Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reconstrucție Calea Victoriei (2013-2015)

563 posts, 3114244 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 41
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Reconstrucție Calea Victoriei (2013-2015) Utilizator anonim

Urmeaza sa inceapa pe portiunea dintre Piata Victoriei si Regina Elisabeta, se va renunta la 1-2 benzi de circulatie in functie de zona pentru largirea trotuarelor si vor fi facute piste de biciclisti la bordura.
Lucrarile incep luna aceasta.

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei danutzu_2910

Cate benzi raman pentru circulatia auto?

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei ByOnu

Toata Calea Victoriei va fi uniformizata la 3 benzi, precum au facut si in sectorul Elisabeta - Splai. ;) Un lucru extraordinar dupa parerea mea, deoarece actuala Victoriei variaza, cand la 3, cand la 4 benzi, chiar si cate 5 benzi. Plus ca trotuarele sunt mizere si pline de gropi, de faptul ca sunt prea inguste in unele locuri nici nu mai vorbesc. Abia astept sa vad rezultatul. :D

+ Sper sa nu uite copacii!! :|

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei andrei11

Vor ramane doar 2 benzi de circulatie, respectiv banda 2 si banda 3.  :roll:

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei danutzu_2910

Nasol. nu cred ca e suficient in rush hour...

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei andrei11

Ai uitat de b-dul Uranus.  :cry:

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei URANUS

Sursa: B365.RO


Încep lucrările de modernizare la Calea Victoriei: Benzi de biciclete delimitate cu borduri

Primaria Municipiului Bucuresti demareaza lucrarile de reabilitare si modernizare a Caii Victoriei, pe segmentul cuprins intre Piata Victoriei si Calea Grivitei.

Calea Victoriei va deveni mai prietenoasă cu pietonii și bicicliștii, prin lucrările ce vor fi demarate la data de 24 februarie, anunță Primăria Capitalei. Pe durata lucrărilor, traficul auto va fi limitat la două benzi, dar se va putea circula pe Bd. Uranus, proaspăt deschis circulației.

Pistele pentru biciclisti vor fi delimitate de benzile de circulatie, prin borduri inalte de 10 centimetri, iar trotuarele prin bolarzi.

In ceea ce priveste traficul rutier, acesta se va desfasura pe doua benzi de circulatie cu sens unic, creandu-se, in preajma intersectiilor, o a treia banda de incadrare pentru virajul la stanga sau la dreapta.

Proiectul presupune si modernizarea retelei de iluminat public, refacerea spatiilor verzi si a mobilierului urban.

Lucrarile se vor desfasura in perioada 24 februarie – 1 august 2014, costul acestora fiind de 8 700 000 lei.
In perioada mentionata traficul rutier va fi restrictionat, circulatia urmand a se desfasura pe doua benzi.

De altfel, întreg centrul Capitalei ar urma să devină mai prietenos cu pietonii, având în vedere faptul că Primăria Capitalei are în plan ca și Piața Revoluției și Piața George Enescu să devină pietonale.

Potrivit proiectului aprobat la sfarsitul anului trecut in Comisia Tehnica de Circulatie a Primariei Capitalei si prezentat de Observatorul Urban al Uniunii Arhitectilor, Calea Victoriei isi va pastra sensul unic, iar traficul auto se va ingusta la doua benzi de 3m latime fiecare. Pe partea dreapta cum mergi spre Piata Victoriei, pe carosabil, se va amenaja o pista pentru biciclisti pe care se va rula in ambele sensuri (doua benzi cu o latime totala de 3m). Traversari ale Caii Victoriei pentru biciclisti vor fi la intersectia cu strazile Ghe. Manu, M. Moxa, Dacia, Stirbei Voda, Campineanu si Regina Elisabeta.
Trotuarele vor fi largite pana la 13 metri. Astfel, in dreptul Muzeului George Enescu, trotuatrul va avea 3,70-3,90 m, la Muzeul Colectiilor 4,40m, iar la MNAR 4,80m - 13m. Pe de alta parte, trotuarul in dreptul Casei Vernescu (unde acum nu exista) va fi largit doar pina la 0,93 - 1,66m.

http://www.b365.ro/incep-lucrarile-de-m...02486.html

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei andrei11

Hai sa fiu si eu putin carcotas :
...pe de alta parte, trotuarul in dreptul Casei Vernescu (unde acum nu exista) va fi largit doar pina la 0,93 - 1,66m.
Un trotuar care nu exista nu poate fi largit. Poate construit.

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei bogdan10

@andrei11

Este trotuar, dar foarte mic (bordura + cativa cm de asfalt ori spatiu verde), deci e buna exprimarea cu "largirea trotuarului"!  ;)

http://goo.gl/maps/LL8Zz

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei Sava_6115-6315

Sunt curios ce vor face cu parcarea improvizata dintre Piata Victoriei si Sevastopol!! Pe langa parcarile oblice, se parcheaza si in paralel, ramanand practic doar 2 benzi de circulatie. Odata cu reamenajarea bulevardului banuiesc ca va disparea aceasta parcare. Cum si pe Buzesti nu se mai parcheaza, zona Pietii Victoriei va avea o lipsa acuta de parcari. La asta s-a gandit cineva din primarie? Zonele adiacente sunt bombardate de masini de la 6:30-7:00 pana seara la ora 21:00.

