Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateDiametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2709 posts, 373920 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 194
 
 

📖 Pagination options
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia danielstan

Romania de la 1600 a rezistat doar 3 luni, caci la scurt timp dupa ce Mihai Viteazul a cucerit Moldova si s-a intors la Alba Iulia, polonezii au invadat Moldova.
Mihai s-a autointitulat in SLAVONA:
"Io, MIHAIL, ugrovlahiscoi voevod Ardilscoi Mold(avscoi) zemli'
care intr-o traducere mai corecta ar insemna:
"IO, Mihail, voievod valah al tarilor Ardealului si Moldovei'
IO = particula nobiliara din bizantinul 'Ioan', in nici un caz nu inseamna 'eu'
Ugro-Vlahia = denumire medievala a Valahiei
Nu este singurul mare roman caruia posteritatea i-a schimbat prenumele din Mihail in Mihai.
Celalalt mare roman cu prenume schimbat este MIHAIL EMINESCU caruia azi i se spune Mihai.

 


Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus rails

ar putea sa intre un muncitor cu buldozerul in ea "din greseala", sau ceva de genul asta  :D

 


Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus iliutu

eu ma intreb cand vor baga fibra optica de pe stalpi prin pamant ca nu vad nici o miscare in sensul asta

 


Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus elloyy

@marian & @rails haide mai baieti ca demolara destul. lasa-l pe dom doctor sa se dea de 3 ori peste cap sa se faca fat frumos si sa renoveze toate cladirile de pe partea ne-demolata. ma rog, ma refer la casele in firea lor, nu buticurile alea jenibile care clar vor pica din schema. Pai, nu va fi asta noul magheru? cum ar fi, la nr 55 noul Starbucks, la nr 57 noul .. Zara? si la nr 59 --- casa bantuita. sau shaworma Halal. Va trebui un program gen centrul vechi, parerea mea.

@iliutu am trecut ieri pe acolo si incepusera timid sa sape un sant pt cablarie, cam 1/3 dintre polizu si grivitei. ciudat e ca il sapau pe locatia vechiului trotuar, cum ar veni pe mijlocul viitorului bulevard. draci, si daca se impusca vreun fir ce fac, gauresc strada? sau scot linia de tramvai?
ca noutati ar mai fi ca scosesera gardul de la McDo, si spargeau aleea de drive-in. mai montasera si niste stalpi  noi, fix in fata la Volksbank ( a se citi, la 30-40 cm asa, daca esti subtirel ai loc sa treci daca nu ai pus-o).
de asemenea, intre victoriei si Polizu turnasera asfalt, pe sensul pe care l-am zis, o singura banda. urmatoarea este in continuare un amalgam de stalpi vechi, gropi, noroi, beton & asfalt spart, cabluri...

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Nightwolf

Nu se poate construi pasaj subteran in zona, este ff instabila din cauza tuturor cladirilor care nu au fost restaurate si stau sa cada + ca nu ar fi luat niciodata avizul comisiei pentru siguranta rutiera (locul este ff ingust) ... ganditi-va ca pt un pasaj iti trebuie o deschidere minima de 40m din "cladire in cladire" masurata ceea ce pt Buzesti era imposibil deoarece acolo "spatiul de manevra", daca nu ma insel, are o latime de 27 metrii la intersectia cu C. Grivitei ...

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Dominatrix

jailor wrote:
S-a construit tunel pe sub Boston..."Big dig"...se poat face multe in secolul 21.
Comparatia cu Big Dig e fortata, nu are legatura cu situatia de fata. Acolo e vorba de un drum expres, aici e vorba de un drum local, care are nevoie de legaturi cu arterele adiacente.
jailor wrote:
In plus s-a construit metrou prin zone asemanatoare chiar in Bucuresti. Daca nu e suficienta distanta dintre cladiri se foreaza in secolul 21 cu cartita aia de vor s-o bage si la metrou.
Degeaba bagi cartita, fiindca rampele din capete si cele de legatura cu arterele perpendiculare trebuie executate clasic, cu descoperire la suprafata (ceea ce implica demolari, inclusiv de cladiri sensibile (Feroviarul, Policlinica Stirbei etc.) Si daca nu executi aceste rampe ca sa protejezi cladirile in cauza, atunci proiectul isi pierde utilitatea fiindca tunelul va fi folositor numai celor aflati in tranzit, care nu au treaba cu arterele perpendiculare. Apropo, stie cineva daca s-au facut modelari de trafic pe noua artera, in speta estimarea traficului de tranzit (Victoriei - Splai - Uranus) comparativ cu traficul local care va folosi numai partial acest bulevard?
jailor wrote:
Daca se vrea se pot face multe lucruri iar daca se aduce ca argument faptul ca banii sunt putini, inseamna ca traficulprin zona nu prezinta un avantaj comercial care ar putea sa duca la amortizarea investitiei...practic e neprofitabil pt oras traficul pe acolo.
Asta de unde ai scos-o? Daca faci un tunel care costa de zeci de ori mai scump, evident ca "amortizarea" va fi mai lenta, chiar daca traficul de tranzit se va desfasura cu o viteza medie mai mare, cu beneficiile care decirg de aici. Elaboreaza, ca nu inteleg ce vrei sa spui.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Goldmund

@Andrei11 scrie:
Cu ce te deranjeaza tramvaiul, ca nu inteleg.

