatoare, pentru ca asa ceva nu exista nici pe marile bulevarde.
Pistele de biciclete - alta magarie, inteleg ca trebuie sa ne adaptam la cerintele UE, dar la noi nu se fac sa fie practicabile ci numai sa fie bifate la proiecte cu bani europeni, inexplicabil cum reusind sa ajungi cu bicicleta pana in Marinescu venind de pe 1 Mai, aici sa te opresti si sa intri pe carosabil ca pe trotuar nu e loc.
Azi dimineata am ajuns intamplator pe str. Targu Neamt si am realizat ca traim intr-o tara cu reguli diferite pentru cetatenii patriei: pe aceasta strada se circula in ambele sensuri dar practic nu se poate pentru ca se parcheaza pe ambele parti si nu pot intra 2 masini in acelasi timp.
Aici, dragi colegi de forum, de ce nu se hotareste sa se interzica stationarile?

o zi cat mai buna

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) telvanni

Din ce citesc pe aici se pare ca nici la carpit nu ne pricepem.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use