Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)

616 posts, 165323 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai zapacitu

Sincer, in toate intersectiile unde e semafor de stanga, statia de tramvai ar fi normal sa fie DUPA si nu INAINTE de intersectie. Exemplele elocvente sunt chiar pe Mihai Bravu - fost linie 34.

Vezi Dimitrov - e un exemplu de cum ar trebui sa fie o intersectie (benzi drepte, cu un mic "scuar imaginar" care face loc benzii de luat la stanga. Vezi si Lizeanu - exemplu de cum NU ar trebui sa fie (a se observa cum serpuiesc benzile ca bezmeticele ca sa faca loc de o banda de luat la stanga).

Mai sunt alte contraexemple pe acolo, cum ar fi Iancului si Vatra Luminoasa, unde iar se plimba aiurea benzile pentru a face loc bezii de luat la stanga. Acolo insa nu exista semafor special de stanga si in toate lumea nu prea tine cont de "banda de luat la stanga" pentru ca are unde sa mearga inainte. Daca statia era dupa, in locul ei era jumatate de banda si soferii ar fi fost de voie de nevoie obligati sa utilizeze banda de stanga pentru (uau!) luat la stanga. Exceptii vor fi intotdeauna, ok, dar prezenta statiei in continuarea benzii lor ii va descuraja pe majoritatea.

...probabil decizia, directiva sau dispozitia e data de aceeasi persoana care considera ca e ok ca benzile de circulatie (cu latime minima!) sa se mute vreo 2-3m mai la dreapta (pastrand directia) in aproximativ 4-5m (~o lungime de masina) - a se vedea Rebreanu in zona podului IOR. Sau care taie traficul cu semafoare inutile. Chiar! Stie cineva cine ia aceste decizii?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai ADY881

Asta cu statiile dupa intersectie este de o minima logica (deoarece poti sa faci o banda in + pentru stanga, iar statia dupa intersectie poti sa o faci normala de 3 m(nu inghesuita cum se face ea inainte de intersectie).
Benzile inguste sunt perfecte, daca faci in oras benzi late ca pe autostrada, te alegi cu sute de km/h, morti pe treceri de pietoni si morti in "bolizi". Asemenea benzi late faceau doar comunistii, iar in vest in oras benzile sa fac inguste.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai zapacitu

Nu stiu in ce oras ai vazut tu benzi inguste - eu pe unde am fost prin Europa nu m-am simtit niciodata inghesuit. Exceptie fac, bineinteles, zonele "vechi" si nemodernizate unde strazile sunt fie foarte stramte, fie stramte si intortocheate. Acolo de obicei nici macar nu sunt benzi, sunt sensuri unice!

Insa acum vorbim de lucrari efectuate in 201x, nu de strazi gandite la 1900 (toamna?). Sunt 1001 de variante de a pastra niste strazi decent de late (2-3 benzi, neinghesuite), dar cineva "acolo" nu vrea sa gandeasca, nu are interesul sa gandeasca sau - mai probabil - nu ii pasa. Suntem intr-o era in care transportul auto privat e un adevar si trebuie sa tinem cont si de el, chit ca vrem sau nu.

Mai nou am vazut ca toate bulevardele "modernizate" se ingusteaza cat se poate de mult, fara niciun sens. Pe Rebreanu se mergea ok, 2 masini + masina stationata pe sens. Acum cineva a ingustat asa de mult benzile in zonele de deviere de langa statiile de tramvai incat traficul devine incomod (iar accidentari am vazut pe tema asta - insuficiente pentru a declansa o selectie naturala). Solutia era sa pape intre 1 si 3 locuri de parcare pentru a face mai mult loc. Asta era tot ce trebuia sa faca - nici macar trotuarul nu il ingustau...

Iar bulevarde stramte, cu numai 2 benzi, nu ofera beneficii nimanui, nici macar pietonilor. La 2 benzi nu ai loc pt RATB (reamintesc faptul ca solutia cu sine de tren cu gazon elimina sina de tramvai ca posibil culoar unic), deci RATB sta in trafic. RATB sta in trafic => pietonii pleaca cu auto ca nu ajung nicaieri cu transportul in comun. Semafoare multe? Acelasi efect. Cu auto exista posibilitatea de a ocoli astfel de zone, dar asta duce la poluarea strazilor dintre blocuri.

