Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)
616 posts, 164518 views
📖 Pagination options
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
PinkyHog
Flash news! Din nou probe cu tramvaiul la Piata Muncii!
In jurul orei 20:15, un Bucur LF se afla la in zona pasajului inainte de intersectie, pe directia Dristor - Iancului. Era insotit de 2 masini de politie, una de la rutiera, una de la locala, iar politistii incercau sa dea de oamenii ale caror masini erau parcate pe linie in fata la Million Dollars.
Flash news! Din nou probe cu tramvaiul la Piata Muncii!
In jurul orei 20:15, un Bucur LF se afla la in zona pasajului inainte de intersectie, pe directia Dristor - Iancului. Era insotit de 2 masini de politie, una de la rutiera, una de la locala, iar politistii incercau sa dea de oamenii ale caror masini erau parcate pe linie in fata la Million Dollars.
2014-12-19 20.20.43.jpg (524.25 KB; downloaded 4759 times)
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
bekxy
Păcat că nu erau şi un procuror şi un expert contabil, să verifice unde au intrat 20 milioane de euro.
Păcat că nu erau şi un procuror şi un expert contabil, să verifice unde au intrat 20 milioane de euro.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
zapacitu
In iluminat clar nu, ca merg 10 becuri din 50...
bekxy wrote:
Păcat că nu erau şi un procuror şi un expert contabil, să verifice unde au intrat 20 milioane de euro.
In iluminat clar nu, ca merg 10 becuri din 50...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
andrei11
Ora 23,30 --> tramvai sensul Iancului - Dristor.
Ora 23,30 --> tramvai sensul Iancului - Dristor.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
3mil
Da. Toată seara a circulat în probe pana la obor, unde a întors, cel puțin un vagon. Eu l-am văzut pe 4019.
Da. Toată seara a circulat în probe pana la obor, unde a întors, cel puțin un vagon. Eu l-am văzut pe 4019.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
ADY881
Printre partile poztive, este faptul ca va fi o statie al tramvaiului 1 pe directia N-S.
sursa:http://bucurestifm.ro/2014/11/17/lucrarile-la-pasajul-si-intersectia-de-la-piata-muncii-se-apropie-de-final/
Printre partile proaste ar fi:
1)infrastructura pentru biciclete este = 0
Inteleg ca prima banda este parcare, 2 masini, 3 comuna masini + RATB. Pai nu erau in tramvai 300 de oameni si masinile cu 1(in cel mai fericit caz 5)
2)infrastructura pentru RATB este facuta dupa standartele anilor 60
sursa(ultimile 4 poze sunt al colegului @131 133)
Era atat de greu sa se bage o bordura(care sa separe linia 1 de carosabil)? Iar statiile sa se faca INCREDIBIL, dupa intersectie.
Printre partile poztive, este faptul ca va fi o statie al tramvaiului 1 pe directia N-S.
sursa:http://bucurestifm.ro/2014/11/17/lucrarile-la-pasajul-si-intersectia-de-la-piata-muncii-se-apropie-de-final/
Printre partile proaste ar fi:
1)infrastructura pentru biciclete este = 0
Inteleg ca prima banda este parcare, 2 masini, 3 comuna masini + RATB. Pai nu erau in tramvai 300 de oameni si masinile cu 1(in cel mai fericit caz 5)
2)infrastructura pentru RATB este facuta dupa standartele anilor 60
sursa(ultimile 4 poze sunt al colegului @131 133)
Era atat de greu sa se bage o bordura(care sa separe linia 1 de carosabil)? Iar statiile sa se faca INCREDIBIL, dupa intersectie.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
Nightwolf
Nu au voie sa faca statiile dupa intersectie. Este standard sa le faca inainte. Am discutat acum ceva timp problema asta!!
Nu au voie sa faca statiile dupa intersectie. Este standard sa le faca inainte. Am discutat acum ceva timp problema asta!!
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
Bogdan MD
Cum asa? Totusi sunt o groaza de peroane de tramvai imediat dupa intersectii, siculmea, majoritatea au fost facute in cursul reabilitarilor din anii recenti! Aici e vreo exceptie, sau cum? Sa se consemneze ca eu nu am nicio problema cu pozitia actuala a peroanelor, mi se pare OK. Ma rog, poate era mai bine daca peronul spre Baba Novac era dupa intersectie, ca sa ramana 3 benzi pentru traficul ceva mai intens pe directia Vatra-Decebal.
