Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateDiametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5

302 posts, 112716 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Sava_6115-6315

Din articolul cu pricina mi-a sarit in ochi:

De asemenea, primarul general a precizat că pe noua bucată din bulevardul Uranus vor funcţiona cinci linii de tramvai şi şase de autobuz,


Deci fereasca sfantu' sa nu circule 42 la gara. Doar e ordin de la doctoru': Bagati tot, baieti! Sa-i dam peste nas lu' peste prajit - Nicusor partid! :twisted:

 


Re: Stiri si articole din presa Sorin62

Adrian Rosca wrote:
Nicusor Dan insista: „Cei care au semnat recepţia au comis o ilegalitate“

http://adevarul.ro/news/bucuresti/primu...index.html


Bine, aveam o grijă...

 


Re: Stiri si articole din presa Tavi

Adrian Rosca wrote:
Nicusor Dan insista: „Cei care au semnat recepţia au comis o ilegalitate“

http://adevarul.ro/news/bucuresti/primu...index.html

Nu mor caii când vor câinii.

 


Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 florin

După cum mă aşteptam, circulaţia pe noua arteră are o mare problemă, la care aparent nu s-a gândit nimeni: toate maşinile care vin spre Victoriei se înfundă în Piaţa Victoriei. Intersecţia Ion Mihalache cu Buzeşti şi bretelele de pe Titulescu era deja supra-saturată la orele de vârf, acum că avem un nou flux care aduce multe maşini în intersecţie problema s-a agravat. Şi rezolvare nu prea întrevăd, fluxul de pe Buzeşti se intersectează cu fluxul de pe Kiseleff, care are timpi foarte mari de semafor. Rezultatul este cel pe care îl aşteptam: coada pe Buzeşti se pierdea în zare dincolo de Sevastopol, coada pe Occidentului se termină pe Lascăr Catargiu aproape de Romană (nu e o greşeală, au pus şi un poliţist la Gh. Manu să nu se blocheze intersecţia!), coada pe Mihalache a crecut şi ea.

Aşadar măreaţa deschidere a creat mai multe probleme decât a rezolvat.  :roll:
trafic.JPG (144.55 KB; downloaded 7667 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a Costin

Doua aspecte:
1. Google Maps inca nu arata sensurile unice de pe Calea Grivitei deci nu stiu cat de precise sunt informatiile din zona.
2. Presupun ca se vor mai face ajustari la semafoare, mai ales ca ieri nu erau corelate, nici intre ele, nici cu situatia din trafic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a survola

Coada de pe str. General Ghe. Manu ajunge până la Bd. Lascăr Catargiu

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a florin

cos wrote:
Doua aspecte:
1. Google Maps inca nu arata sensurile unice de pe Calea Grivitei deci nu stiu cat de precise sunt informatiile din zona.
2. Presupun ca se vor mai face ajustari la semafoare, mai ales ca ieri nu erau corelate, nici intre ele, nici cu situatia din trafic.

Problema de care vorbesc eu nu e la semafoare, problema e că toate maşinile alea nu au unde să se ducă. Majoritatea vor să meargă spre nord şi fac dreapta la piaţă (iar cei care merg drept nu pot nici ei să treacă pentru că sunt blocaţi de cei care vin dinspre Titulescu/Mihalache). Problema e că bucăţica aia de 100m până în Calea Victoriei nu face faţă, intră pe ea maşini din 3 direcţii timp de 2-3 minute şi ies timp de 30 de secunde.