Cu alte cuvinte, solutia e sa avem bulevarde, nu stradute, ca sa putem trimite pe undeva transportul in comun. ASTA e solutia, nu ingustarea. Iar bulevardele sa fie conforme unui minim bun simt, cu radar la fiecare semafor daca e posibil - sistemul, chiar daca ar costa o avere, si-ar scoate banii instant si ar si duce la decongestionarea strazilor.


(iar am cam divagat de la topic :( )

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai ByOnu





Aici trebuia facuta statie de tramvai si in scuar. Traversatul intersectiei este destul de costisitor ca timp. Nu mai zic ca nu ar fi incurcat traficul cu absolut nimic. :(

Oricum, in viitor se va putea realiza imediat, fara costuri foarte mari. Trebuie doar turnata o sapa, placat, pus un gardut sa nu intre bizonii pe doua picioare in mocirla, si gata.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai danutzu_2910

Colegu` si cu copaceii ce faci? Iti pui ecologisti in cap, Nicusor Dan si gasca..

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai ByOnu

Copaceii puteau fi ori mutati putin mai la dreapta, ori lasati acolo si facute niste mici scuaruri, ca doar si asa avem destule statii inguste sau cu reclame care ocupa toata latimea si nu pare a fi o problema...

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai cris_m

Am trecut astazi prin zona pe deasupra pasajului. Din cate am observat, lucrarile la accesele nordice la statia de metrou nu vor mai dura mult timp. Au montat toate geamurile, au pus gresia, au pus chiar si placutele in interior cu numele statiei. Mai era asezata o scara de lemn intr-unul dintre accese, probabil pentru niste lucrari la tavan/instalatia electrica.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai zapacitu

Azi am remarcat indicatoarele rutiere la intrarea in pasaj. Nu sunt sigur, dar cred ca nu erau acolo saptamana trecuta...

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai Nightwolf

Am trecut ieri p`acolo dinspre Basarabia/Harlescu si, sincer!!, dupa ce au tras gardu` ala pe mijloc parca s-a "aerisit" un pic intersectia... mai trebuie rezolvata problema cu virajul dreapta si gata... aaa si cu incadrarea pe benzi!! (mama ei de vopsea nu o baga nimeni in seama).

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai danutzu_2910

Ete vopsea... mai respecta cineva marcajele longitudinale?
Dam banii de pomana.
Mai bine punem parapeti new jersey!

Virajul la stanga peste BANDA DUBLA continua e sport national la romani.

Mai ales aici: https://goo.gl/maps/rKiWh   (Fundeni cu Ciocarliei)

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai shoppy

Da da, mai multa vopsea ne trebuie. Asi aduce eu vopsea de acasa daca ar ajuta la ceva.
Vrei sa zici stanga peste separatorii de trafic :D .
Pana la urma cel mai bun separator de trafic e tramvaiul, daca nu era tramvai pe Stefan cel Mare ajungeau sa faca coloana pe contrasens, politia sigur nu i-ar fi amendat.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai Saint666

Nu sunt sigur ca reducerea cozii la Pta Muncii dinspre stadion este doar din cauza gardului dintre linii. Am observat cozi mult mai lungi, care incep mai devreme la Diham inspre Costin Georgian. E posibil sa fi fost modificati timpii la semafor? E posibil sa stea mai mult pe rosu la Diham si mai mult pe verde la Muncii?

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai danutzu_2910

Separatori de trafic nu mai exista de mult. Aia sunt primi care sunt distrusi.

Apropo, pe Vitan - Barzesti, de la garla pana la semaforul de la intrarea la Carefour au pus pe mijloc parapet new jersey, astfel ca nu se mai intra /iese la targ peste banda continua.
E super tare!

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai Nightwolf

Timpii s-au modificat cu siguranta in intersectie ... ramane de studiat fenomenul oricum...

 


Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421820 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use