Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4717 posts, 1195797 views
📖 Pagination options
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
mihai565
Autobuzele sunt la Pipera,vor pleca sambata destinatie Tulcea.
dany wrote:
@Victor92 ai idee care sunt? Sunt cele 5 despre care sa vehiculat ieri? Daca tot ai zis ca au ajuns se pare ca ai si detalii .
Autobuzele sunt la Pipera,vor pleca sambata destinatie Tulcea.
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
De ce sa le strangi pe toate la Titan care este la o aruncatura de bat de A2 si de ce sa nu le strangi la Pipera
De ce sa le strangi pe toate la Titan care este la o aruncatura de bat de A2 si de ce sa nu le strangi la Pipera
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ByOnu
Mihai, esti sigur ca sunt in Pipera? *sau cel putin ca erau la momentul in care ai scris mesajul?
Exista variante care sugereaza altceva.
Mihai, esti sigur ca sunt in Pipera? *sau cel putin ca erau la momentul in care ai scris mesajul?
Exista variante care sugereaza altceva.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
GPS
Autobuzele pot urma următoarele trasee:
1. București - A2 - Drajna - DN21 - Slobozia - DN2A - Hârșova - DN22A - DN22 - Tulcea.
2. București - DN2 - Urziceni - DN2A - Slobozia - DN2A - Hârșova - DN22A - DN22 - Tulcea.
Autobuzele pot urma următoarele trasee:
1. București - A2 - Drajna - DN21 - Slobozia - DN2A - Hârșova - DN22A - DN22 - Tulcea.
2. București - DN2 - Urziceni - DN2A - Slobozia - DN2A - Hârșova - DN22A - DN22 - Tulcea.
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
mihai565
Da,erau trase langa gard !
ByOnu wrote:
Mihai, esti sigur ca sunt in Pipera? *sau cel putin ca erau la momentul in care ai scris mesajul?
Exista variante care sugereaza altceva.
Da,erau trase langa gard !
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Asa cum a anuntat V2A la inceputul saptamanii, 4898 a revenit dupa o absenta destul de consistenta.
L-am surprins, intr-un final, in aceasta seara pe linia 133. Are putin peste 265 000 de kilometri, autobuzul fiind fabricat in vara anului 2008. Ar fi interesant de facut o comparatie cu 4899 care, probabil, are aproximativ de 3 ori mai multi kilometri la bord .
4898 - Linia 133 - Statia "Gara Basarab"
Asa cum a anuntat V2A la inceputul saptamanii, 4898 a revenit dupa o absenta destul de consistenta.
L-am surprins, intr-un final, in aceasta seara pe linia 133. Are putin peste 265 000 de kilometri, autobuzul fiind fabricat in vara anului 2008. Ar fi interesant de facut o comparatie cu 4899 care, probabil, are aproximativ de 3 ori mai multi kilometri la bord .
4898 - Linia 133 - Statia "Gara Basarab"
4898 - 133 - 20.01.2018 (2).JPG (298.25 KB; downloaded 2213 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
O veste excelenta si de la Autobaza Alexandria: 4696 - unul dintre primele autobuze Mercedes Citaro Euro 4 care au sosit la acest garaj in anul 2008 a fost reparat dupa o perioada lunga de imobilizare.
4696 are pana in clipa de fata aproximativ 295 000 de kilometri, autobuzul fiind fabricat la data de 11 Februarie 2008 in Germania, la Mannheim.
O veste excelenta si de la Autobaza Alexandria: 4696 - unul dintre primele autobuze Mercedes Citaro Euro 4 care au sosit la acest garaj in anul 2008 a fost reparat dupa o perioada lunga de imobilizare.
4696 are pana in clipa de fata aproximativ 295 000 de kilometri, autobuzul fiind fabricat la data de 11 Februarie 2008 in Germania, la Mannheim.
4696 - 168 - 25.01.2018 (2).JPG (247.21 KB; downloaded 2041 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
La Autobaza Militari sunt imobilizate în acest moment doar 4 din cele 122 Citaro: #4390; #4677; #4757; #4810
La Autobaza Militari sunt imobilizate în acest moment doar 4 din cele 122 Citaro: #4390; #4677; #4757; #4810
- CA 205
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Puss in Boots
Intr-o lume normala cam ala ar trebui sa fie % de imobilizare din motive tehnice in orice autobaza. Nu mai vorbesc de tramvaie. Personal un 5% la autobuze si troleibuze si 10% la tramvaie ar fi procente maxime de imobilizare in garaje/depouri. Nu ma bazez pe nimic anume, cred ca sunt de bun simt. S-ar putea asigura un transport mai mult decat decent si ar fi loc de extinderi.
Intr-o lume normala cam ala ar trebui sa fie % de imobilizare din motive tehnice in orice autobaza. Nu mai vorbesc de tramvaie. Personal un 5% la autobuze si troleibuze si 10% la tramvaie ar fi procente maxime de imobilizare in garaje/depouri. Nu ma bazez pe nimic anume, cred ca sunt de bun simt. S-ar putea asigura un transport mai mult decat decent si ar fi loc de extinderi.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Costin
Masura de care vorbesti se numeste coeficient de utilizare a parcului (CUP) si reprezinta cat % din parcul total al unei autobaze (sau a unei societati de transport) este pe strada, din total. O masura de bun simt e 75% - 80%.
Masura de care vorbesti se numeste coeficient de utilizare a parcului (CUP) si reprezinta cat % din parcul total al unei autobaze (sau a unei societati de transport) este pe strada, din total. O masura de bun simt e 75% - 80%.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
4690 - despre care mentiona barbuandrei - a revenit recent la traseu.
Acest autobuz face parte din primul lot consistent de Mercedes Citaro Euro 4 care au sosit la Autobaza Alexandria in anul 2008.
4690 - Linia 226 - Spitalul Universitar - 30 Ianuarie 2018
4690 - despre care mentiona barbuandrei - a revenit recent la traseu.
Acest autobuz face parte din primul lot consistent de Mercedes Citaro Euro 4 care au sosit la Autobaza Alexandria in anul 2008.
4690 - Linia 226 - Spitalul Universitar - 30 Ianuarie 2018
📖 Pagination options