Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4036 posts, 903876 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 197 198 199 200 201 202 203  ... 289
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Costin

Da, estetica este o problema. Asa si din DACuri erau destule in stare tehnica buna.

Nu poti pretinde o schimbare de abordare la STB si o "occidentalizare" a serviciilor "de sus in jos" si sa pretinzi totul de la conducere, in timp ce soferii fac ce le taie capul. Cam cum e si cu schimbarea intr-o societate in general (nu comerciala)... toti se asteapta ca "sefii" sa fie mai buni, in timp ce EI, baza societatii, nu schimba nimic.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Dani Bunea

Nu cred ca trebuie sa te intereseze ca simplu călător asepectul mașinii,doar cel din salon care chiar contează (și aici ma refer la scaune rupte,bare etc) cel tehnic este important pentru călător și crede-ma ca toate mașinile menționate mai sus sunt printre cele mai bune mașini de la STB dacă nu chiar cele mai bune. Călătorul nu sta 10 ore in autobuz zi de zi in caldura/frig merge câteva stații și atât,dar este deranjat de aspectul mașinii..

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Costin

Calatorul este beneficiarul serviciului de transport si il intereseaza absolut orice aspect al acestuia. Cand STB va inceta sa considere ca soferul e mai important decat calatorul, atunci o sa si evolueze.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 dany

Asa este, toate cele mentionate sunt masini care nu au stat in garaj si sunt printre cele mai bune din garajele lor, mai mentionam la Titan 4955, 4763, 4764, 4977, 4966, 4964, 4216, 4189, 4923, 4920, 6292 si exemplele pot continua

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

Cetățeanul are posibilitatea de a-și alege modul de deplasare dorit, dacă nu-i place cum arată autobuzul. Poate merge și pe jos (soluția gratuită), cu autoturismul sau chiar cu taxiul. E adevărat că acele abțipilde nu-și au rostul, locul chiar, nici mie nu-mi plac care la urma urmei sunt și eu șofer (nu de autobuz, mai am de așteptat puțin) și mă atrage să fac îmbunătățiri, nu țigăneli. Îmi aduc aminte în ce hal putea să arate 4166 acum ani buni, înțeleg că acolo șoferii își petrec vreo 8-10 ore pe schimb, doar am fost și eu ani buni cu tatăl meu de la schimb până la retragere. Ce mi se pare corect în tot timpul ăsta e ca totul să arate decent, să fie curățenie, șoferul să aibă o sticlă, două cu apă învelite în ziar vara și iarna să meargă căldura. Oricum STB-ul nu prea a pus accent pe angajați, mai ales pe șoferi, spun asta deoarece cel puțin acum câțiva ani la capăt de linie nu aveai timp să-ți revii, că trebuia să pleci iar în cursă din cauza minutelor pierdute în trafic, multe spații sanitare erau sub orice critică, abia dacă aveai de unde lua puțină apă să te speli vara ca să-ți mai treacă oboseala, dar lucrurile astea nu se văd. Însă sunt tot felul de pretenții pentru călătorii care merg și o stație, stând și jos, apoi se ridică când autobuzul e pregătit să plece și încep înjurăturile. Revenind, eu cred că siguranța în autobuz e mai importantă decât niște stickere, care oricum de la timp, spălări, căldură etc se cojesc singure... :lol:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Dani Bunea

Daca toti ar vedea lucrurile asa....si ar avea gandirea asta

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

Exact același lucru ar trebuii să spun eu...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Costin

Prostii. Daca calatorii pot alege alt mod de deplasare, ia sa faca asta toti, imediat se inchide STBul. Acum poate intelegeti de ce calatorul este cel mai important.

Apoi, problemele interne ale STBului nu se rezolva prin tuning. Daca STBul trateaza rau soferii, problema e in alta parte si solutiile la fel (in primul rand, piata muncii e libera, nu ii retine nimeni la STB).

Tuningul e doar o manifestare ilegala in care o persoana aduce modificari unui bun care nu ii apartine. Ia faceti voi tuning la masina vecinului si vedeti ce se intampla. Este FIX, dar FIX aceeasi situatie si aici.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Utilizator anonim

E acelasi lucru cu cei care fac grafitti sau mazgalelile alea prin vehicule. Ma uit cat de multa agitatie e cu tunningurile astea care in mod normal nu ar trebui sa existe, cativa tipa ca cum domne sa avem autobuze turcesti, dar pe cealalta parte vor sa arate ca in Tanzania.  :evil:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Albert

Dani Bunea wrote:
Daca toti ar vedea lucrurile asa....si ar avea gandirea asta

Dacă toți am vedea lucrurile asa, înseamnă ca fiecare șofer poate sa-și vopsească vehiculul in ce culoare vrea el, fata autobuzului in roz, spatele in auriu, ca și așa nu contează aspectul. Tot ce contează e sa meargă autobuzul. Nu e adevărat! Contează totul! Și aspectul, și in ce stare tehnica este, și cât de curat este și, și, și. Dacă am refuza cu toții sa mergem cu STB cum ziceați voi mai sus, societatea s-ar prăbuși pentru da nu ar mai avea pe cine transporta. Asta așa, ca sa înțelegeți cât de importanți sunt călătorii. Am mai avut aceasta discuție cu niște taximetriști care nu voiau sa pună aparatul si îmi recomandau Uber. Și eu le zicem: voi stați aici cu buza umflata, uitându-va cum va ia Uber-ul clienții și după protestați ca nu aveți clienți...  :applause:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

Fiecare e liber să gândească ce vrea, dar asta nu înseamnă că tot ce se zice e și adevărat sau că așa trebuie făcut. :lol:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Costin

Eu ti-am zis, fa-i tuning vecinului tau si vezi daca "asa trebuie facut" sau nu. Aici discutam de legi, nu de pareri si impresii.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

E o diferență între a face ceva unei alte mașini personale (deobicei răzbunare, oameni demni de secolul 21), care are proprietarul ei, și a mașinii de servici (care sunt doar niște abțipilde, nimic rău, doar gestul de prost gust) care în cazul de față sunt ale primăriei, nu pe numele unei persoane. Am zis și eu că asemenea chestii nu sunt în regulă, totuși nu încep să urlu, ziceți celor care le-au făcut dacă aveți curajul, nu pe forum. :roll:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Costin

E autobuzul proprietatea soferului? Nu e. E la fel ca masina vecinului. Ca e masina de serviciu... ala e doar drept de folosinta, nu de proprietate. Deci e fix aceeasi situatie din punct de vedere juridic.

 


Go to page:  1  ... 197 198 199 200 201 202 203  ... 289
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421001 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use