Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Autobuzele STB

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde alexandru_minciu91 » Mie, 08 Ian 2020, 21:36

Confirm, autobuzele vor ajunge la Depoul Bujoreni. O parte din șoferi au fost trimiși de către conducerea garajului ca sa obțină categoria D.
alexandru_minciu91
 
Mesaje: 184
Membru din: Lun, 09 Iul 2018, 19:52

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde orex » Mie, 08 Ian 2020, 21:38

Si care-i schisma de se doreste gararea lor la Bujoreni?!
Ultima oară modificat de orex pe Mie, 08 Ian 2020, 21:44, modificat 1 dată în total.
orex
Membru Silver
 
Mesaje: 1329
Membru din: Dum, 02 Aug 2015, 14:16
Localitate: Bucuresti

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde Marian Andrei » Mie, 08 Ian 2020, 22:12

Desi o dam in offtopic - Bujoreni nu mai e doar de troleibuze, fiind si jumatate autobaza de cand au sosit Kenturile. Iar in Bujoreni e loc suficient in zona vestica. Sa nu uitam ca Pipera se inchide, Floreasca la fel spre finalul anului si oricum e deficit de spatiu.
Pana la urma daca e spatiu nu vad unde e problema. Sa nu uitam ca pentru sptiul ala se platesc impozite, deci ar trebui valorificat prin utilizare. Ani de zile spatiile alea au fost goale sau ocupate cu epave de casat, acum vin autobuze noi, sa le punem ca lumea undeva. La Berceni au facut foarte bine.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18708
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde Albert » Mie, 08 Ian 2020, 22:19

Apropo, liniile 131, 301 și 133 mai sunt propuse pentru modernizare cu autobuze hibrid sau merg toate la Militari/Bujoreni?
Avatar utilizator
Albert
 
Mesaje: 667
Membru din: Mie, 07 Mar 2018, 00:04
Localitate: Bucuresti

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde orex » Mie, 08 Ian 2020, 22:44

Poate ELECTRICELE, cu referire la AUTOBUZE, sa coabiteze cu TROLEIBUZELE in depouri, in rest...”Hibryidele” de ce s-ar ”STRECURA” in depourile troleibuzelor?!!! :think:
orex
Membru Silver
 
Mesaje: 1329
Membru din: Dum, 02 Aug 2015, 14:16
Localitate: Bucuresti

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde GPS » Mie, 08 Ian 2020, 22:57

Din lipsă de spațiu.
GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 2770
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde andrei11 » Joi, 09 Ian 2020, 00:27

Din partea moderatorului :
Stimați colegi, am făcut curățenie, toate mesajele pe care nu le mai vedeți au dispărut pur și simplu.
Reveniți la discuții serioase cu privire la Hybride. Dacă nu aveți ceva serios de postat nu postați numai de dragul de a posta. Și încercați să fiți on topic. Mulțumesc.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17640
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde barbuandrei » Joi, 09 Ian 2020, 02:31

Multumesc Marian Andrei pentru ca ai confirmat si tu.
Deja reprezentatii firmei de carburanți au fost in control la Bujoreni, au stabilit unde vor pune pompele. Simultan, vor goli garajul de acele exponate de muzeu, numite candva troleibuze, ramane de vazut unde se vor duce pana la tăiere.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 890
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde Marian Andrei » Mar, 14 Ian 2020, 08:43

Ca tot se discuta de traseele pe care vor circula si am vazut comparatii cu Kenturile, acolo peste 80% din liniile initiale s-au mentinut. In cazul celor 130 de hibride, initial, in hotararea de consiliu si aprobarea fondurilor europene pentru ele, a fost realizata lista urmatoare:

