Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Montarea instalațiilor AC la Mercedes-Benz Citaro E3 (2018)

315 posts, 93580 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Montarea instalațiilor AC la Mercedes-Benz Citaro E3 (2018) Victor92

La începutul anului 2019, avem urmatoarele autobuze Mercedes Citaro Euro 3 carora li s-a montat instalatie de aer conditionat in urma licitatiei de anul trecut (din ceea ce ati spus cu totii pe forum):

- Autobaza Pipera (26 autobuze): 4165, 4173, 4202, 4234, 4250, 4259, 4261, 4270, 4272, 4275, 4277, 4363, 4369, 4376, 4380, 4461, 4475, 4481, 4496, 4500, 4504, 4512, 4516, 4517, 4518, 4521.
- Autobaza Floreasca (13 autobuze): 4501, 4503, 4510, 4511, 4519, 4541, 4544, 4546, 4551, 4556, 4561, 4571, 4579.
- Autobaza Nordului (19 autobuze): 4106, 4113, 4121, 4124, 4125, 4126, 4130, 4149, 4171, 4180, 4289, 4305, 4342, 4350, 4357, 4359, 4368, 4498, 4499
- Autobaza Militari (27 autobuze): 4135, 4139, 4316, 4322, 4354, 4356, 4358, 4361, 4364, 4370, 4374, 4377, 4379, 4385, 4394, 4395, 4396, 4413, 4421, 4422, 4423, 4430, 4434, 4435, 4436, 4439, 4548
- Autobaza Alexandria (23 autobuze): 4186, 4221, 4223, 4229, 4251, 4317, 4318, 4321, 4323, 4331, 4337, 4345, 4402, 4419, 4447, 4449, 4450, 4454, 4457, 4485, 4564, 4581, 4598

- Autobaza Ferentari (19 autobuze): 4109, 4114, 4183, 4213, 4334, 4338, 4339, 4355, 4387, 4389, 4398, 4403, 4408, 4409, 4416, 4432, 4444, 4446, 4463
- Autobaza Obregia (9 autobuze): 4103, 4110, 4127, 4134, 4140, 4150, 4199, 4274, 4281
- Autobaza Titan (14 autobuze): 4107, 4163, 4193, 4210, 4228, 4233, 4287, 4328, 4489, 4494, 4527, 4528, 4584, 4586

Total: 150 autobuze

.......................................................................................................................................................................................................................................................................................

Nu stiu daca ati observat sau nu, dar a inceput "procesul" de montare a instalatiilor de aer conditionat pe autobuzele Mercedes Citaro Euro 3.
In toamna, s-a facut o licitatie in urma careia se vor monta 150 de unitati.
Astazi l-am surprins pe 4511 avand instalatia pusa. Sunt sanse sa apara si autobuze de la alte garaje. Eu, cel putin, nu am mai vazut pana in clipa de fata ...
Am cautat pe Internet informatii despre "100 DC Electric System", rezultatul fiind 0.
Ramane de urmarit la vara cat de bune vor fi aceste instalatii.
Sa urmarim cateva poze cu 4511 din interior si exterior.

4511 AC - 12.01.2018 (4).JPG (237.31 KB; downloaded 8331 times)


4511 AC - 12.01.2018 (5).JPG (186.83 KB; downloaded 8287 times)


4511 AC - 12.01.2018.JPG (202.99 KB; downloaded 8294 times)


4511 AC - 12.01.2018 (3).JPG (176.9 KB; downloaded 8294 times)


4511 AC - 12.01.2018 (2).JPG (158.87 KB; downloaded 8286 times)


4511 AC - 12.01.2018 (7).JPG (220.63 KB; downloaded 8350 times)


4511 AC - 12.01.2018 (6).JPG (127.12 KB; downloaded 8285 times)

 


Re: Mentenanţa autobuzelor shoppy

Aia inseamna "sistem electric 100% pe curent continu".

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor GPS

Cât de estetic... :(

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Victor92

shoppy wrote:
Aia inseamna "sistem electric 100% pe curent continu".


