Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi (2010)

76 posts, 20439 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi 3mil

Dale recuperate din alta parte, că cele de au fost înainte le-au scos bucăţi. Linia ce se va pune, din ce am vazut este şi ea recuperată din alte părţi, ruginită, uzată, creaţă... Intr-adevăr, cârpeală... :roll:€

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Dominatrix

cos wrote:
Utilizator anonim wrote:
Are vreo 3 ture. 20 min...si vatmanii care conduceau tramvaiele acestei linii spuneau ca sunt prea putine 3.

3 in weekend, 5 in timpul saptamanii, deci vine la ~13 minute. Oricum, intervalul e mare, avand in vedere ca pe Ion Mihalache aveam 20 si 45 fiecare la ~10 minute, plus 24 la ~20 minute.
Deci in loc de ~ 15 tramvaie/ora ca inainte de inceperea lucrarilor (6 pe 20, 6 pe 45 si 3 pe 24), avem ~ 5 tramvaie/ora, daca rotunjim durata unei curse pe 42 la 60 de minute, adica o treime din capacitatea de transport de dinainte. Stiu ca e vara, lumea e in concedii, dar totusi...
Asta in timp ce pe 24, pe traseul Damaroaia - Mezes, circula 5 tramvaie :!: De ce nu isi pot face vatmanii de la Bucurestii Noi orele pe 42, in loc de 24?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Dr2005

În plus, primul 42 pleacă de la P-ţa. Presei (în locul cratimei sunt literele i şi a, nu vă gândiţi la u) la 6:30... asta în condiţiile în care mulţi oameni încep lucrul la 6 sau 7, iar primul tren pleacă din Gara de Nord la 5:15. Nu-i bai, există taxiurile, de fapt cam tot programul RATB e făcut pentru a prospera taxiurile, acum că dubele nu prea mai au voie în oraş.€

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi shoppy

Azi dimineata mai aveau vreo 7 dale cu sina de plasat, deci daca se vrea, de maine(sau a rog, azi) se poate sa circule tramvaiele.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Tom

Ce prescurtare ciudata "P-ta". Intr'adevar merita de pus un U acolo. Mai bine in cazul mentionat ati folosi prescurtarea vatmanilor: PPL = Piata Presei Libere.

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Gabi23

Dimineata inca lucrau de zor pentru ca sa termine astazi lucrul la sol. La noapte se va muta reteaua de tramvai.

Carpati - 06.08.2010.JPG (364.71 KB; downloaded 2880 times)

Carpati - 06.08.2010 (4).JPG (468.89 KB; downloaded 2879 times)

Carpati - 06.08.2010 (8).JPG (128.32 KB; downloaded 2879 times)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Tom

De ce nu s'au gandit mai bine sa modernizeze toata linia aia intre sos.Chitilei si Clabucet? Oricum trebuie modernizata toata incepand dela Banu Manta, poate doar pe langa metroul basesc sa fie mai buna, in rest e praf linia aceea.

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Gabi23

Cand o sa fie bani ar trebui modernizata. Dupa parerea mea linia poate fi sectionata si catalogata pe mai multe bucati:
1)De la Piata Victoriei la Maresal Aversescu/Turda: linia este sub orice critica avand iminenta nevoie de modernizare. E una din zonele din Bucuresti care distrug la propiu vagoanele de tramvai.
2) De la Maresal Averescu/Turda la Str. Clabucet: linia se afla intr-o stare mult mai buna, putand sa circuli in conditii cat decat decente pe ea.
3) De la Str. Clabucet la Sos. Chitilei: ar cam trebui inlocuita si linia in aceasta zona in special in pasaj, dar probabil vor mai dura ceva ani pana vom vedea pasajul ala "cosmetizat" si linia schimbata.
4) De la Dep. Bucurestii Noi la Laromet: linia este intr-o stare foarte proasta, ca sa nu mai zic si de reteaua electirica care chinuie patinele pantografelor. Probabil daca in viitorii ani se va da odata in folosinta linia aia de metrou, s-ar putea renunta la linia de tramvai din zona. Linia 97 (suplimentata) si metroul ar fi suficiente. Asa s-a scos linia de pe Calea Grivitei si nu plange nimeni dupa ea.

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi florin

Gabi23 wrote:
Cand o sa fie bani ar trebui modernizata. Dupa parerea mea linia poate fi sectionata si catalogata pe mai multe bucati:
1)De la Piata Victoriei la Maresal Aversescu/Turda: linia este sub orice critica avand iminenta nevoie de modernizare. E una din zonele din Bucuresti care distrug la propiu vagoanele de tramvai.
2) De la Maresal Averescu/Turda la Str. Clabucet: linia se afla intr-o stare mult mai buna, putand sa circuli in conditii cat decat decente pe ea.
3) De la Str. Clabucet la Sos. Chitilei: ar cam trebui inlocuita si linia in aceasta zona in special in pasaj, dar probabil vor mai dura ceva ani pana vom vedea pasajul ala "cosmetizat" si linia schimbata.
4) De la Dep. Bucurestii Noi la Laromet: linia este intr-o stare foarte proasta, ca sa nu mai zic si de reteaua electirica care chinuie patinele pantografelor. Probabil daca in viitorii ani se va da odata in folosinta linia aia de metrou, s-ar putea renunta la linia de tramvai din zona. Linia 97 (suplimentata) si metroul ar fi suficiente. Asa s-a scos linia de pe Calea Grivitei si nu plange nimeni dupa ea.

