Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Otokar Kent C - 12

1464 posts, 403129 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88  ... 105
 
 

📖 Pagination options
Re: Otokar Kent C - 12 Nenea_titi

Au fost două prin februarie și martie, apariții ocazionale, și acum de curând. 162 și 163 au avut zile când au fost full C12 ( și câte un C10 rătăcit), de regulă sâmbăta și duminica. Dar la anumite ture și în timpul săptămâni.

 


Re: Otokar Kent C - 12 Dragos31

Ca să lămurim situația, pe linia 178 sunt azi 3, maxim 4 autobuze Otokar de 12 metri, în timp ce liniile 162 și 163 au rămas doar cu autobuze Mercedes-Benz Citaro.

 


Re: Otokar Kent C - 12 Nenea_titi

Astăzi...eu am zis în general, ce a fost până azi...nu știu ce va fi mâine, poimâine, săptămâna viitoare... Etc

 


Re: Otokar Kent C - 12 AlexTennis2005

#6422 a circulat azi, din cate stiu, pe linia lui 178. Ar fi bine sa puna si pe linia lui 178 d-astea noi pentru ca de cele mai multe ori este supraincarcat si autobuzele vechi nu mai fac fata, multe dintre cele vechi neavand aer conditionat.

 


Re: Otokar Kent C - 12 CiprianTRB

Autobuzele alea noi și alea vechi au și ele un nume... :headbash:

 


Re: Otokar Kent C - 12 AlexTennis2005

Scuze, greseala mea. Ar fi bine sa puna Otokar pentru ca Citaro nu mai face fata si, de cele mai multe ori, este foarte aglomerata linia 178.

 


Re: Otokar Kent C - 12 Dragos31

Otokar au aceeași lungime și aceeași capacitate ca un Citaro. Deci dacă un Citaro nu face față, de ce crezi că Otokar de 12 metri ar face?

 


Re: Otokar Kent C - 12 SirVlady

Crezi ca pasagerului de rand i-ar pasa in ce autobuz este? Pe el il intereseaza doar sa ajunga din punctul A, in punctul B. Daca stai sa te gandesti, nici Otokarele de 12 nu ar face fata fluxului de calatori de pe 178, idem alte linii aglomerate cum ar fi: 336, 105, 102, 137, 381, si exemplele pot continua.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 Utilizator anonim

In Otokar ai mult mai bine organizat spatiul interior, in special la mijloc si in zona celor 4 scaune fata in fata din zona motorului, unde la Citaro cine a proiectat zona aia purta 20 la picior si avea 40 kg și 150 inaltime  :twisted: . Plus usile care inclusiv la aglomeratie se inchid de regula din prima, nu palpeaza sau raman blocate ca la Citaro.

Ar fi bine sa puna Otokar si pe 178, dar ele abia ajung pentru liniile modernizate si completari prin 641/2. Tot ce vedem pe alte linii e surplus de obicei.

 


Re: Otokar Kent C - 12 BodoMinea

Am mers azi cu Otokar 6426 (12m) pe linia 236... Am avut surprize neplăcute.
1. Foaia dreaptă (privind dinspre interior) a ușii din spate părea desprinsă din plafon și „atârnată” de mecanismul de închidere/deschidere, care se chinuia să o manevreze, târând-o pe podea, lovind-o... închiderea ușii defecte dura cel puțin triplu față de cât ar fi trebuit și provoca disconfort fonic.



În astfel de situații nu au o foaie față-verso cu UȘĂ DEFECTĂ să o lipească acolo și să folosească doar celelalte 2 uși până la retragerea din tură totuși?
P.S.: a făcut cel puțin două ture de 236 exact în această stare.
2. Unitățile AC interioare prinse în plafon aveau șuruburi desfăcute...
WhatsApp Image 2019-08-15 at 21.33.15(1).jpeg (135.72 KB; downloaded 2773 times)

WhatsApp Image 2019-08-15 at 21.33.15.jpeg (162.71 KB; downloaded 2778 times)

3. Nu prea se simțea mare lucru de la aerul condiționat. Nu era nici ca afară la 30 de grade, dar nici cum e în alte Otokare.
4. Stația Soseaua de Centura a lui 236 în sensul spre Divertilandnu a fost indicată pe sistemul de informare din autobuz, nici pe ecran, nici audio. Această stație apare pe InfoSTB, Google Maps și în orarele statice de pe site... deci lipsa ei dintr-un sistem ne indică faptul că introducerea de date se face manual și separat în fiecare sistem.
Nu știu ce concluzie să trag... Vă las pe voi  :shock:

 


Re: Otokar Kent C - 12 WT_fan06

Observ multe Otokare de pe liniile 104 şi 123 (pe care le utilizez frecvent) cărora nu le merge AC-ul aşa cum ar trebui. În loc să fie o atmosferă răcoroasă, simt un aer umed şi neplăcut, de parcă ar fi recirculat şi ventilat. Nu înțeleg de ce...

 


Re: Otokar Kent C - 12 Nenea_titi

Filtre colmatate cu praful pe care îl respirăm. Nimeni nu se ostenește să le curețe...

 


Re: Otokar Kent C - 12 cris_m

Eu am mers recent cu 6559 si am observat alte probleme destul de deranjante pentru un autobuz nou. Scaunele, cel putin primul rand chiar langa usa 2 scartaiau de parca aveau 100 de ani, in spate cand se accelera sau se frana se auzeau niste geamuri "zornaind" destul de tare de la vibratii, autobuzele te "aseaza" foarte bine la accelerari/franari mai ceva ca in conserva (nu cred ca se mai pune problema de obisnuinta soferilor). Singurele parti bune: AC functional si sistemul de informare. In rest, nu vad nici un castig pentru calatorii de rand.

 


Re: Otokar Kent C - 12 barbuandrei

Si asta este doar începutul. Anul trecut am avut posibilitatea de a vedea Otokar Kent cu vechime de 3-4 ani pe strazile din Valetta. Am fost total dezamăgit de caroseria masinilor, de zgomotul puternic al motorului, care in timp se uzeaza foarte repede. Problemele pe care voi le-ati reclamat mai sus, sunt doar câteva din cele pe care le-am remarcat la acele modele.  :headbash:

 


Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88  ... 105
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use