Cum asa? Totusi sunt o groaza de peroane de tramvai imediat dupa intersectii, siculmea, majoritatea au fost facute in cursul reabilitarilor din anii recenti! Aici e vreo exceptie, sau cum? Sa se consemneze ca eu nu am nicio problema cu pozitia actuala a peroanelor, mi se pare OK. Ma rog, poate era mai bine daca peronul spre Baba Novac era dupa intersectie, ca sa ramana 3 benzi pentru traficul ceva mai intens pe directia Vatra-Decebal.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
133 313
S-au facut multe mutari de statii dupa intersectii, unde a fost loc de refugiu, pentru ca au fost extrem de multe statii fara refugiu inaintea intersectiei la semafor, din lipsa de spatiu (1 banda + tramvai sau chiar 1 banda cu tramvai).
Mutari mai celebre sunt la Ferdinand, Timpuri Noi, Dudesti-M. Bravu, Lizeanu, etc. La Iancului pe Pache Protopopescu de exemplu a ramas statie la semafor fara refugiu, ca nici dupa intersectie nu este loc de refugiu.
S-au facut multe mutari de statii dupa intersectii, unde a fost loc de refugiu, pentru ca au fost extrem de multe statii fara refugiu inaintea intersectiei la semafor, din lipsa de spatiu (1 banda + tramvai sau chiar 1 banda cu tramvai).
Mutari mai celebre sunt la Ferdinand, Timpuri Noi, Dudesti-M. Bravu, Lizeanu, etc. La Iancului pe Pache Protopopescu de exemplu a ramas statie la semafor fara refugiu, ca nici dupa intersectie nu este loc de refugiu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
andrei11
133 313 wrote:E facuta ( deja ) dupa intersectie, pe Iancului. ( Sensul spre Pantelimon ). Sensul spre Unirii nu-mi pica fisa unde o sa fie. Evident e vorba de linia 55 / statiile de la Iancului.
La Iancului pe Pache Protopopescu de exemplu a ramas statie la semafor fara refugiu, ca nici dupa intersectie nu este loc de refugiu.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
3mil
Din ce mi-am dat seama, statia spre Unirii o sa fie vis-a-vis de cea spre Pantelimon.
Din ce mi-am dat seama, statia spre Unirii o sa fie vis-a-vis de cea spre Pantelimon.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
ADY881
Nu am stiut de asta , asa ceva! Poti sa imi dai un link cu creatia (standartul) respectiv?
Amplasarea statiilor dupa intersectie are un set de avantaje:
- Eliberezi o banda pentru acei ce doresc sa faca stanga(adica poti sa pui si semafor separat => sa mai imbunatatesti circulatia si sa nu incurci nici tramvaiele/TP)
- Pe viitor, daca vom ajunge si noi la etapa a in care prioritatile sa fie puse coerent( adica TP inaintea masinilor)=> am avea un sistem de benzi RATB/culoare unice + semaforizare desteapta, ar fi cam problematic sa ingaduiasca sistemul cat va sta tramvaiul in statiile astea dejiste.
PS Dar de ce ma mir ca la noi sunt standarte de pe timpul lui Dej, spre ex la rusi exista un standart care impune instalarea traverselor de lemn in calea de tramvai. Adica ei pot sa faca cel mai modern sistem cu cele mai moderne tramvaie, insa ei vor fi obligati sa faca calea de rulare cu traverse de lemn .
Nightwolf wrote:
Nu au voie sa faca statiile dupa intersectie. Este standard sa le faca inainte. Am discutat acum ceva timp problema asta!!
Nu am stiut de asta , asa ceva! Poti sa imi dai un link cu creatia (standartul) respectiv?
Amplasarea statiilor dupa intersectie are un set de avantaje:
- Eliberezi o banda pentru acei ce doresc sa faca stanga(adica poti sa pui si semafor separat => sa mai imbunatatesti circulatia si sa nu incurci nici tramvaiele/TP)
- Pe viitor, daca vom ajunge si noi la etapa a in care prioritatile sa fie puse coerent( adica TP inaintea masinilor)=> am avea un sistem de benzi RATB/culoare unice + semaforizare desteapta, ar fi cam problematic sa ingaduiasca sistemul cat va sta tramvaiul in statiile astea dejiste.