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei iliutu

Vor apare parcari cu 1EUR/15 min  :evil:

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei URANUS

Sursa: b365.RO

Ce spun bicicliștii despre noile benzi de biciclete ce vor fi amenajate pe Calea Victoriei

OPTAR (Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alternativ în România) a analizat planurile infrastructurii pentru biciclete de pe Calea Victoriei. Planurile au fost oferite spre studiu de domnul Florin Balteanu (Observatorul Urban Bucuresti). Proiectantul, dl Nicu Poiana, a acceptat să explice aceste planuri.

Materialul a fost prezentat pe 11 februarie 2014 in sedinta Grupului de lucru pe mobilitate din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti. Au fost prezenti si dl. Ion Dedu – director executiv, Directia Transporturi, Drumuri si Siguranta Circulatiei si Sorin Luchian – inspector, Serviciul Sistematizarea Circulatiei.

Iată punctele forte și cele slabe ale proiectului, conform OPTAR:

Observatii OPTAR in legatura cu proiectul analizat

1. Pista de biciclete cu latimea de 3 m
Latimea pistei este suficienta pentru efectuarea de depasiri.

2. Pista de biciclete cu covor asfaltic
Suprafata pistei va fi confortabila.

3. Pista de biciclete cu dublu sens
Utilizarea spatiului public este eficienta, deoarece depasirile vor avea loc utilizând sensul opus de mers.
Deasemenea, necesarul spatiului de siguranta este mai mic fata de varianta despartirii celor doua sensuri de circulatie.

4. Pista de biciclete pe contrasens
Este o facilitate prin care mersul cu bicicleta este promovat ca o alegere inteligentă în deplasarea prin oraş.

5. Pista de biciclete care evită staţiile RATB
Alegerea benzii din stanga pentru amenajarea pistei a evitat conflictele provocate de traversarea statiilor RATB.

6. Pista de biciclete delimitata
6.1 Bordura ce delimiteaza pista de carosabil – 15 cm
- poate reprezenta un pericol pentru cei care o ating cu pedala sau cu roata
- face dificila curatenia la bordura si creste costurile de curatenie
- face dificila curatarea zapezii
- poate reprezenta un obstacol in scurgerea apei pluviale
OPTAR recomanda eliminarea bordurii de 15 cm si inaltarea pistei pentru biciclete cu 5-10 cm fata de benzile auto, dupa modelul pistelor din Copenhaga.
Patrularea pe piste cu echipaje de politisti pe biciclete contribuie la evitarea blocajelor cu masini oprite.

6.2 Bordura ce delimiteaza pista de trotuare: 5-9 cm
Delimitarea este in masura sa separe fluxurile de circulatie.

OPTAR recomanda inaltarea tuturor intersectiilor la nivelul trotuarelor, astfel incat sa se asigure accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati permanente sau temporare.
Aceasta masura duce si la eliminarea baltirii apei in zona intersectiilor, element specific Capitalei.
Pentru partea carosabila a Caii Victoriei recomandam o panta mica iar pentru stradutele laterale o panta accentuata, care sa contribuie la calmarea traficului.

6.3 Bolarzi
Montarea bolarzilor in apropierea pistei poate reduce spatiului util deoarece biciclistii cu bagaje atasate bicicletei pot atinge aceste obstacole.

OPTAR recomanda minim 40 de cm intre bolarzi si marginea pistei.

7. Piste de biciclete cu scurgeri pentru apa pluviala
Nu avem informatii despre cum se vor amenaja canalizarile pentru apa pluviala de pe trotuare, piste si carosabil.

8. Analiza marcajelor

8.1 Intrarile si iesirile spre stanga limiteaza accesul pe piste si nu faciliteaza continuarea calatoriei.

Propunere OPTAR - amenjarea de intrari si iesiri care sa anticipeze extinderea pistei la o reţea cu piste şi benzi pentru biciclete

