Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3

741 posts, 273836 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 53
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Dragos31

Singurul autobuz Mercedes-Benz Citaro Euro 3 din Bucuresti ramas cu geamuri rabatabile, este domiciliat la Autobaza Alexandria - Sos. Alexandriei Nr. 150. Este vorba despre 4402, autobuzul fiind fabricat in Germania si livrat in Romania in urma cu aproape 13 ani, in anul 2006. Din ce am inteles, toate autobuzele din seria 4100-4499 ar fi sosit cu un astfel de model de geamuri, dar au fost inlocuite ulterior, deoarece exista un periocol iminent de spargere a acestora in momentul in care erau actionate pentru a putea fi inchise, trantindu-se prea tare. Cele din seria 4500-4599 au sosit cu modelul de ferestre pe care le "poarta" si astazi.

Revenind la 4402, duminica l-am surprins pe linia 368. :)

4402 - Linia 368 - Bd. Gheorghe Magheru - 19 Mai 2019



 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Geamurile au fost schimbate pentru ca lesinau calatorii vara in ele! Videanu trebuia sa cumpere de la bun inceput cu AC in salon. A luat si el primul lot depasit de vremuri. Cati bani au bagat in aceste autobuze dupa cu montarea chinezariilor care nu au nicio treaba cu cel original au iesit tot pe minus...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 ADK

Depășite de vremuri...? În 2006 erau bijuterii aceste mașini. :roll:

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Fara AC nu se puteau numi bijuterii cel putin pentru calatori. Iar acele ,,gemulete" au pus capac. Stim cu totii ca au fost inversate si trapele pentru ca se deschideau intr-un singur sens si scoase capacele din plafon (euro4 le are) pentru a intra mai mult aer! Au fost confectionate in RO si acele ,, paravanturi" care se gaseau in interior imediat sub trapa...Plus ca au fost ultimele modele. Dupa, s-a trecut la Citaro euro4, care diferea foarte mult fata de euro3.
Alte probleme au fost cu lampile de gabarit care erau cu bec incandescent iar la unele se topea plasticul de bune ce erau. Atunci cei de la MB le-au inlocuit cu unele mai moderne cu LED.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Nenea_titi

ADK wrote:
Depășite de vremuri...? În 2006 erau bijuterii aceste mașini. :roll:


Da. Era modelul vechi, ce ieșea din fabricație (dacă nu era deja ieșit) și mai mult, modelul de bază. Fără A/C. Ce era mai ieftin. Era oricum timpul să se înnoiască parcul de autobuze, deoarece ce era la acel moment în ograda RATB era în stare deplorabilă. De la cea mai josnică cocină de DAC 112 până la DAF și De Simon (care, ultimele două erau încă autobuze de top, pe liniile mărginașe și preorășenești  DAC făceau legea alături de Ikarus, deși unele Ikarus erau mai bune, dar tot puțea eșapamentul, îmi plăceau că erau destul de rapide și spațioase). Și alea de top, unele tot jalnic arătau. De DAC oricum trebuia scăpat deoarece erau o nenorocire, alea numai autobuze nu se mai numeau (confort 0, poluare maximă, stare tehnică "legătură cu sârmă la cârpeli), iar Ikarus poluare. Nu mai spun că nu erau LF. DAF și De Simon și au trăit traiul, așa cum au putut, în condițiile respective (dramatice). Din păcate unele Citaro multe E3 cât și E4 au fost aduse într-o stare deplorabilă, din cauza unei întrețineri proaste dar și a unor călători nesimțiți, care nu plătesc călătoria dar vandalizează vehiculul...așa e la noi...și nu doar STB întreține precar mașinile, mai sunt destule regii prin țară care așteaptă ca mașina să nu mai poată merge pentru a fi luate măsuri serioase.