Am scris undeva ca ma deranjeaza? Am scris ca de pe Königstr din centrul Stuttgartului,  tramvaiul a facut loc pietonilor, unor frumosi arbori ornamentali(platani sau nu- in nici un caz nu duzi-sic! Acolo, adica aici, tramvaiul circula doar subteran. Königstr este cea mai celebra si scumpa strada din sud-vestul Germaniei...Inainte nu era...
Poate nu m-am facut mai bine inteles si e doar vina mea:
proiectul acesta este in derulare si basta. E vorba de idei, de "cum-fac-altii", de viitoare "taieri"...Parerea mea ca astfel de proiecte, problematice, ar trebui sa treazeasca pe mai multi, sa puna intrebari, sa puna in balanta diferite alternative, sa...gandeasca si sa-i preocupe "orasul meu"..., ca in final sa fie aleasa intr-adevar solutia cea mai buna pt. oras si locuitorii lui. :idea:€

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Dominatrix

Jailor, metroul din Drumul Taberei (pana la Universitate) are un cost de aproximativ 883 de milioane de euro, nu 230. Deci calculul tau este subestimat cu un factor de aproximativ 3,8. Trecand peste asta, parerea mea este sa nu te iei dupa tot felul de calcule "sofisticate" cu economia de combustibil, care va fi realizata dupa deschiderea Pasajului Basarab. Treburile astea sunt extrem de greu de estimat, ia-le mai mult ca simple declaratii "politice".
jailor wrote:
Pai atunci traficul pe acolo poate ramane asa cum e acum ca inseamna ca nu e mare ca sa poata fi economisit carburantul corespunzator.
Scapi din vedere influenta cresterii traficului rutier, datorita fenomenului de cerere latenta, care e de presupus ca va fi foarte pronuntat mai ales daca proportia traficului local (care va folosi numai o parte din bulevard) va fi mare in comparatie cu traficul de tranzit, N-S. Si atunci cu atat mai mult un tunel "expres" nu va descongestiona foarte mult traficul de suprafata, fiindca cel "local" va fi in continuare semnificativ.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia marius baciu

Dominatrix wrote:
Jailor, metroul din Drumul Taberei (pana la Universitate) are un cost de aproximativ 883 de milioane de euro, nu 230.

Am vazut si eu suma asta de 230 si inteleg ca este costul doar pentru saparea tunelului si statiilor(parca Strabag) iar diferenta de suma este pentru restul de lucrari,cale de rulare,cablaraie,semnalizare,instalatii, echipamente, etc

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Lutyk

Ieri seara am vazu tca pe Cuza intre Dr. Felix si Buzesti era scoaza linia de tramvai

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia elloyy

Lutyk wrote:
Ieri seara am vazu tca pe Cuza intre Dr. Felix si Buzesti era scoaza linia de tramvai

man, nu ai mai trecut de mult timp pe-acolo :D. au scos-o de vreo 2 luni cred, au sapat sant, au pus parapeti din aia de beton, acum sunt aproape de finalizare cu instalarea celei noi.
eu sunt curios daca o schimba pana la gheorghe duca sau doar o bucata. si eventual daca o schimba si pe grivitei. stie cineva?

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Costin

Pe Grivitei da, e prevazut in proiect. probabil se vor apuca de linie cand vor supralargi Calea Grivitei intre Atelierului si Buzesti. Linia de pe Cuza si de pe Duca nu este prevazuta in acest proiect, desi ar fi nevoie macar de dezafectarea macazului de la Cuza/Duca si inlocuirea lui cu o curba simpla, avand in vedere starea proasta in care se afla si faptul ca nu vor mai veni tramvaie pe Cuza dinspre Titulescu.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia elloyy

@cos thanks de info!
apai daca pe grivitei se reabiliteaza, si pe cuza deja e inceput pana la dr. felix, ar fi cam fara cap sa nu faca si restul pana la duca si apoi si duca; ambele sunt in stare jalnica din ce imi amintesc. Daca apar noutati in directia asta va rog sa postati, mersi!

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Lutyk

La una din vizitele de lucru de la Basarab, Oprescu spunea ca o sa fie scoasa linia de pe Cuza intre Titulescu si Duca. Cand o sa faca chestia asta probabil ce vor inlocui si macazul cu o curba simpla. Dar cand o sa se intample asta e deja o alta poveste

 


Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 194
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Diametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420715 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use