Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1173 posts, 425472 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Si pe langa faptul ca a crescut parcul, liniile au fost prelungite, gen 131 si 301.
Si pe langa faptul ca a crescut parcul, liniile au fost prelungite, gen 131 si 301.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
7000 este iar la lucru dupa o perioada de pauza. Evident pe traseul lui 131.
7000 este iar la lucru dupa o perioada de pauza. Evident pe traseul lui 131.
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Evident ca...nu!
Evident ca...nu!
Instantaneu facut astazi, ora si data pozei, surprins pe bd. Drumul Taberei cam la nr. 124
20200617_153935M.jpg (285.26 KB; downloaded 2976 times)
In drum spre Auchan Dr. Taberei. Trecerea de pietoni e cea de la strand!
20200617_153959M.jpg (196.63 KB; downloaded 2972 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Aici pare ca au inceput si 105 si Drumul Taberei. In jur de ora 13 era pe 131.
Aici pare ca au inceput si 105 si Drumul Taberei. In jur de ora 13 era pe 131.
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Isi propune STB sa treaca ”prin” toate liniile cu primul brotac?!
Isi propune STB sa treaca ”prin” toate liniile cu primul brotac?!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Avand in vedere ca soferii nu cunosc unele trasee sigur se va merge pe acelea. Prima e 131, a doua 178 si daca il plimba prin DT am putea specula ca 105 e a treia sau alta linie de DT daca se schimba ceva in plan, personal as merge pe 368 sau 385 daca se poate schimba ceva, mai ales ca pentru 385 nu sunt Kent suficiente.
Avand in vedere ca soferii nu cunosc unele trasee sigur se va merge pe acelea. Prima e 131, a doua 178 si daca il plimba prin DT am putea specula ca 105 e a treia sau alta linie de DT daca se schimba ceva in plan, personal as merge pe 368 sau 385 daca se poate schimba ceva, mai ales ca pentru 385 nu sunt Kent suficiente.
- George
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
1. Nici pilotii de aeronave nu cunosc ruta si acolo, SUS, e mult mai greu!
2. De ce trebuie sa ne ”dam” cu ”7000” pe toate rutele estimate a fi in ”paine”, cf. graficului de alocare?! Care-i semnificatia?! Bucurestiul e un oras ”greu” de strabatut, d.p.v. al mijloacelor de transport, dar, poate, aceste ”probe” erau necesare asa de asidue daca ar fi circulat articulate, nu?!!
@george
Trebuie sa asteptam...”electricele”, la statia ”Aleea Vlasiei”, pe 368!
1. Nici pilotii de aeronave nu cunosc ruta si acolo, SUS, e mult mai greu!
2. De ce trebuie sa ne ”dam” cu ”7000” pe toate rutele estimate a fi in ”paine”, cf. graficului de alocare?! Care-i semnificatia?! Bucurestiul e un oras ”greu” de strabatut, d.p.v. al mijloacelor de transport, dar, poate, aceste ”probe” erau necesare asa de asidue daca ar fi circulat articulate, nu?!!
@george
Trebuie sa asteptam...”electricele”, la statia ”Aleea Vlasiei”, pe 368!
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Pai soferii care nu au mers niciodata pe un anumit traseu nu trebuie sa faca si ei o recunoastere de traseu? Plus scolarizarea, ca totusi este o diferenta mare intre un troleibuz si un autobuz.
Pai soferii care nu au mers niciodata pe un anumit traseu nu trebuie sa faca si ei o recunoastere de traseu? Plus scolarizarea, ca totusi este o diferenta mare intre un troleibuz si un autobuz.
- gexge
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
gexge
Asta cu recunoașterea traseelor e cea mai mare prostie. Nu au nevoie de asa ceva dacă au GPS...
Asta cu recunoașterea traseelor e cea mai mare prostie. Nu au nevoie de asa ceva dacă au GPS...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Nu poti sa pleci cu un autobuz plin cu calatori in traseu si sa stai sa te uiti pe GPS, ca aici nu e vorba doar de strazile pe unde sa mearga. Trebuie sa isi faca o idee despre cum se incadreaza in anumite locuri, unde sunt staiile mai exact etc., adica lucruri pe care gps-ul nu ti le arata.
Nu poti sa pleci cu un autobuz plin cu calatori in traseu si sa stai sa te uiti pe GPS, ca aici nu e vorba doar de strazile pe unde sa mearga. Trebuie sa isi faca o idee despre cum se incadreaza in anumite locuri, unde sunt staiile mai exact etc., adica lucruri pe care gps-ul nu ti le arata.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
FabiM
Între timp a primit și o “reclama” pe laterala. A fost astăzi peste tot, la probe pe 131, in Drumul Taberei și chiar și in Militari.
Surprins astăzi la intrarea in depou pe o ploaie specifica săptămânii.
Interesant ca in jurul orei 21 era pe la Unirii.
Între timp a primit și o “reclama” pe laterala. A fost astăzi peste tot, la probe pe 131, in Drumul Taberei și chiar și in Militari.
Surprins astăzi la intrarea in depou pe o ploaie specifica săptămânii.
1E70A277-AE3B-4782-825E-E558BA444C1A.jpeg (1.36 MB; downloaded 2708 times)
5DA4EF48-1A39-46CD-99F9-F5275AF9BBC7.jpeg (1.34 MB; downloaded 2704 times)
Interesant ca in jurul orei 21 era pe la Unirii.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei Andraș
"Reclama" aia e un "must have" în cazul achizițiilor cu fonduri guvernamentale, europene etc.
"Reclama" aia e un "must have" în cazul achizițiilor cu fonduri guvernamentale, europene etc.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Nu chiar, cu tot cu GPS au fost multe cazuri in care soferi intrati pe trasee noi sau trasee naveta nu au reusit sa tina traseul, ba chiar au fost ghidati de calatori.
Legat de „reclama”, aia e ceva normal si o vom vedea pe tot ce se achizitioneaza/construieste cu fonduri EU, este si pe troleibuzele din Brasov, autobuzele electrice din Cluj etc. Mai naspa, desi vad ca nu s-a pus in aplicare, era colantarea la fel ca restul parcului, doar ca in loc de consiliul general, vor sa scrie direct numele duamnei, sper ca au uitat.
gexge wrote:
Asta cu recunoașterea traseelor e cea mai mare prostie. Nu au nevoie de asa ceva dacă au GPS...
Nu chiar, cu tot cu GPS au fost multe cazuri in care soferi intrati pe trasee noi sau trasee naveta nu au reusit sa tina traseul, ba chiar au fost ghidati de calatori.
Legat de „reclama”, aia e ceva normal si o vom vedea pe tot ce se achizitioneaza/construieste cu fonduri EU, este si pe troleibuzele din Brasov, autobuzele electrice din Cluj etc. Mai naspa, desi vad ca nu s-a pus in aplicare, era colantarea la fel ca restul parcului, doar ca in loc de consiliul general, vor sa scrie direct numele duamnei, sper ca au uitat.
📖 Pagination options