Linia 105 – Valea Oltului – Piața Presei, cu 14 autobuze si un total de 66 de stații
Linia 123 – Gara de Nord – CET Vitan, cu 17 autobuze și un total de 47 de stații
Linia 131 – Complex Comercial Băneasa – Piața Romană, cu 8 autobuze și un total de 26 de stații
Linia 133 – Gara Basarab – Bulevardul Tineretului, cu 19 autobuze și un total de 48 de stații
Linia 178 – Cartier Militari – Sala Palatului, cu 24 de autobuze și un total de 61 de stații
Linia 205 – Laromet – Gara de Nord, cu 61 de stații și 10 autobuze
Linia 301 – Piața Romană – Jolie Ville Băneasa, cu un total de 41 de stații și 13 autobuze
Linia 304 – Piața Presei – Laromet, cu un total de 47 de stații și 8 autobuze
Linia 605 – Complex Comercial Băneasa – Piața Sfânta Vineri, cu un total de 45 de stații și 17 autobuze.

Acum, odata cu modificarea distribuirii acestora, initial erau impartite intre Militari, Nordului si Pipera, dar odata cu desfiintarea autobazei Pipera si a lipsei de spatiu, s-a ajuns la concluzia sa fie trimise intr-un singur loc, fiind si mult mai usor de administrat, ceea ce din perspectiva mea este un lucru foarte bun. Acum ca trasee exista un draft, dupa cum zicea si colegul barbuandrei, sunt liniile 178 si 336, pe langa ele fiind luate in calcul 105, 168, 368 si 601, urmand ca Kenturile de pe acestea sa migreze pe linii cu autobuze vechi sau unde autobuzele noi nu sunt suficiente.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18708
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde ByOnu » Mar, 14 Ian 2020, 12:35

Pai si incap 130 de bucati PLUS troleibuze in Bujoreni?
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4992
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde Marian Andrei » Mar, 14 Ian 2020, 13:07

E loc suficient.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18708
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde Albert » Mar, 14 Ian 2020, 14:00

Mda, nu stiu ce sa zic cu aceasta repartizare. Eu as fi împărțit 65-65 intre Militari și Nordului/Pipera. Consider ca ar trebui niște autobuze Hybrid și in zona de nord unde e foarte aglomerat și poluarea e foarte mare. Oricât de mică ar fi, exista o diferenta intre autobuzele astea Hybrid și cele diesel. 131, 301, 605 mi se păreau propuneri foarte bune. 301 și 131 stau zeci de minute blocate in fiecare zi pe Calea Dorobanților și pe blv. Constantin Prezan/Aviatorilor, iar 605 pe Aerogării. 336 mi se pare o propunere foarte proasta. Mi se pare ca trebuie sa ai multă minte ca sa folosești autobuze Hybrid pe sub linia de troleibuz. :headbash: Aceste 130 de autobuze trebuiau sa înlocuiască flota poluatoare de autobuze...
Ultima oară modificat de Albert pe Mar, 14 Ian 2020, 14:26, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Albert
 
Mesaje: 667
Membru din: Mie, 07 Mar 2018, 00:04
Localitate: Bucuresti

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde Andrei98 » Mar, 14 Ian 2020, 14:15

Albert a făcut o observație foarte bună, în zona de Nord transportul electric este aproape inexistent. Acolo ar fi trebuit direcționate hibridele cât și autobuzele electrice care vor fi sosi mai devreme sau mai târziu...
Avatar utilizator
Andrei98
Membru Bronze
 
Mesaje: 735
Membru din: Mie, 09 Mar 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti

Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Mesajde orex » Mar, 14 Ian 2020, 22:53

Trist sau adevarat!
Din ce cauza linia 5 nu circula pe ruta consacrata, facuta acum mai bine de 30 de ani, pentru care, in 2020, vrem AUTOBUZE ”hibride/electrice”?! Se poate indrepta aceasta situatie? Da! ;) :D
orex
Membru Silver
 
Mesaje: 1329
Membru din: Dum, 02 Aug 2015, 14:16
Localitate: Bucuresti

Anterior

Înapoi la Autobuze STB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: bgd70 şi 14 vizitatori