Linia de la Piaţa Victoriei până la Banu Manta a fost refăcută în acelaşi timp cu porţiunea Turda - Clăbucet (începutul anilor 2000 cred) şi se află într-o stare acceptabilă. Problema e pe o staţie şi jumătate: Turda - Banu Manta, porţiune care nu a fost refăcută atunci.€

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Costin

Gabi23 wrote:
4) De la Dep. Bucurestii Noi la Laromet: linia este intr-o stare foarte proasta, ca sa nu mai zic si de reteaua electirica care chinuie patinele pantografelor. Probabil daca in viitorii ani se va da odata in folosinta linia aia de metrou, s-ar putea renunta la linia de tramvai din zona. Linia 97 (suplimentata) si metroul ar fi suficiente. Asa s-a scos linia de pe Calea Grivitei si nu plange nimeni dupa ea.

Asta nu se va intampla, sunt sanse minime. Linia este propusa pentru modernizare, pana la Laromet, proiectul se pare ca e aprobat, doar bani nu sunt. E foarte posibil ca anul viitor sau peste doi ani, cand or fi bani, sa inceapa lucrarile. Exista chiar si intentia de a moderniza linia din Damaroaia  :!:

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Dominatrix

florin wrote:
Gabi23 wrote:
Cand o sa fie bani ar trebui modernizata. Dupa parerea mea linia poate fi sectionata si catalogata pe mai multe bucati:
1)De la Piata Victoriei la Maresal Aversescu/Turda: linia este sub orice critica avand iminenta nevoie de modernizare. E una din zonele din Bucuresti care distrug la propiu vagoanele de tramvai.
2) De la Maresal Averescu/Turda la Str. Clabucet: linia se afla intr-o stare mult mai buna, putand sa circuli in conditii cat decat decente pe ea.
3) De la Str. Clabucet la Sos. Chitilei: ar cam trebui inlocuita si linia in aceasta zona in special in pasaj, dar probabil vor mai dura ceva ani pana vom vedea pasajul ala "cosmetizat" si linia schimbata.
4) De la Dep. Bucurestii Noi la Laromet: linia este intr-o stare foarte proasta, ca sa nu mai zic si de reteaua electirica care chinuie patinele pantografelor. Probabil daca in viitorii ani se va da odata in folosinta linia aia de metrou, s-ar putea renunta la linia de tramvai din zona. Linia 97 (suplimentata) si metroul ar fi suficiente. Asa s-a scos linia de pe Calea Grivitei si nu plange nimeni dupa ea.

Linia de la Piaţa Victoriei până la Banu Manta a fost refăcută în acelaşi timp cu porţiunea Turda - Clăbucet (începutul anilor 2000 cred) şi se află într-o stare acceptabilă. Problema e pe o staţie şi jumătate: Turda - Banu Manta, porţiune care nu a fost refăcută atunci.€

Linia de pe 1 Mai pe portiunile Piata Victoriei - dr. Felix si Turda - Clabucet a fost inlocuita complet in 2002, cand s-a lucrat la metroul usuratic. Din pacate, s-a ales tot sistemul prost cu longrine Otelul Rosu, iar rezultatele se vad. Portiunea dr. Felix – Turda a avut ultima refactie cam prin 1990 – 1991, nu inteleg de ce a fost "sarita" la modernizarea din 2002.  Linia dintre Clabucet si Sos. Chitila a fost inlocuita ultima data prin 1988, cand s-a scos linia directa de pe Calea Grivitei intre Titulescu si Clabucet. Linia pe Bd. Buc. Noi intre depou si Laromet nu stiu cat de veche e, dar oricum n-a prins nici o refactie serioasa dupa 1989, doar pe alocuri cateva dale schimbate.
cos wrote:
Asta nu se va intampla, sunt sanse minime. Linia este propusa pentru modernizare, pana la Laromet, proiectul se pare ca e aprobat, doar bani nu sunt. E foarte posibil ca anul viitor sau peste doi ani, cand or fi bani, sa inceapa lucrarile. Exista chiar si intentia de a moderniza linia din Damaroaia :!:
Apropo de bani pentru modernizarea liniilor, "mor" cand aud ca "nu sunt bani". Daca in Bucuresti tramvaiul ar merge cu motorina (cum e de exemplu in Nordhausen), dar ar functiona numai cu motorina, nu si dual, si eventual ar consuma dublu cat un autobuz s-ar gasi imediat bani pentru inlocuirea tuturor liniilor :roll: . Nu inteleg de ce nu se folosesc fonduri europene accesibile prin Programul Operational Regional – Axa 1 (vedeti pagina 30), asa cum s-a facut si in alte tari noi membre in UE. De exemplu, in Cehia, orasul Brno si-a reabilitat aproape intreaga retea de tramvai in acest mod, Praga la fel, ba chiar in Praga s-a inceput extinderea retelei prin co-finantare de la UE.

Numai la noi dr. Oetker o tine sus si tare ca autostrada suspendata e "prioritatea numarul 1" pentru el si ca viseaza noaptea la ea. Ar fi bine sa viseze la fel si la dezvoltarea transportului public, eventual cu ochii deschisi. Poate sa-si bage si carnatul de Craciun in el si sa-si imagineze in acest timp ca "investeste" nu in transportul public, ci in autostrada suspendata… :oops:€

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Nightwolf

Este simplu:

Atata timp cat "investitorul" mioritc se plimba cu S600 si nu cu V3A modernizat, autostrada suspendata va fi tot timpul prioritatea 0.

Got the picture? ;)

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi Gabi23

Lucrarea s-a cam incheiat. Astazi dupaamiaza mai faceau niste retusuri in zona. Cert este ca in aceasta noapte vagoanele de metrou usor s-au intors acasa la Dep. Bucurestii Noi.

 


Re: Modernizare linie Bd. Bucurestii Noi telvanni

Si acestea fiind spuse...va dorim calatorie placuta. Vom mai avea activitate aici in momentul in care vor reface linia de tramvai impreuna cu refugiilea alea care sunt criminale la propriu.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420770 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use