8.2 - accesul biciclistilor pe piste nu este facilitat - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Zona Avansata pentru Biciclete pentru cazurile in care biciclistii de pe strada laterala ajung la semafor la culoarea rosie a semaforului - Benzi de traversare si de acces pe piste pentru biciclistii care vin de pe strada laterala - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.3 - accesul biciclistilor pe strazile laterale nu este facilitat - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - facilitarea accesului biciclistilor pe strazile laterale - separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.4 - accesul biciclistilor pe piste si pe strazile laterale nu este facilitat - lipseste indrumarea biciclistilor din contrasens in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Zona Avansata pentru Biciclete pentru cazurile in care biciclistii de pe strada laterala ajung la semafor la culoarea rosie a semaforului - benzi de traversare si de acces pe piste pentru biciclistii care vin de pe strazile laterale - separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.5 - accesul biciclistilor pe piste si pe strada laterala nu este facilitat - lipseste indrumarea biciclistilor de pe contrasens in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Zona Avansata pentru Biciclete pentru cazurile in care biciclistii de pe strada laterala ajung la semafor la culoarea rosie a semaforului - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.6 - accesul biciclistilor pe piste si pe strazile laterale nu este facilitat - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Zona Avansata pentru Biciclete pentru cazurile in care biciclistii de pe strazile laterala ajung la semafor la culoarea rosie a semaforului (marcajele nu apar in desen) - Benzi de traversare si de acces pe piste pentru biciclistii care vin de pe strazile laterale - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.7 - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.8 - accesul biciclistilor pe strada laterala nu este facilitat Propunere OPTAR: - facilitarea accesului biciclistilor pe strada laterala - separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.9 - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.10 - accesul biciclistilor de pe strada laterala pe piste nu este facilitat Propunere OPTAR - facilitarea accesului pe piste a biciclistilor de pe strada laterala

8.11 - accesul biciclistilor pe piste si pe strazile laterale nu este facilitat - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Zona Avansata pentru Biciclete pentru cazurile in care biciclistii de pe strazile laterale ajung la semafor la culoarea rosie a semaforului - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.12 - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.13 - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.14 - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare.

Propunere OPTAR:
- Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare (lipseste desenul)

8.15 - accesul biciclistilor pe piste si pe strazile laterale nu este facilitat - lipseste indrumarea biciclistilor in functie de directiile de deplasare. Propunere OPTAR: - Zona Avansata pentru Biciclete pentru cazurile in care biciclistii de pe strazile laterala ajung la semafor la culoarea rosie a semaforului - Benzi de traversare si de acces pe piste pentru biciclistii care vin de pe strazile laterale - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.16 - accesul biciclistilor pe strada laterala si pe piste nu este facilitat Propunere OPTAR: - Zona Avansata pentru Biciclete pentru cazurile in care biciclistii de pe strada laterala ajung la semafor la culoarea rosie a semaforului - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare

8.17 - accesul biciclistilor pe strada laterala nu este facilitat Propunere OPTAR: - Delimitare fizica cu insula pentru evitarea taierii colturilor pentru soferii care vireaza - Separarea fluxurilor de circulatie pe piste in functie de directiile de deplasare


Propunere OPTAR:

- continuarea pistelor pe toata Calea Victoriei

http://www.b365.ro/ce-spun-bicicli-tii-...02641.html

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei chevic

Nun sunt un biciclist ca sa analizez prea bine dar am o nelamurire, bolarzii nu sunt periculosi in caz de cadere ?  Pe Calea victoriei inteleg delimiteaza pista dar aici e bordura, de ce sa mai puna si bolarzi ?

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei Goldmund

danutzu_2910 wrote:
Nasol. nu cred ca e suficient in rush hour...


Bineinteles ca nu va fi indeajuns la traficul actual(daca traficul mai creste in viitor, va fi vai de automobilisti!); dar sunt de acord cu orice masura care ar spori sansa biciclistilor de a se deplasa prin oras si ceea ce mareste spatiul verde al capitalei; Inca din anii 60 am circulat cu taxiul, apoi cu masina noastra, mai tarziu singur, 'distractia' bucurestenilor de atunci era mersul la Zoo, Valea Prahovei, la 'Expozitii', Parc Herastrau. Cand ne intorceam acasa, trebuia sa o luam mereu pe Kiseleff, pe Victoriei, cele mai frumoase zone ale Bucurestiului. Daca 'Buzesti' ar fi fost pe zece benzi sens, noi nu am fi luat-o pe acolo si oricum nu era in 'drumul nostru'. Calea Victoriei e de fapt istoria Bucurestiului, amintirile mele, ale parintilor si bunicilor, etc..Plus ca cine vine de pe Kiseleff, ori o ia pe Victoriei('drept inainte'), ori pe Catargiu-Magheru, sau chiar pe Iancu de Hunedoara, dar pe Buzesti, nu cred ca va fi cazul...Buzesti este o artera importanta pentru preluarea traficului de pe  Ion Mihalache(care are un trafic destul de mare), dar ce are in comun cu Soseaua Kiseleff?(sau cu Aviatorilor/Piata Victoriei) Ca si alte pareri, doar viitorul va da un raspuns sigur care opinii sunt mai aproape de realitate...
(am fost de curand in Madrid, iar un coleg de serviciu mi-a atras atentia ca pe un bulevard celebru din centrul orasului  - precum la noi 'Magheru' - circula parca majoritatea madrilenilor, consecinta era vizibila si de noi, coloane de masini in fiecare zi, coloane uriase prin tot centrul orasului. Nimic nu-i opreste pe oameni sa mearga pe unde e frumos..., chiar daca ii asteapta mereu ambuteiaje.)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 41
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use