O rezolvare ar fi când se va îngusta Calea Victoriei, o să convingi mai mulţi şoferi să o ia pe Buzeşti şi astfel să scazi timpul semaforului spre centru. Problema e că tot prin semaforul ăla trec şi cei care merg pe Catargiu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a andrei11

1) Acum fie vorba intre noi, câtva timp tot soferul  care circula zonal o sa vrea sa se dea pe Berzei / Buzesti.
2) Dupa luna de proba fluxurile se vor autoregla, exista un timp psihologic de asteptat la semafoare, o sa apara rutele alternative.
3) E un proces natural, nu trebuie sa-si bata nimeni capul.
4) Asta nu inseamna ca nu trebuie facute ceva corectii - la sensuri unice, la corelarea semafoarelor, blablabla.
Off topic
5) Eu de exemplu stiu cum sa evit Eminescu / Dorobanti / Romana. Nu spun ruta ca le dau idei si altora. Si circul excelent - asta cand tot Eminescu pana la Romana e blocat. Chestie de adaptare.
6) Niciodata nu o iau pe Eminescu, poate numai noaptea dupa ora 23,00, in 25 Decembrie / 1 Ianuarie / de Inviere, sambata dimineata la ora 6,00 sau duminica la pranz.

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a ANTENA

florin wrote:
După cum mă aşteptam, circulaţia pe noua arteră are o mare problemă, la care aparent nu s-a gândit nimeni: toate maşinile care vin spre Victoriei se înfundă în Piaţa Victoriei. Intersecţia Ion Mihalache cu Buzeşti şi bretelele de pe Titulescu era deja supra-saturată la orele de vârf, acum că avem un nou flux care aduce multe maşini în intersecţie problema s-a agravat. Şi rezolvare nu prea întrevăd, fluxul de pe Buzeşti se intersectează cu fluxul de pe Kiseleff, care are timpi foarte mari de semafor. Rezultatul este cel pe care îl aşteptam: coada pe Buzeşti se pierdea în zare dincolo de Sevastopol, coada pe Occidentului se termină pe Lascăr Catargiu aproape de Romană (nu e o greşeală, au pus şi un poliţist la Gh. Manu să nu se blocheze intersecţia!), coada pe Mihalache a crecut şi ea.

Aşadar măreaţa deschidere a creat mai multe probleme decât a rezolvat.  :roll:


Ar trebui regandita Pta Victoriei cam cum a fost cand era sumittul Nato. Fara giratoriu.
Pe rutele Buzesti - Mihalache. Si Kiselleff+Aviatorilor - Cal.Victoriei+Catargiu. S-a circulat nemaipomenit atunci si fara semafoare.
Bretelele supraterane ale pasajului Victoria, obligat la dreapta. Si s-a rezolvat problema.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a 3mil

Robert24 wrote:
46 - http://www.ratb.ro/docpdf2/46_Gara%20de%20Nord.pdf / http://www.ratb.ro/docpdf2/46_Republica.pdf
tramvai la gara care sa vina la 30 min in weekend...  :evil:

L-au stricat si pe 46 care in ultima vreme venea destul de bine...

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a IK4

Cu asa intervale de succedare, o investitie uriasa in infrastructura de tramvai nu se justifica.
21, 32 si 41 raman singurele linii de tramvai din Bucuresti care au o functionare utila calatorilor.
Restul sunt doar fantome, linii turistice, piese inutile de decor urban care se invart in cercul vicios al lipsei de cerere datorate lipsei de oferta.
Cine sa astepte 30 de minute un 46 la Obor spre Gara? In alea 30 de minute, cu metroul ajungi la gara, iei trenul si esti deja pe drumul spre Ploiesti.
Nu mai vorbesc de acel 42, care e o pata neagra pe obrazul Ratb-ului. Interval de succedare de 83 de minute la un tramvai? Mai suntem zdraveni la cap in tara asta? In 83 de minute ai ajuns cu trenul la SINAIA si 42-ul tot n-a aparut in statie...
In ce hal a ajuns orasul asta!
:evil:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a alchimistul

Priviti nu doar intervalele de succedare pentru linia 44, dar si ultimele plecari de la capetele de linie. 22:15 si de la Parvan si de la 16 Februarie? Sper sa fie o greseala.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a survola

Situaţia pe calea Griviţei (13 ianuarie): atenţie cu parcarea in zonă şi noile sensuri unice!
Bonus: circula 45.
DSC_0911.jpg (193.55 KB; downloaded 7770 times)
DSC_0913.jpg (162.89 KB; downloaded 7772 times)
DSC_0914.jpg (192.97 KB; downloaded 7769 times)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Diametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use