PS Dar de ce ma mir ca la noi sunt standarte de pe timpul lui Dej, spre ex la rusi exista un standart care impune instalarea traverselor de lemn in calea de tramvai. Adica ei pot sa faca cel mai modern sistem cu cele mai moderne tramvaie, insa ei vor fi obligati sa faca calea de rulare cu traverse de lemn .
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
danutzu_2910
Orice ai zice, lemnul amortizeaza cel mai bine zgomotul.
Nu se compara cu nimic.
Orice ai zice, lemnul amortizeaza cel mai bine zgomotul.
Nu se compara cu nimic.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai
Nightwolf
Nu exista link pt asa ceva. Exista dispozitie si nu pot sa ti-o dau. Ceea ce spui tu mai sus n-are nicio logica.
1. semaforul de stanga e independent de statia dinainte sau dupa intersectie. L-ai pus pt stanga, e pt. stanga. Din contra, incurca intersectiile unde NU sunt semafoare de stanga. D-asta s-a luat hotararea ca statiile sa fie inainte de intersectie.
2. S-a luat hotararea asta acum cativa ani (cand a inceput sa fie reabilitata linia lu` 34) intrucat erau fff multi vatmani nesimtiti care blocau intersectia. Gen treceau pe rosu si dadeau de alt tramvai in fata lor si se termina tot.
Ai inteles logica? Daca te uiti la statiile de tramvai din Bucuresti, 95% din ele sunt inainte de intersectie, adica in semafor! Si este foarte bine asa si nu vor mai fi schimbate vreodata. Atata timp cat nu ai prioritizare separata pt TP, cu benzi dedicate etc, nu poti sa iti permiti sa blochezi un tramvai in mijlocul intersectiei datorita nesimtirii soferilor sau chiar a vatmanilor.
ADY881 wrote:Nightwolf wrote:
Nu au voie sa faca statiile dupa intersectie. Este standard sa le faca inainte. Am discutat acum ceva timp problema asta!!
Nu am stiut de asta , asa ceva! Poti sa imi dai un link cu creatia (standartul) respectiv?
Amplasarea statiilor dupa intersectie are un set de avantaje:
- Eliberezi o banda pentru acei ce doresc sa faca stanga(adica poti sa pui si semafor separat => sa mai imbunatatesti circulatia si sa nu incurci nici tramvaiele/TP)
- Pe viitor, daca vom ajunge si noi la etapa a in care prioritatile sa fie puse coerent( adica TP inaintea masinilor)=> am avea un sistem de benzi RATB/culoare unice + semaforizare desteapta, ar fi cam problematic sa ingaduiasca sistemul cat va sta tramvaiul in statiile astea dejiste.
PS Dar de ce ma mir ca la noi sunt standarte de pe timpul lui Dej, spre ex la rusi exista un standart care impune instalarea traverselor de lemn in calea de tramvai. Adica ei pot sa faca cel mai modern sistem cu cele mai moderne tramvaie, insa ei vor fi obligati sa faca calea de rulare cu traverse de lemn .
Nu exista link pt asa ceva. Exista dispozitie si nu pot sa ti-o dau. Ceea ce spui tu mai sus n-are nicio logica.
1. semaforul de stanga e independent de statia dinainte sau dupa intersectie. L-ai pus pt stanga, e pt. stanga. Din contra, incurca intersectiile unde NU sunt semafoare de stanga. D-asta s-a luat hotararea ca statiile sa fie inainte de intersectie.
2. S-a luat hotararea asta acum cativa ani (cand a inceput sa fie reabilitata linia lu` 34) intrucat erau fff multi vatmani nesimtiti care blocau intersectia. Gen treceau pe rosu si dadeau de alt tramvai in fata lor si se termina tot.
Ai inteles logica? Daca te uiti la statiile de tramvai din Bucuresti, 95% din ele sunt inainte de intersectie, adica in semafor! Si este foarte bine asa si nu vor mai fi schimbate vreodata. Atata timp cat nu ai prioritizare separata pt TP, cu benzi dedicate etc, nu poti sa iti permiti sa blochezi un tramvai in mijlocul intersectiei datorita nesimtirii soferilor sau chiar a vatmanilor.
📖 Pagination options