Da. Erau bijuterii pentru noi, erau LF, erau mai europene, (și DAF și De Simon erau dar depășite), singura problemă era lipsa A/C. Dacă se lua de la bun început varianta nouă, totul era și mai bine.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 punmeister

Fara AC, fara Infotainment, fara SNC, fara camere video, cat mai basic. Ca sa nu mai zic ca au venit si fara SAT din fabrica ca sa aiba (ph)UTI ce sa ciupeasca.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

@Nenea_titi, si primul lot de Citaro euro3 se putea comanda cu unitatea AC pentru calatori si geamuri mari. Dar...mai bine sa lesine calatorii. Practic pentru calatori existau doar 3 avantaje fata de ROCAR si DAF: podeaua LF, acel ecran pe care se anunta statia urmatoare, data si ora plus nivelul de zgomot mult mai mic.
Legat de SAT, cei de la UTI au montat acele validatoare mari si depasite de vremuri probabil la cele mai mari preturi. Tot ce s-a facut la aceste autobuze a costat cred ca dublu fata de dotarea din fabrica...Asa s-au imbogatit unii!

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 punmeister

Robert24 wrote:
500 euro la manareala lui UTI cu RATB poate.
In realitate, e vreo 50 de euro....

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Cred ca si cele mai performante erau mai ieftine. Cel mai bine era sa le comande din fabrica cu AC in salon, cu geamuri mari culisante si cu SAT plus trape cu deschidere in 2 directii. Bijuteriile adevarate au fost Citaro euro4 dar le-au distrus dupa cateva luni de circulatie. Soferilor clar nu le-au placut AC din salon si camerele video...asa s-a reusit sa piarda freon intr-o veselie si sa fie nefunctionale unitatile. Este inadmisibil ca dupa 1-2 ani sa nu mai aiba freon in instalatie. Clar din Germania nu au venit cu pierderi si nici nu aveau cum sa se defecteze dupa 1-2 ani. Prea au picat brusc la multe autobuze...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 cris_m

Acum ce faceti? Depanati amintiri ca veteranii de razboi? Serios, oameni buni, timpul a trecut, greseala administratiei Videanu a fost simtita din plin (se mai simte inca ce-i drept), s-a incercat a fi remediata cum s-a putut, daca s-a putut, acum asta e situatia. Depasiti trecutul si concentrati-va pe problemele prezentului, probleme serioase, nu "de ce are Otokarul x stergatorul cu 3mm mai sus decat normalul", "de ce soferul x a oprit 5m mai in fata", "azi am vazut nu stiu care Citaro in 137/336".... :roll:
Nu o luati ca pe o critica sau ca pe o cenzura, dar discutiile acestea nu aduc nimic constructiv, reluandu-se la nesfarsit. Voi faceti ce considersti, e doar o sugestie personala din partea simplului utilizator (daca era de la moderator era cu verde :mrgreen: ).
Why-My-Dog-Chase-Their-Tails.jpg (37.63 KB; downloaded 4058 times)

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Nu te supara dar 5 metri mai in fata decat este prevazut deja e mult. Ma refer daca opresc toti soferii cum este cazul statiei ,,DEZROBIRII" care a fost mutata fara cap.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Costin

Anndrei...






Ce parte din "discutiile astea nu sunt productive si nici binevenite pe forum, deci asta e modul nostru mai subtil de a spune ca acum le stergem si data viitoare dam si penalizari pentru ele" nu e clara?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Dragos31

Sosit la Autobaza Militari in anul 2006, autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 3 cu numarul de parc 4394 circula, aproape zi de zi, pe linia 178(Cartier Militari/Militari Residence - Piata Crangasi - Sala Palatului). Este ingrijit(a) de catre soferii titulari, fiind, dupa mine, in top 10 la categoria "Cele mai bune masini ale Militari-ului". :D

Eu am surprins-o ieri, inainte de a pleca in ultima cursa(ora 20:45), in terminalul "Cartier Militari" .

4394 - Linia 178 - Cartier Militari/Militari Residence - 25 Mai 2019




*Salutari soferului! ;)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Victor92

4248 - O prezenta constanta luna aceasta pe linia 335  8-)

4248 - Linia 335 - DN1 - 27 Mai 2019



 


Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 53
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421760 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use