Multumesc pentru precizari  :oops:

 


Re: Mentenanţa autobuzelor cris_m

GPS wrote:
Cât de estetic... :(
Ce pretentii sa avem de la o astfel de carpeala...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Andrei98

Ceva imi spune ca nu va face fata prea bine, in primul rand alea par a fi niste aparate pentru incinte mai mici, gen cabina, si nu stiu cat efect sa aibe ele chiar daca sunt doua. In al doi-lea rand, aerul e distribuit prin prea putine fante de aerisire care sunt concentrate in 2 puncte si cam atat, trebuia facuta o distributie uniforma a aerului in tot autobuzul ca sa se simta ceva.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor shoppy

Acel sistem la fante care iti permite sa reglezi directia sau intensitatea nu este anti-vandalism, va fi distrus instantaneu.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor GPS

Nu cred, o fanta de acest fel este prezenta la usa 1 a fiecărui E4, și pana acum nu am văzut vreuna vandalizată.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Andrei98

Pai nu cred ca se risca cineva sa vandalizeze ceva care poate fi vazut foarte usor de sofer.  :lol:

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor anndrei

Clar nu va face fata. Comparati unitatea exterioara cu cea originala si o sa vedeti marea diferenta. Ma intreb cat o fi costat acel sistem? Probabil mult mai scump decat cel original. Chiar nu vede nimeni ca tot ce face RATB in parteneriat cu alte ,,firme" este un mare esec. Mai bine ar fi facut aceasta lucrare cu cei de la Mercedes. Cine stie a cui o fi si aceasta firma. Sa inteleg ca compresorul aerului conditionat este actionat electric si nu este antrenat de motorul autobuzului. Carpeala 100% romaneasca. Daca s-ar fi cumparat aceste autobuze de la inceput cu geamuri culisante mari si aer conditionat ar fi costat mai putin decat a platit statul roman pentru modificari.
Ce bine ar fi ca acest ratb sa fie cumparat de nemti iar toata conducerea sa fie 100% germana fara niciun romanas smecheras in ea. Sa vedeti atunci mare diferenta!

 


Re: Mentenanţa autobuzelor aztec

Poate ar face fata daca nu ar deschide usile....gen autocar ce merge pe curse lungi ..judetene..

 


Re: Mentenanţa autobuzelor andrei11

Lasă, nu-i mai lăuda pe nemți că nici ei nu sunt formidabili.
Soluția e una singură :
Privatizarea și libera concurență pentru transportul de persoane. Să fie câte firme vreți voi, toate particulare. Evident trebuie respectate niște reguli. Reguli bine făcute.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor anndrei

aztec wrote:
Poate ar face fata daca nu ar deschide usile....gen autocar ce merge pe curse lungi ..judetene..

Nici asa, ar face putina racoare doar in dreptul unitatii interioare. Iar un autobuz interurban sau un autocar este mai mare decat un autobuz urban. De aici rezulta ca are de racit un volum mai mare de aer. Pe scurt le-au pus doar asa sa se laude Doamna Primarita. Mai bine reparau tot parcul de MB euro 4 care sa fi avut AC functional si vara le scoteau pe toate in traseu si restul euro 3. Sa speram ca urmatoare achizitie de tramvaie (tot respectul pentru URAC dar cand mergi cu BUCUR LF zici ca mergi cu caruciorul de butelii. Afara vopsit gardul inauntru leopardul), troleibuze (Ikarus 415 a fost clar peste citelis), autobuze sa provina din vest si sa nu se mai bage toti inteligentii de ,,mecanici, soferi" sa le ,,repare cum stiu ei mai bine".

 


Re: Mentenanţa autobuzelor andrei11

Cele două unități ( pentru autocare / interurbane și pentru locale ) sunt dimensionate complet diferit.
1) Pentru Interurban o fi autobuzul mai mare, dar nu se deschid ușile din minut în minut. Și nici geamurile.
2) Pentru autobuzul local o fi autobuzul mai scurt dar se deschid ușile non stop.
3) Alte blabla - uri de specialitate.
4) N-aș da cu  pietre în mecanici. Șoferii oricum nu se bagă, nu e treaba lor.
______________
Soluția așa cum am spus este privatizarea / concurența. Cei necorespunzători seautoelimină.

anndrei wrote:
Si firmele vor fi conduse tot de papagali romani, vor avea in dotare toate rablamentele turcesti, chinezesti (vezi dubarii, primaria Voluntari)...

Aici te contrazici singur :
Două exemple ( din mult mai multe ) unde conducerea străină a pus pe butuci afacerea...
a) TAROM - ul
b) Selecționata de fotbal a României

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use